در خط خود بمانید و با ورزش همراه باشید


این پست توسط: آدیداس اما مثل همیشه، همه نظرات مال من است.

IMG_1111.jpg

روز بعد با ورزشکارانم صحبت کردیم. من از ۱۲ سالگی مربی او بودم.

IMG_1273.jpg

عکس از @دختران عکاس

برای دیدن تمرینات ما در زیر به خواندن ادامه دهید!

خیلی وقت‌ها وقتی ورزشکارانم را تمرین می‌دهم، وقت دارم به آنچه مربیانم در دوران دبیرستان/دانشگاه به من می‌گفتند و تمرین‌هایی که همیشه به من به عنوان یک ورزشکار کمک می‌کرد، برگردم.

IMG_1803.jpg

ما در مورد شروع او صحبت می کردیم و اینکه چگونه او می تواند انفجاری ترین بلوک باشد و اینکه او می تواند این کار را در طول تمرین انجام دهد، اما وقتی به یک جلسه رسید باید فقط روی خط تمرکز می کرد.

IMG_1264.jpg

به شخصه، این همیشه کاری بوده که به عنوان یک ورزشکار باید انجام دهم. تمرین کردم، تمرین کردم، تمرین کردم و بعد به خط اول رسیدم و مسابقه تمام شد.

من در طول مسابقه راهم را گم کردم زیرا در خطوط و دوندگان اطرافم گم شده بودم.

IMG_0783.jpg

اگر می‌توانستم نکاتی را با او در میان بگذارم، فقط روی خط تمرکز می‌کردیم و در مورد جایی که او می‌خواهد پاهایش به بلوک‌ها برخورد کند و شکلش صحبت می‌کردیم.

نمی توانستم تصور کنم چه چیزی بود کاملا موازی این برای زندگی است، اینطور نیست؟

IMG_1063.jpg

ما اغلب آنقدر درگیر فعالیت های افراد اطراف خود هستیم که کاری را که انجام می دهیم از دست می دهیم.

ضرب المثل “در صف خود بمان” وجود دارد و می تواند به بسیاری از بخش های زندگی ما سرایت کند.

ورود به یک سایت شبکه اجتماعی بسیار آسان است، Dang، او می کشد، بنابراین من هم جایی برای کار آنلاین ندارم.

یا ممکن است به نظر می رسد که زندگی او در میانه راه است.

IMG_1142.jpgمن قبلاً بارها به این موضوع اشاره کرده ام، اما وقتی شروع به دویدن به طرف مقابل می کنید، نه تنها از رقابت خارج می شوید بلکه از تعداد خود نیز بیشتر می شوید.

دلیل اینکه ما خودداری می کنیم این است که فکر می کنیم می توانیم کاری را که دیگران انجام می دهند انجام دهیم.

IMG_1012.jpg

این دروغی است که وقتی روی خطوط دیگر تمرکز می کنیم، روی خودمان قرار می دهیم.

IMG_1104.jpg

من شخصاً بعد از چند ماه حبس شدن، این احساس را دارم. هنوز احساس می‌کنم در دام خطوط اطرافم افتاده‌ام، که حرکتم را متوقف می‌کند.

IMG_1146.jpg

سرانجام، وقتی توجهم را به خط ایده های خودم معطوف کردم، افکار زیادی شروع به جریان یافتن کردند.

من وبلاگ نویسی کردم و روی پروژه هایی مثل خودم کار کردم پادکست و من می خواهم بیشتر انجام دهم.

هرچه بیشتر کار کنید، بیشتر جلو می روید و انگیزه بیشتری برای انجام کاری که می خواهید آنلاین انجام دهید، بیشتر می شود.

IMG_1231.jpg

می خواستم یکی از تمرینات پیست در فضای باز را به اشتراک بگذارم! این یک گزینه عالی برای تغییر فعالیت های در فضای باز است. از پایین شروع می شود، تمرین سبک هرم “خروج” هرم و سپس بازگشت به هرم است.

IMG_1272.jpg

شما می خواهید ۳ تا ۴ برابر این مقدار استراحت برای زمان “کار” به خود بدهید تا بتوانید مسابقه ها را سخت تر بزنید. بنابراین اگر تمام تلاش خود را انجام دهید و ۱ ۳۰ ۳۰ یا ۴۰۰ متر (۱ دور) بدوید، به ۴ تا ۳۰ استراحت نیاز دارید.

۴۰۰ متر با استراحت ۳-۴ برابر

۳۰۰ متر با استراحت ۳-۴ برابر

۲۰۰ متر با استراحت ۳-۴ برابری

۱۰۰ متر با استراحت ۳-۴ برابر

۲۰۰ متر با استراحت ۳-۴ برابری

۳۰۰ متر با استراحت ۳-۴ برابر

۴۰۰ متر

اینها آدیداس ۴D دویدن ۱.۰ فوت عالی برای تمرینات پیست!! من اینها را در ورزشگاه پوشیدم و کمی به روزهای موانعم برگشتم و آنها یک “رقص” بسیار حمایتی، راحت و خوب به شما ارائه دادند.

IMG_1050.jpg

بر اساس ۱۷ سال داده های ورزشی و در حد متوسط ​​(من برای زنان ۸.۵ هستم) یک رسانه چاپی دیجیتال دارند.

IMG_1015.jpg

وقتی کفش های سفید می پوشیدم همیشه شوکه می شدم چون همه چیز کثیف بود (زندگی مربی)، اما اینها قانونی تر از آن بودند که تصویب شوند. من ترکیب سیاه و سفید با هایلایت های طلایی را دوست دارم و زیره میانی سبز روشن بدون ظاهر شدن ظاهر می شود.
IMG_1088.jpg

من واقعاً دوست دارم آنها را همراه با سفرهایم برای ظاهر آدیداس اتلتیک در حال حرکت بپوشم. شورت دوچرخه & تی بریده شده.

آیا ترکیب بهتری وجود دارد!؟ برای یک جلسه یا انجام کارهای کامپیوتری، این لباس است.
IMG_1033.jpg

می توانید به این لینک برای مشاهده پست وبلاگ این به شما کمک می کند که کدام یک را انتخاب کنید کفش دویدن شاید برای شما بهترین باشد!

آنلاین بمانید و با خودتان صادق باشید،

Xo Kasey

 

 

پست خود را ارسال کنید و تمرین تماشا کنید اولین بار در پاورکیک پدیدار شد.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر