آنچه باید در مورد رژیم کتو برای زنان بالای 50 سال بدانید: زنان اولیه


کتو رژیم. رژیمی که در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. “Keto” مخفف ketogenic است و رژیمی است که بدن را مجبور می کند به جای کربوهیدرات ها چربی بسوزاند.

داستانهای موفقیت آمیز رژیم کتو بسیار شگفت انگیز بوده است. برخی از افراد ادعا می کنند که در 20 روز 20 پوند و حتی بیشتر در مدت زمان طولانی وزن کم کرده اند. با توجه به کاهش شدید وزن که گاهی اوقات ناشی از این رژیم است ، در مورد سالم بودن آن اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد.

مهم این است که شما با بدن خود کجا هستید. اگر نیازی به کاهش وزن ندارید ، رژیم کتو ارزش امتحان کردن را ندارد. اگر عادات غذایی بدی دارید و می خواهید آنها را کنترل کنید و در این راه چند کیلو وزن کم کنید ، رژیم کتو ممکن است متعلق به شما باشد. در نهایت ، اگر رژیم کتو سالم و انتخاب مناسب برای شما باشد ، از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آماده هستید تا خود را در این رژیم غوطه ور کنید ، برای اطلاعات بیشتر در مورد معنی این رژیم برای زنان بالای 50 سال بخوانید. زیرا تجربه شما با این رژیم غذایی خواهد بود زیاد متفاوت از تجربه رفتن مرد جوان 20 ساله به سوتو.

در صورت نیاز به کاهش وزن ، رژیم کتو می تواند یک گزینه باشد

جایی که همه چیز شروع شد

اگرچه رژیم غذایی کتو برای برخی از افراد جدید است ، اما رژیم کتو مدت زیادی است که وجود دارد. آ واقعا مدت زمان طولانی. در حقیقت ، کتو نوعی روزه داری است که از 500 سال قبل از میلاد به عنوان روشی برای درمان صرع استفاده می شود. تا زمانی که رژیم های غذایی در دهه 1970 تبدیل به چیزی نشد ، مردم شروع به تغییر در رژیم غذایی خود کردند تا به کاهش وزن خود کمک کنند.

در 30 سال آینده ، رژیم کتو وجود داشت ، اما همیشه آن را نمی نامیدند و محبوبیت زیادی نداشت. سپس BAM. مطالعه ای که در علوم پایه در سال 2013 در مورد رژیم کتو به همراه ویدئویی که توسط تیم فریس ، نویسنده معروف ایجاد شده است هفته کاری 4 ساعته، این رژیم غذایی را به افزایش محبوبیت تبدیل کرد.

نکته بعدی که می دانید ، یکی از بالاترین کلمات در Google است. احتمالاً یک یا دو داستان موفقیت در مورد کسی که رژیم کتو را رعایت می کند شنیده اید ، اما این س remainsال باقی می ماند: آیا این کار برای شما مفید است؟

رژیم کتو چیست؟

رژیم کتو محدود کردن تعداد کربوهیدرات هایی است که در روز می خورید. اگر این کار را انجام دهید ، بدن شما نشان می دهد که در حال ورود به کتوز است ، حالتی که در آن بدن به جای قند سوزاندن چربی می سوزاند.

وقتی می گوییم قرار است تعداد کربوهیدرات هایی که در روز می خورید را محدود کنید ، منظور ما این است که باید زیر 50 گرم در روز بمانید ، که ممکن است زیاد به نظر برسد ، اما وقتی متوجه می شوید که چقدر کربوهیدرات در چیزی وجود دارد. مانند یک مشت تمشک ، شما واقعاً شروع به تجدید نظر در مفهوم کربوهیدرات ها می کنید.

در حقیقت ، میوه ها عمدتا از رژیم کتو منع شده اند و سبزیجات به حداقل می رسند. بله ، ما مقدار بسیار کمی میوه و فقط چند سبزیجات می گوییم.

نکته دیگری که باید هنگام رژیم کتو رعایت کنید پروتئین است. شما محدود به حدود 100 گرم در روز هستید.

بنابراین وقتی کربوهیدرات مصرف می کنید و پروتئین را حذف می کنید ، چه چیزی را حفظ می کنید؟ چاق.

و وقتی رژیم کتو می گیرید ، چربی زیادی می خورید. به بیکن ، استیک ، کره و موارد دیگر فکر کنید (اگرچه باید میزان خوردن خود را محدود کنید). رژیم کتو دارای 90٪ چربی ، 6٪ پروتئین و 4٪ کربوهیدرات است.

غذاهای کتو دارای چربی بالا و کربوهیدرات کمی هستند

آیا کتو برای شما مناسب است؟

به عنوان یک زن بالای 50 سال ، احتمالاً شروع به کشف متابولیسم کند خود کرده اید. این ممکن است شما را بیشتر از قبل به کاهش وزن علاقه مند کند و بسیاری از زنان در این سن در رژیم کتو شانس پیدا کرده اند.

برخی از مردم ادعا می کنند که کتو به متابولیسم شما تا 10 برابر سریعتر کمک می کند ، که با افزایش سن مزیت بزرگی محسوب می شود. پروتئین ها و چربی های سالم که هنگام رژیم کتو مصرف می کنید به حفظ ماهیچه هایی کمک می کند که به متابولیسم شما کمک می کند و در عین حال از شر چربی های اضافی بدن خلاص می شود.

برخلاف رژیم های دیگر ، بسیاری از افرادی که رژیم کتو را رعایت می کنند ، ادعا می کنند که احساس نمی کنند از غذا محروم هستند. دلیل احتمالی این امر این است که چربی های سالم که در این رژیم مصرف می کنید به شما کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری کنید. آنها همچنین برای مهار هوس ها و کمک به حفظ سطح متعادل تر انرژی برای جلوگیری از حوادث عمل می کنند.

سخت ترین قسمت رژیم کتو ، طولانی ماندن است. با این حال ، این در سن شما خوب است. قسمت فوق العاده سخت رژیم کتو نباید تا آخر عمر انجام شود. در عوض ، به عنوان یک زن بالای 50 سال ، مهم است که ابتدا سخت گیر باشید تا به نتایج برسید و سپس به رژیم غذایی بازگردید. به خودتان چند کربوهیدرات بیشتر در روز ، کمی بیشتر پروتئین بدهید.

اطمینان حاصل کنید که این کربوهیدرات ها و پروتئین های اضافی را از منابع سالم و غذاهای کامل دریافت می کنید. از غذاهای فرآوری شده که شما را از کتوز خارج می کند و در حالت هوس و انرژی کم قرار می گیرید دوری کنید.

چی بخورم

اینها برخی از بهترین غذاها برای لذت بردن از رژیم کتو هستند.

  • گوشت های فرآوری نشده
  • ماهی تازه و غذاهای دریایی
  • تخم مرغ
  • سبزیجات روی زمین رشد می کنند
  • محصولات لبنی غنی از چربی
  • میوه خشک شده
  • توت ها ، در حد اعتدال
  • افزونه های کتو ، مانند نوار کتو Genius Gourmet (از کد PRIMEWOMEN20 برای دریافت 20٪ تخفیف در وب سایت خود استفاده کنید).

رژیم کم کربوهیدرات

آیا می خواهید سریع متناوب را امتحان کنید؟ برنامه Prime Women PLATE را تماشا کنید. در حال حاضر در برنامه Apple یا Android با یادآوری برای به روز نگه داشتن شما در دسترس است.

اگر در مورد گرسنگی در طول روزه داری متناوب نگران هستید ، برنامه 5 روزه ProLon روزه داری ما را با غذا امتحان کنید یا می توانید از FastBar برای جلوگیری از وسوسه و کمک به موفقیت خود استفاده کنید.

در زیر می خوانید:

آیا رژیم کتو می تواند به یائسگی کمک کند؟

7 روش خوشمزه برای هیدراته ماندن در تابستان امسال

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقاله های فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید