سبزیجات برشته ساده یونانی: دستور العمل رژیم مدیترانه ای


این سبزیجات برشته ساده یونانی ، یکی از غذاهای مورد علاقه پاییز ، فراوان و فراوان است. یک غذای منحصر به فرد paella ، به سادگی با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی چاشنی شده است.

سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی اضافه کنید



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) ، بلافاصله می دانید که یکی از اهداف شماره 1 ما این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

بعد از یک رژیم مدیترانه ای این بدان معناست که شما در حال حاضر بر افزودن غذاهای سبزیجات بیشتر به وعده های غذایی خود تمرکز کرده اید. رژیم غذایی غنی از سبزیجات می تواند به افزودن فیبر غذایی بیشتر ، ویتامین ها و مواد معدنی که دارای مزایای سلامتی زیادی هستند ، کمک کند. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش دهد ، سلامت قلب را بهبود بخشد و محافظت بیشتری در برابر ایجاد برخی سرطان ها ایجاد کند.


نگاهی بیاندازید خوردن رژیم گیاهی حتی به چه معناست؟ برای اطلاعات فوق العاده و راهنمایی برای افزودن میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها به وعده های غذایی خود.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 درصد افراد به مقدار توصیه شده روزانه نمی رسند. فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب بسیار مهم است. در اینجا میزان نیاز و نکات واقع بینانه برای افزودن آن به رژیم غذایی خود را بیابید. فیبر رژیمی: اولین چیزی که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

سبزیجات ساده برشته یونانی در یک کاسه

سبزیجات سرخ کنید


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پخت سبزیجات ، سرخ کردن آنها است. کباب چنین طعم شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد. این همچنین راهی عالی برای ترکیب ادویه جات ترشی جات برای طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب همه سبزیجات را می توان در یک تابه پخت.

ما این پست مفید را دوست داریم چگونه می توان هر سبزی را از کیتچ کباب کردبه نکات خوبی در مورد چاشنی ها ، زمان لازم برای پخت سبزیجات مختلف و غیره.

دستور تهیه نان تست یونانی با الهام از پاییز

این دستور العمل سبزیجات تست شده یونانی از پاییز از برخی از طعم های مورد علاقه پاییز ما مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین استفاده می کند. این فراوان است و به سادگی با سیر و گیاهان چاشنی می شود. با خیال راحت سبزیجات و چاشنی ها را با توجه به ترجیحات خود یا با توجه به آنچه در دست دارید تغییر دهید.

نکته شماره 1 ما برای سرخ کردن سبزیجات این است که مطمئن شوید فضای کافی در ماهیتابه دارید. در صورت لزوم ، از دو تابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات دارای فضای کافی هستند و روی هم قرار نمی گیرند.

سبزیجات برشته ساده یونانی

سبزیجات ساده یونانی

این سبزیجات ساده تفت داده شده یونانی یک غذای خوشمزه پائلا است که به لطف سیر و گیاهان شور طعم قوی به ارمغان می آورد.

نویسنده برین مک داول ، RDN به متخصص تغذیه داخلی

  • 1
    متوسط
    بادمجان، تکه
  • 1
    متوسط
    پیاز قرمز ، به قطعات بزرگ بریده شود
  • 1
    سیب زمینی شیرین ، تاس
    (در صورت تمایل پوست را بردارید اما لازم نیست)
  • 2
    فلفل ، کاشته و خرد شده
  • 4
    میخک ها
    سیر ، پوست کنده
  • 3
    شاخه ها
    رزماری ، تازه
    (خشک استفاده می شود ، 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید)
  • 2
    قاشق چایخوری
    ریحان خشک شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    ثانیه اورنگا
  • 2
    قاشق
    روغن زیتون

  1. یک سینی فر بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید. توجه: ممکن است لازم باشد از دو ورقه پخت بزرگ استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات در یک لایه قرار دارند.

  2. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  3. در یک کاسه بزرگ ، بادمجان خرد شده ، سیب زمینی شیرین ، پیاز و فلفل را مخلوط کنید.

  4. حبه سیر ، ریحان خشک و پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شود

  5. سبزیجات را در یک لایه روی کاغذ روغنی پهن شده بمالید. رزماری تازه را در بالا اضافه کنید.

  6. سینی فر را در فر قرار دهید و تفت دهید تا سبزیجات قهوه ای طلایی شوند ، حدود 20-25 دقیقه. قبل از سرو از فر خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های سبزیجات با الهام از پاییز هستید ، برخی از موارد مورد علاقه ما –

(7 بار بازدید ، 7 بازدید امروز)

آخرین تغییر: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید