حتی یک دقیقه خاموشی برای مشترکین خانگی اعمال نشد


مهدی زاده گفت: با توجه به مدیریتی که با مصرف برق در ادارات و صنایع و مشترکان کشاورزی سروکار دارد، تاکنون یک دقیقه خاموشی برای مشترکان داخلی صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن محمدیاری نماینده مردم تالش، رسوانشهر و مازل در شورای اسلامی شهر با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با محمدتقی مهدیساد مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد. از پیک امسال به بررسی مشکلات فعلی صنعت برق و بررسی راه حل ها.

حسن محمدیاری در این جلسه گفت: صنعت برق کشور در سال های اخیر با چالش جدی مواجه است و نیاز به زیرساخت های اساسی و زیرساختی در این بخش بسیار چشمگیر و ضروری است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت برق در زندگی مردم، رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.

عضو کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر با تشکر از مدیر عامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای رسیدگی به پیک بار در نیمه اول تابستان امسال افزود: انتقال موفقیت آمیز تابستان امسال و سال های آینده دغدغه اصلی مردم است. صنعت برق کمک زیادی به کمک کرد.

محمدیاری برخی از درخواست های مردمی و مطالبات عمومی حوزه انتخابیه خود را پیگیری کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با شنیدن درخواست های مردمی با اشاره به تلاش کارکنان این شرکت برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهینه منوط به جذب منابع مالی لازم است. نقش نمایندگان مردم در مجلس برای شورای اسلامی بسیار مهم است.

مهدی زاده تاکید می کند: در سال های اخیر ناهماهنگی بین تولید و مصرف برق در کشور وجود داشته که چالش عظیمی را برای صنعت برق ایجاد کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان با تشکر از همکاری مردم در مدیریت مصرف برق خاطرنشان کرد: با توجه به مدیریت اعمال شده در مصرف برق در ادارات و تعامل با صنایع و مشترکین کشاورزی تا کنون یک مورد نبوده است. دقیقه خاموشی برای مشترکین داخلی .

وی بیان کرد: انتظار داریم پایداری شبکه های برق با حمایت مردم استان و کنترل مصرف برق تداوم داشته باشد بنابراین برخلاف سال های گذشته شاهد خاموشی های متناوب و مدیریت بار اضطراری نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: ساعات پیک مصرف در استان از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و شب ها از ساعت ۲۰ الی ۲۴ است و مشترکین محترم می توانند از راهکارهای ساده از جمله راه اندازی کولر گازی استفاده کنند. ۲۵ درجه (دمای آسایش)، اجتناب از استفاده از وسایل برقی در ساعات اوج مصرف، خاموش کردن چراغ های اضافی، به حداکثر رساندن نور روز و غیره، جلوگیری از خاموشی های احتمالی.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات بهینه به مردم منوط به پرداخت به موقع قبوض برق از سوی مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع باعث شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان می شود. مواجه شدن با محدودیت در ارائه خدمات به مشترکین. .

وی افزود: اپلیکیشن «برق من» ساده ترین و راحت ترین راه برای پرداخت شخصی بهای برق مصرفی است.

مهدی زاده گفت: هم استانی ها می توانند این نرم افزار را از کافه بازار و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نصب کنند. گیلان PDC. می توان بدون مراجعه مستقیم به دفاتر و امور تامین برق از خدمات مختلف این شرکت بهره مند شد.

به اشتراک بگذارید