چرا ورزش در سالهای بعد برای سلامتی بسیار مهم است؟

ورزش روزانه برای سلامتی ضروری است. همه افراد، از جمله بزرگسالان ۶۵ سال و بالاتر، باید تا حد امکان برای ورزش برنامه ریزی کنند. وقتی صحبت از تحرک به میان می آید، همه چیز بهتر خواهد شد – حتی اگر در سطح بالاتری باشد.

یکی از فواید بی شمار ورزش برای سالمندان این است که می تواند به شما کمک کند

  • نقاط قوت خود را بهبود بخشید تا به شما در ادامه مسیر کمک کند.
  • برای جلوگیری از زمین خوردن تعادل خود را بهبود ببخشید (ورزش منظم خطر سقوط را تا ۲۳ درصد کاهش می دهد).
  • به خودت قدرت بده تا با نوه هایت بروی.
  • کمک به پیشگیری از بیماری هایی مانند بیماری قلبی، دیابت یا پوکی استخوان.
  • خلق و خوی خود را بهبود بخشید و از افسردگی جلوگیری کنید.
  • عملکرد شناختی خود را بهبود بخشید (تحقیقات اخیر بنیاد تحقیقات و پیشگیری از آلزایمر نشان می دهد که ورزش منظم می تواند خطر ابتلا به بیماری آلزایمر یا زوال عقل را تا ۵۰٪ کاهش دهد.

مطالعات نشان می دهد که فعالیت بدنی منظم – فعال ماندن – بهتر از یک زندگی بی تحرک است. هر فعالیتی بهتر از هر کسی است. تنها ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی می تواند به شما کمک کند زندگی طولانی و سالمی داشته باشید. به ویژه یافتن فعالیت مناسب بسیار مهم است. قبل از شروع یک برنامه ورزشی جدید، با پزشک خود مشورت کنید تا مشخص کند چه نوع ورزشی برای شما مناسب است.

در زیر برخی از بهترین تمرینات برای سالمندان آورده شده است.

  • Chairperson Yoga Catch: این یک تمرین عالی با ضربه کم است که در دسترس است و به بهبود تحرک، قدرت، تعادل و انعطاف‌پذیری کمک می‌کند. همچنین سلامت روان و خواب را بهبود می بخشد.
  • پیاده روی یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت هایی است که می توانید با دوستان خود انجام دهید. یک مسیر طبیعی یا پارک پیدا کنید. هنگام گوش دادن به یک کتاب صوتی یا موسیقی، به مرکز خرید یا ماشین مسابقه بروید. پیاده روی منظم خطر بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت و سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد و خلق و خوی کلی را بهبود می بخشد.
  • تمرینات تقویتی یکی از بهترین راه ها برای بهبود قدرت، انعطاف پذیری و تعادل شماست. انحنای دوسر بازو، لیفت صورت و اکستنشن سه سر تنها چند مورد هستند. مطمئن شوید که به درستی ورزش می کنید تا خطر آسیب را به حداقل برسانید.
  • تمرینات باند مقاومتی چه کسی می داند که آیا یک کش لاستیکی بزرگ می تواند یک ابزار ورزشی عالی باشد؟ این نوع ورزش به تقویت هسته مرکزی، بهبود تحرک و تعادل کمک می کند. و بهترین چیز؟ باندها را می توان نه تنها با قیمت بسیار مقرون به صرفه، بلکه در باشگاه یا در خانه به این روش تمرین کرد – بسیار راحت!

مهم نیست تمرین شما چه شکلی است، فقط مطمئن شوید که بلند شوید و حرکت کنید! امروز از باشگاه بدنسازی Corpus Christi ما دیدن کنید!