هرگز فکر نمی کردم آن روز را ببینم


همانطور که می گویند یک دقیقه گذشت!

اما فکر می کنم برمی گردم

این بار در حال بازیافت محتوای بسیار قدیمی هستم ، زمانی که دوباره در سال 2014 شروع به کار کردم. من به راهنمایی / راهنمایی نیاز داشتم تا بتوانم مجدداً قدم هایی برای بهبود خودم بردارم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما آن را می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

با این وجود … من اکنون کمتر از 51 ماه سن دارم و این را حس کرده ام! در مورد وزن ، من به دهه 340 باز می گردم (فردا رسماً وزن خواهد شد) ، اما از آخرین باری که وارد سیستم شدم ، من نیز مبتلا به فیبرومیالژیا بودم ، که اصلا سرگرم کننده نبود. ترکیبی از آن و بیماری همه گیر من را به شخصی تبدیل کرده است که برای راه رفتن دوباره در پیاده رو درد می کشد. این روزها احساس فوق العاده ای دارم.

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر ، من فقط اهداف و مقاصد خود را تعیین کرده و به زودی دوباره به آن خواهم رسید. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که در حال کوهنوردی است …

تا 24 مه 2014:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این مطلب را می خوانید ، از شما متشکرم. اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به ویژه اگر من را شخصاً ملاقات می کنید ، در اینجا مواردی است که باید به عنوان یک فرد حامی بدانید.

• من رژیم نمی گیرم. من خودم را محدود به تصور اکثر مردم نمی کنم ؛ با این حال ، من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعات موجود در مورد منابع غذایی و چیزهای عقل سلیم تنظیم کنم. من می خواهم FOOD بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی کثیف بخورم. من نمی خواهم ضایعات آسپارتامد بدون چربی مصنوعی و کم چرب باشد. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که می توانم غلات کامل بخورم و سعی می کنم غذا بخورم غذاهای کامل تا جایی که می توانم اشاره کنم (نه ، در فروشگاه نیست). آیا میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را کنار می گذارم؟ خیر

• من در حال حاضر برچسب های بیشتری می خوانم ، اما نه فقط به دلیل کالری و محتوای چربی.

• امیدوارم از مصرف داروهای فشار خون بالا و چغندر روزانه خودداری کنم. می خواهم احساس خستگی را کنار بگذارم همیشهبه

• من مرتباً با پزشک خود مشورت می کنم و از توصیه های او استفاده می کنم. (بعد از یک سال بدون بیمه دوباره بیمه درمانی دارم)

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من روزانه مقدار زیادی آب می نوشم (و بیشتر اوقات نوشابه را متوقف می کنم).

• من انجام خواهم داد حرکت کن آ ورزشگاه به طور منظم و
ایجاد قدرت و استقامت

• من به کار خود ادامه می دهم تا شاد باشم و فرد خوبی باشم.

• اگر به آن آسیب برسانم ، خودم را برمی دارم و دوباره تلاش می کنم و هرگز از تلاش دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
1. رسیدن به 325 (تصادفی ، اما هر چیزی)
2. رسیدن به 300
3. به طور مداوم زیر 300 می رود
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من فی نفسه علاقه ای به لاغر شدن ندارم. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی راحت باشم و بتوانم هر کاری را که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که 250 ساله بودم ، چنین احساسی داشتم. بنابراین باید ببینیم چگونه پیش می رود.

صلاحیت – استعداد – شایستگی
1. پیاده روی 20 دقیقه
1a هر روز پیاده روی کنید
2. 20 مایل پیاده روی کنید
3. 2 مایل راحت راه بروید
4. 5 کیلومتر را راحت طی کنید
5. مبل را در 5K یا یک نوع دیگر راه اندازی مجدد کنید

… یوگا بیشتر!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

برگشتن خوب است.

چطور هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید