با اضافه بار پیشرونده به اصول اولیه بازگردید.


وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی در صنعت تناسب اندام می شود، ممکن است در مورد اینکه بهترین برنامه برای عضله سازی، قدرت و رشد چیست، سردرگمی وجود داشته باشد. و می فهمم چرا اینقدر سخت است.

IMG_4047

وقتی از ورزش و اسکات تک پا در هر پست صرف نظر می کنید، دانستن اینکه کجا می خواهید برنامه ای را پیدا کنید که برای شما کار می کند بسیار دشوار است.

وقتی به هویت ۲۰ ساله‌ام نگاه می‌کنم، از وب‌سایت تناسب اندام قدیمی یک دختر مدرسه‌ای سابق، که هنوز در دنیای لیفتینگ است، استفاده می‌کنم تا با تی.

ما تمام اصول اولیه را انجام دادیم. بکشید، فشار دهید، بارگیری کنید، آویزان کنید و بچرخانید.

و حدس بزنید چه…. من یک تغییر دیده ام.

IMG_4021

داشتم عضله می ساختم، تقویت می کردم و بلند می کردم.

چگونه این کار را انجام دادم؟ اضافه بار پیشرونده

من نمی توانم به اندازه کافی در مورد این موضوع در باشگاه و با مشتریانم استرس داشته باشم. ما باید محرک های بیشتری ایجاد کنیم تا شاهد تغییر باشیم.

اضافه بار پیشرونده زمانی است که به تدریج در تمرینات قدرتی وزن، تکرار یا تکرار افزایش می دهید.

به عنوان مثال، اگر از همان دمبل‌های ۵ پوندی برای منحنی‌های دوسر بازو استفاده می‌کنید و تعجب می‌کنید که چرا افزایش عضلات دوسر بازو را مشاهده نمی‌کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به ولوم بعدی بروید، عوامل را تغییر دهید یا سرعت را کاهش دهید. زمان خود را.

اگر در حال حاضر از خانه کار می کنید و فقط ۱ جفت دوبل دارید، می توانید کاری کنید که این دوتایی ها کار کنند و احساس سنگینی بیشتری داشته باشید، اما عوامل را افزایش دهید و/یا زمان خود را کاهش دهید (۱-۲ بالا و سپس ۱-۲ پایین بیاورید. -۳).

IMG_4164

شما همچنین می توانید روی پاک کردن فرم خود به عنوان یک محرک اضافی کار کنید.

به عنوان مثال، من با دوستم سام در مورد اینکه چگونه به درستی خودم را در حین ورزش ببندم کار می کنم. این تمرین نه تنها به من احساس کاملا متفاوتی داد، بلکه باعث ثبات بیشتر من شد که به نوبه خود باعث تحریک بیشتر در بدنم شد.

اکنون، می توانید با افزایش حجم کاری خود در زمان کمتر، پیشرفت را بیش از حد تخمین بزنید.

اگرچه، سال گذشته، من در چنین ذهنیتی بودم، اما بدون اینکه در این مورد هوشمند باشم، کارهای زیادی انجام می دادم.

یه تفاوت وجود دارد.

IMG_4270

“برای انجام کار بیشتر” به این معنی نیست که باید ۵۰ ضربه بین منحنی های دوسر بازو انجام دهید، اما ممکن است لازم باشد فواصل بین منحنی های دوسر بازو را کوتاه کنید تا وسوسه و انگیزه بیشتری ایجاد کنید.

تفاوت را ببین؟

من چند تا جمع کرده ام. بازگشت به اصول اولیه با دوستان من در آدیداس همه شما برای تمرین بعدی خود صرفه جویی می کنید! اینها فعالیت هایی هستند که سال گذشته به آنها بازگشتم و برای بدنم احساس خوبی و قدرتی دارم تا به اصول اولیه پایبند بوده و از اضافه بار استفاده کنم.

ماهی مرکب پاشنه بلند گوبل

HEGS

با HEGS شما از یک بشقاب برای بالا بردن پاشنه خود استفاده می کنید.

IMG_4281

با ایجاد این تفاوت، می توانید مچ پا و باسن خود را با حرکت کامل حرکت دهید و هر حرکت مچ پا را ممکن کنید.

هنگام تلاش برای خارج کردن کمر از معادله و تمرکز بر تحرک و ثبات مناسب لگن، کدام مهمتر است؟

۱ ردیف بازو

1 r

اغلب، زمانی که افراد «غلت می‌زنند»، شانه‌های خود را به سمت گوش‌های خود می‌آورند و به عضلات پشت خود اجازه کنترل می‌دهند، نه عضلات پشت خود.

روی کشش کوچک در انتهای حرکت تمرکز کنید تا چفت را “باز کنید”، از آرنج به عقب شروع کنید و وزن را به باسن خود بیاورید، نه دنده های خود را.

۱/۲ زانو بزنید و روی آن را فشار دهید

1AP

در مورد ثبات شانه صحبت کنید! ۱/۲ زانو زدن (به خصوص با کتل بل) مکانیک اصلی شما را وارد این حرکت می کند تا از پرس پشتیبانی کند. برای رانندگی به سمت بالا، دنده های خود را پایین بیاورید، شانه های خود را از گوش خود دور کنید و کمی در مقابل خود خم شوید.

حمل می کند

اوه

باز هم ما در اینجا به دنبال تثبیت کننده اصلی هستیم، دنده ها را پایین نگه می دارد و در هر مرحله نفس می کشد. این به تثبیت شانه و ایجاد یک پایه ایمن تر کمک می کند. داشتن وزن در هر دو طرف به فشار دادن آن به یک سمت در یک زمان کمک می کند. درست مانند ردیفی که می خواهید در هر دو طرف تکرار کنید و روی بالا کلیک کنید.

امیدوارم این دستورالعمل ها به شما کمک کند تا به اصول اولیه بازگردید و متوجه شوید که چرخ نیازی به به روز رسانی مداوم با قدرت اولیه و عضله سازی ندارد.

به اصول اولیه پایبند باشید، روی فشار فرآیند تمرکز کنید و نقاط قوت درون خود را بپذیرید تا آن پایه پایدار را ایجاد کنید.

به همین دلیل زندگی می کنم. خروجی سبز و تمام جزئیات و پیوندها را در زیر خواهید یافت!

IMG_4040

من آنقدر تحت تأثیر قرار گرفتم که آدیداس مجموعه ای “بی عیب” تری ارائه کرد.

من با ته متوسط ​​رفتم چون در سینه کمی فشرده و بزرگ بود.

من نمی‌خواهم تاپ‌هایم فرو بروند، بنابراین همیشه افزایش سایز راحت‌تر به نظر می‌رسد. جزئیات پشت در این سینه نیز گزینه ای زیباتر و “خط بلند” است.

IMG_4044

جزئیات لباس

اکنون بخرید همه چیز را مشاهده کنید
اکنون بخرید همه چیز را مشاهده کنید
اکنون بخرید همه چیز را مشاهده کنید
من بسیار خوشحالم که اعلام کنم اکنون سفیر آدیداس هستم تا بتوانید امسال مطالب بیشتری را مشاهده کنید! متشکرم آدیداس.
همیشه به تو وفادار باشم،
xo Kasey
تصاویر توسط Mikayla @ the.photographygirls

پست را به اصول اولیه اضافه بار پیشرونده ارسال کنید. اولین بار در Powercakes ظاهر شد.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر