رونمایی از پوستر نشست شهرهای خلاق ایران، رسانه ها بخش اطلاع رسانی را سرکوب می کنند


همایش نقش رسانه های سمعی و بصری در توسعه و برندسازی شهر خلاق راش با حضور سرپرست گروه فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو در تالار مرکزی شهر برگزار شد. شهرداری رشت، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران کل ستاد راهبردی شهر خلاق.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مجتبی خمیت بن دانا سرپرست شهرداری رشت با تبریک عید سعید غدیرخم و تشکر از بانیان این همایش گفت: به عنوان سرپرست شهرداری رشت امیدوارم با مساعدت و مساعدت بتوانیم در این همایش موفق باشیم. شورای کلیه مجموعه های شهری به ویژه میراثی، فرهنگی، اسلامی شهر، در حوزه مسائل خلاق شهری گام های خلاقانه و سازنده بردارند.

ناظر شهرداری رشت اولین برنامه شهر خلاق رشت در خرداد را اقدامی بسیار ارزشمند برای رفع مشکلات منطقه دانست و یادآور شد: افتتاح گذر شوش، تهیه بهترین برنامه درسی. Creative City 1402 May 1402 Creative City May 1402 از جمله مواردی که ما اجرا کرده ایم، نمرات ابتدایی در موضوع شهر خلاق شوش، پیگیری مسائل برندسازی، ایجاد شهری بدون کودک، کار در جهت برندسازی شهر، حرکت به سوی است. یک شهر دوستدار کودک و برگزاری دومین کنفرانس سالانه در مقر استراتژیک شهر خلاق.

خمیت بن دانا موافقت کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر رشت و مجموعه های مدیریت شهری از جمله اداره کل ارشاد اسلامی، نشست شهرهای خلاق ایران را در هفته جهانی گردشگری در سطح ملی برگزار کنیم. میراث فرهنگی استان گیلان.

وی برگزاری رویدادهای استارت آپی با موضوع شهر خلاق را از دیگر اقدامات ستاد راهبردی شهر خلاق رشت دانست و تاکید کرد: شهرداری رشت علاوه بر موارد ذکر شده تدوین برنامه های استانداردسازی شرایط خدمات را با جدیت دنبال می کند. .

سرپرست شهرداری رشت ادامه داد: با برگزاری این همایش نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، تشویق به نقد سازنده و ایجاد الهام برای توسعه رشت به عنوان شهر خلاق بیش از پیش نمایان می شود.

مجید عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: رسانه ها نقش موثر و مهمی در بحث برندسازی شهر خلاق رشت دارند. “

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا با گرایش های مختلف در بحث شورا وارد حوزه شورا و مدیریت شهری می شوند تصریح کرد: معتقدم باید از تجربیات، مهارت های علمی و دانشگاهی شهر استفاده کنیم. و استان گیلان برای توسعه شهری.

مجید عزیزی با اشاره به اینکه رویکرد علمی می تواند کمک شایانی به حوزه مدیریت شهری داشته باشد، استفاده از دیدگاه کارشناسان شهری را از قول های انتخاباتی خود ذکر و اذعان داشت: در همین راستا کارگروه های مختلفی تشکیل داده ایم. شورای اسلامی شهر رشت که نقش سایر اعضای شورا در این زمینه بی بدیل است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از سازمان های رسانه ای در حوزه اطلاع رسانی مظلومانه فعالیت می کنند، افزود: این رسانه ها بدون حب و کینه انتقاد سازنده را ارائه می کنند و این انتقاد سازنده به ویژه در حوزه برندسازی و شهرهای خلاق منجر به مدیریت بهتر شهر می شود. جهت اهداف و رسالت او حرکت است.

دکتری که در زمینه گردشگری خلاق در این همایش فعالیت می کند. پنل های ویژه بابایی با موضوع شهرهای خلاق و جایگاه آنها در توسعه پایدار شهری، میرپور در حوزه رسانه و فضای مجازی، میلاد ابراهیمی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان، در حوزه رسانه و مسائل شهر خلاق، بخش رادیو آذری برگزار می شود. و مناظره های رسانه ای شنوایی، معاون رسانه ای استان نصیری آستانه نیز در این مناظره رسانه ای شرکت کرد.

همچنین همزمان با هفته جهانی گردشگری از پوستر اجلاس شهرهای خلاق ایران که در مهر ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود نیز رونمایی شد.

به اشتراک بگذارید