سالمندان! فعال بمانید و از بانک تناسب اندام پاداش بگیرید!


سالمندانی را می شناسید که دوست دارند فعال بمانند؟ آیا آنها به دنبال بانک خانه جدیدی هستند که برای رفاه آنها ارزش قائل باشد و بخواهد آنها را سالم و شاد ببیند؟ اینجاست که بانک تناسب اندام پول خود را در جایی قرار می دهد که قدم های آنها قرار دارد.

نام تجاری انقلابی ما پلی بین تشویق فعال ماندن و ایجاد انگیزه مالی خودکار است. هنوز گیج شده اید؟ نباش در واقع ساده تر از آن است که به نظر می رسد. هرچه گام های بیشتری در یک روز بردارید، از طرف علاقه پاداش بیشتری به شما می دهیم. این ممکن است برای سالمندان، به ویژه آنهایی که بیش از حد بر تناسب اندام خود تمرکز دارند، جالب باشد.

سلامت قلب و عروق خود را بهبود بخشید

مشکلات قلبی یک نگرانی عمده برای بخش وسیعی از جمعیت جهان است. حتی کسانی که واجد شرایط سالمندان نیستند، هنوز در معرض خطر ابتلا به بیماری های آن هستند. پیاده روی فرصتی طلایی برای رسیدگی به این نگرانی ها فراهم می کند.

شاید زیاد به نظر نرسد، اما با هر قدم، کمی بیشتر برای مبارزه با سلامت ضعیف قلب تلاش می کنید. همانطور که شما همچنان به هدف گذاری ۱۰۰۰۰ قدم در روز ادامه می دهید، آنها به جمع شدن ادامه می دهند. نتیجه، سلامت قلب بیشتر، و اکنون با Fitness Bank، مبلغ بیشتر در حساب بانکی شما همراه با آن!

“مراحل” کاهش فشار خون

بسیاری از سالمندان با افزایش فشار خون سر و کار دارند. پیاده‌روی به روش‌های متعددی به این موضوع می‌پردازد. اول، مزایای فیزیکی آشکار وجود دارد. یک گام محکم می تواند مویرگ های شما را باز کند و جریان خون اختصاصی تر و فعال تر ایجاد کند.

اما بیشتر از آن، به شما کمک می کند تا ذهن خود را آرام و آرام کنید. این نوع مدیتیشن برای کمک به کاهش فشار خون بالا نیز شناخته شده است. عدم کنترل فشار خون می تواند منجر به یک سری عوارض شود، از جمله برخی که کشنده هستند. از زمانی که اکنون در اختیار دارید برای افزایش فعالیت بدنی خود استفاده کنید تا زمان شما بعداً شاد، سالم و امیدوارم کمی غنی تر سپری شود.

در سراسر درد خود راه بروید

باور کنید یا نه، پیاده روی در واقع به مدیریت درد و التهاب نیز کمک می کند. گاهی اوقات، قسمت هایی از بدن شما فقط به مراقبت کمی نیاز دارند تا از استحکام کلی آنها اطمینان حاصل شود. پیاده روی یک راه عالی برای ارائه این نگهداری است.

با پیاده روی بیشتر، نه تنها پاهای خود را تقویت می کنید. به این موضوع فکر کنید: پاهای شما پایه و اساس شما هستند. آنها هستند که بقیه بدن شما را حمل می کنند. اگرچه روز پا ممکن است مانند یک کار طاقت فرسا به نظر برسد، اما یکی از مهم‌ترین گروه‌های عضلانی است که می‌توانید حفظ کنید.

راه رفتن با LeapFrog

قبل از اینکه جلوتر برویم، باید بینندگان را ترغیب کنیم که این پیام را با کمی نمک دریافت کنند. ما بر ادعای خود می ایستیم، با این حال، هرکس باید بدن و محدودیت های خود را بشناسد. اگر با هر گونه بیماری موجود سر و کار دارید، همیشه قبل از شروع هر کاری فیزیکی با پزشک اصلی خود مشورت کنید. این امر به ویژه در مورد سالمندان صادق است.

صرف نظر از وضعیت فعلی شما در زندگی، یک حساب در Fitness Bank فرصتی برای سلامتی و وضعیت مالی بیشتر در مجموع فراهم می کند. کنجکاو برای شنیدن بیشتر؟ امروز با ما تماس بگیرید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر