شیکاگو کابز در حال مذاکره برای راه اندازی سرویس استریم در میان مقاومت MLB است


The Post دریافته است که شیکاگو کابز در حال مذاکره با غول رسانه ای Sinclair Broadcasting برای راه اندازی یک سرویس استریم برای مشتریان بدون اشتراک تلویزیون کابلی یا ماهواره ای هستند – علیرغم مخالفت لیگ برتر بیسبال در مورد این ایده.

در معامله ای که به گفته خودی ها می تواند پیامدهای گسترده ای در لیگ داشته باشد، Cubs و Sinclair به دنبال یک دور سخت مذاکرات با غول تلویزیون کابلی Comcast بیش از یک سال پیش که منجر به محدود کردن هزینه های ماهانه شد، به دنبال راه اندازی سرویس جدید هستند. شبکه ورزشی Marquee، پخش کننده بازی های محلی توله ها، به گفته منابع نزدیک به وضعیت.

به گفته منابع، رئیس MLB، راب مانفرد، نگران است که سینکلر، که پس از یک سری خریدهای بزرگ با بدهی مواجه شده است، پول نقد مورد نیاز برای تولید برنامه های پخش با کیفیت بالا را ندارد. همانطور که به طور انحصاری توسط The Post گزارش شده است، مانفرد همچنین به دنبال راه اندازی یک سرویس پخش در سراسر لیگ در اسرع وقت در سال آینده بوده است.

راب مانفرد
منابع به The Post می گویند، راب مانفرد، رئیس لیگ برتر بیسبال، درباره پخش سینکلر تردید دارد.
AP

خطرات در این مناقشه می تواند زیاد باشد: The Cubs که مالک Marquee Sports در شراکت ۵۰-۵۰ با سینکلر هستند، از با ارزش ترین فرنچایزهای بیسبال هستند. به گفته منابع نزدیک به وضعیت، اگر تیم شروع به پخش مستقیم بازی‌های خود برای مصرف‌کنندگان کند، ممکن است سابقه‌ای برای سایر فرنچایزها ایجاد کند که به سرعت از این روند پیروی کنند.

مایکل مک کارتی، مدیر کل ورزش Marquee Sports به The Post گفت: «ما همیشه در حال بررسی گزینه‌ها هستیم. هیچ چیز قطعی برای اعلام وجود ندارد.»

سخنگویان سینکلر و MLB از اظهار نظر خودداری کردند.

این اختلاف رنگ تلخی دارد که به سال ۲۰۱۹ باز می گردد، زمانی که MLB در حراجی برای خرید شبکه ورزشی منطقه ای فاکس، علیه سینکلر پیشنهاد داد. سینکلر شبکه های فاکس را به مبلغ ۹.۶ میلیارد دلار برنده شد و نام آنها را تحت عنوان Bally Sports تغییر داد و ایده ورود MLB به عنوان سرمایه گذار مشترک را رد کرد. به گفته منابع، روابط بین طرفین از آن زمان تاکنون سرد شده است.

تابلوی Wrigley Field در استادیوم
The Cubs به عنوان یکی از با ارزش ترین فرنچایزهای MLB رتبه بندی می شود.
گتی ایماژ

به همین ترتیب، در حالی که MLB در ابتدا برنامه ریزی کرده بود تا سرویس پخش خود را با دیترویت تایگرز آزمایش کند، منابع گفتند که مذاکرات در سال گذشته زمانی که ببرها در عوض قرارداد رسانه ای جدیدی را با سینکلر امضا کردند، به پایان رسید.

به گفته منابع، اکنون، این به MLB بستگی دارد که تأیید کند آیا تیم ها ارزش منصفانه ای را از Sinclair برای حقوق پخش خود دریافت می کنند یا خیر. در حالی که سینکلر مشتاق حرکت به جلو است، خودی ها می گویند MLB پاهای خود را به تعویق انداخته است.

یک منبع نزدیک به مذاکرات درباره MLB گفت: «آنها می‌گویند که می‌خواهند گفتگو کنند، اما این اتفاق نمی‌افتد».

به گفته خودی ها، یکی از نکات کلیدی نگرانی برای MLB، برچسب قیمت ۱۸ دلاری در ماه است که برای سرویس استریم جدید Cubs عرضه می شود – تبی که بالاتر از آنچه کاربران برای سرویس های استریم مانند Netflix، HBO Max یا Disney می پردازند است. + و مسئولان لیگ از آن می ترسند که برای هواداران معمولی خیلی زیاد باشد.

الماس بیسبال که از نمای هوایی دیده می شود
شبکه ورزشی Marquee بازی های محلی Cubs را پخش می کند.
گتی ایماژ

یکی از منابع آشنا به مذاکرات گفت: “بله، من فکر می کنم قیمت ۱۸ دلار بسیار بالا است.” “هیچکس اینقدر بالا نیست. تنها کسی که این مبلغ را پرداخت می کند شخصی است که عمیقاً علاقه مند به شبکه های ورزشی منطقه ای است و این زیرمجموعه کوچکی از طرفداران است.

به گفته منابع نزدیک به مذاکرات، سینکلر می‌تواند پس از جمع‌آوری حقوق پخش برای ۱۴ تیم – تقریباً نیمی از فرنچایزهای MLB، مشتریان را وادار به پرداخت ۱۸ دلار کند. برنامه این است که Sinclair’s Bally Sports با پخش بازی‌های تیم‌هایی که اخیراً حقوق آنها را تضمین کرده است، از جمله بازی‌های Detroit Tigers، Kansas City Royals، Miami Marlins، Milwaukee Brewers و Tampa Bay Rays در تابستان امسال آغاز شود.

در ژانویه سینکلر همچنین قراردادی یک ساله با اتحادیه ملی بسکتبال اعلام کرد که به آن اجازه می‌دهد بازی‌های ۱۶ تیمی را که با خود حمل می‌کند، از جمله گلدن استیت وریرز، مستقیماً برای مصرف‌کنندگان پخش کند. لیگ ملی هاکی در ماه دسامبر با قراردادی چهار ساله برای ۱۲ تیم موافقت کرد.

فرانک شویندل و نیکو هورنر یک نمایشنامه را جشن می گیرند
فرانک شویندل و نیکو هورنر، بازیکنان توله، بازی در یک بازی ۲۰۲۱ را جشن می گیرند.
گتی ایماژ

به گفته یک منبع نزدیک به شرکت، سینکلر به طور خاص موافقت کرد که به تیم ها برای حقوق پخش مستقیم بازی ها برای مصرف کنندگان پول بپردازد و MLB این قراردادهای حقوق رسانه جدید را تأیید کرد. این منبع گفت که تیم های بیسبال بیشتری به سینکلر می آیند و می گویند که می خواهند حقوق پخش را به آنها بفروشند تا پول بیشتری کسب کنند و طرفداران بیشتری بازی هایشان را تماشا کنند.

منابع گفتند، با این وجود، MLB می خواهد در صورت شکست این سرویس مستقیم به مصرف کننده، از خود محافظت کند، به خصوص با توجه به شرایط مالی متزلزل سینکلر. واحد Diamond Sports آن که علاوه بر سهام Bally و ۵۰% Marquee دارای سهام اقلیت در شبکه YES است، قریب به ۹ میلیارد دلار وام دارد و بدهی آن در سطوح مضطرب با ارزش حدود ۵ میلیارد دلار معامله می شود. سررسید اصلی آن در سال ۲۰۲۶ است.

در همین حال، ارزش شبکه‌های ورزشی منطقه‌ای پس از قرارداد عظیم سینکلر در سال ۲۰۱۹ با فاکس سقوط کرده است، زیرا شرکت‌های کابلی پرداخت‌های خود را برای برنامه‌های ورزشی کاهش می‌دهند، حتی در شرایطی که تیم‌ها همچنان هزینه‌های سنگینی را برای حقوق پخش دریافت می‌کنند.

اسکوربورد استادیوم غول پیکر
طرفداران Cubs که کابل ندارند (یا شخصاً به هر بازی می روند) مشتریان هدف برای هر معامله استریم احتمالی هستند.
گتی ایماژ

در واقع، یکی از مالکان تیم MLB که خواست نامش فاش نشود، از استعاره NFL برای توصیف چشم انداز مالی ناگوار واحد ورزشی الماس سینکلر استفاده کرد و گفت که این شرکت با ۳۰ یارد باقی مانده در رتبه چهارم سقوط قرار دارد، و اگرچه این احتمال وجود دارد که بتواند ارزش جدیدی ایجاد کند. از سرویس پخش، یک لانگ شات است.

مالک تیم اضافه کرد که او معتقد است که احتمال ورشکستگی احتمالی Diamond Sports وجود دارد، حتی پس از بازپرداخت نسبی بدهی آن که پس از معامله با NBA انجام شد.

Rich Greenfield، تحلیلگر LightShed Partners، گفت: به نظر می رسد MLB تمایلی ندارد آینده دیجیتالی خود را به سینکلر به عنوان یک واسطه گره بزند، «به ویژه با توجه به افت مالی پیرامون [company] و شاید مهمتر از آن، عدم تخصص سینکلر در جریان اشتراک.

لوگوی نزدیک توله ها روی آستین
یک منبع به The Post می گوید که یک برنامه Sinclair به طرفداران بیسبال اجازه می دهد تا با گویندگان تلویزیون چت کنند.
نماد Sportswire از طریق Getty Images

به تعویق انداختن ورشکستگی الماس، روند اختراع مجدد الماس را کند می کند
گرین‌فیلد افزود، کسب‌وکار ورزشی منطقه‌ای، و گفت که لیگ‌ها می‌توانند کار بسیار بهتری در ارائه پخش مستقیم به مصرف‌کننده نسبت به سینکلر انجام دهند.

با وجود چنین نگرانی‌هایی، منابع گفتند سینکلر معتقد است که می‌تواند طرفداران را با سرویس استریم خود با تعاملی‌تر کردن و تمرکز روی قمار جذب کند. به گفته یک منبع، برنامه‌ها برای راه‌اندازی اپلیکیشنی است تا طرفداران بتوانند مستقیماً با گویندگان تلویزیون چت کنند و در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنند.

سینکلر مستقیماً شرط‌های ورزشی را قبول نمی‌کند، اما در طول پخش به شرکای مانند Bally اشاره می‌کند که بینندگان می‌توانند بازی‌ها را از طریق پخش‌کننده رسانه روی برنامه‌های شرط‌بندی خود تماشا کنند. شرط این است که فوتبال فانتزی رتبه‌بندی NFL را افزایش داده است و ترکیب بازی با سایر ورزش‌ها نیز باید همین کار را انجام دهد.

به گفته منبعی که در مورد برنامه های سینکلر توضیح داده شده است، “این مانند یک عکس در یک عکس است.”

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر