به حرکت رو به جلو برای یک فصل تعطیلات سالم ادامه دهید


تمرین های کوچک کار می کنند!

تعطیلات اینجاست، زمان سرگرم کننده و هیجان انگیز سال. فراموش نکنید که تا جایی که می توانید کمتر ورزش کنید تا برای تفریح ​​آماده شوید، با دوستان و خانواده دور هم جمع شوید، درخت را قطع کنید، خرید خود را تمام کنید، برای مهمانی تعطیلات خود آماده شوید و مهمانی های تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید. فعال ماندن تا جایی که می توانید، حتی در شلوغ ترین فصل سال، به شما کمک می کند در سال جدید متعادل و سالم بمانید.

اولویت دادن به ورزش همیشه آسان نیست. انجام این کار در تعطیلات حتی سخت تر است. هر چقدر هم که بخواهیم ممکن است ورزش امکان پذیر نباشد و مهم نباشد. وقتی برنامه شما خیلی شلوغ است، به این فکر کنید که چگونه می توانید از آن دقایق اضافی برای بهبود برنامه ورزشی خود استفاده کنید.

چگونه در تعطیلات ورزش کنیم؟ اگر حدود ۱۵ دقیقه وقت دارید، برخی از تمرینات ایزومتریک مانند نشستن یا هل دادن را امتحان کنید. پرش های سریع، ریه ها، پرش ها و کشش ها را می توان در هر مکانی انجام داد. اعضای خانواده خود را برای پیاده روی دعوت کنید – فرصتی عالی برای معاشرت و در عین حال فعال ماندن. اگر قصد سفر دارید گروه های مخالف را با خود ببرید. به عبارت دیگر، ممکن است لازم باشد در اعمال خود خلاق باشید.

مطالعات نشان می دهد که ورزش با شدت بالا ممکن است برای حفظ سطح بالایی از تناسب اندام کافی باشد. مطمئناً هر فعالیتی که می توانید انجام دهید به شما در مدیریت استرس فعلی کمک می کند. بنابراین، اگر نمی توانید وارد آن مسابقه پنج مایلی شوید، نگران نباشید. آنچه می توانید انجام دهید. تمرین های کوچک کار می کنند! از تعطیلات لذت ببرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر