“غذا” که غذا نیست!


پست های بعدی وبلاگ بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا نتایج واقعی و ماندگار انجام دهید متمرکز می شود.

و این خواهد شد:

پس آن چیست؟

ربطی به آنچه می خورید دارد. بین مصرف غذا و همه چیزهای موجود در این لیست و موارد دیگر یک خط مستقیم وجود دارد.

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی شما را از بازیگری باز دارد.

FET:
یک نوع غذا وجود دارد که به طور خاص برای ایجاد خواسته بیشتر طراحی شده است.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه حاوی برخی از بدترین چیزها برای بدن شما است: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و مقدار زیادی کالری اضافی که کاملاً خالی از مواد مغذی است. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” همانند برخی از داروها مسیرهای پاداش را در مغز تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما مفید است ، بلکه شما را بیشتر می خواهد!

چرا نقل قول های اطراف کلمه “خوردن” چیست؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت بسیار کمی با غذای واقعی دارد. اساساً از تمام مواد مغذی خود (فیبر و ریزمغذی ها) محروم شده است.

در این ماه من اطلاعات فوق العاده زیادی در مورد این “غذاها” و نحوه جلوگیری از مصرف آنها دارم.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به تمرکز بر خواسته خود کنید و آن را پیگیری کنید.

نوشتن آنچه می خواهید ، چه زمان و چگونه احساس می کنید به شما کمک می کند تا الگویی را مشاهده کنید که اولین قدم برای به دست آوردن دوباره کنترل است.

بنابراین در نظر بگیرید که چه کسی / چه / چه زمانی / کجا / چرا می خواهید. این فقط برای چشم شما است و انجام آن یک تمرین فوق العاده است. قطعاً به من کمک کرد!

آیا برای آن آماده هستید ؟! در زیر نظر بدهید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع و مجرب
مشاور ارشد در زمینه رفاه شغلی
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PD اگر بیش از 45 سال دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی با کیفیت و حیاتی است. اولین نفری باشید که به هدایا ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی است!


PSS اگر از دست دادید راهنمای آموزش Time Crunch، هنوز وقت دارید آن را بدست آورید که!

شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه کوتاه ، کارآمد و با نتایجی است که آموزش می دهد (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن وجود ندارد).

همچنین شامل واژه نامه ای با عکس و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید