پادکست قسمت 160: از این خطاهای بزرگ هورمونی اجتناب کنید


رایج ترین اشتباهاتی که زنان در مورد سلامت و هورمون های خود مرتکب می شوند چیست؟ خودتان را مطلع کنید و از اشتباهات مشابه جلوگیری کنید.

همه اطلاعات و پیوندهای مربوط به این قسمت را می توانید در آدرس زیر بیابید https://holisticwellness.ca/episode160به

برای گوش دادن به iTunes ، Stitcher یا Spotify اینجا را کلیک کنید:

iTunes: اینجا را کلیک کنید
Stitcher: اینجا را کلیک کنید
Spotify: اینجا را کلیک کنید

حتماً در پادکست iTunes مشترک شوید و برای ما امتیاز و بررسی بگذارید.

موضوعات مطرح شده در این قسمت:

  • 8 اشتباهی که زنان مرتکب می شوند
  • پرخوری یا اجتناب کامل از محصولات حیوانی (به ویژه پروتئین حیوانی)
  • کاردیو بیش از حد
  • تمرکز تنها بر وزن

امتیاز کلیدی:

  • تفاوت پروتئین های حیوانی و چربی های اشباع شده در سلامت زنان قابل توجه است.
  • یکی از دلایلی که ما باید مقدار کافی پروتئین بخوریم این است که نقش اساسی در حفظ توده عضلانی دارد.
  • تمرینات قدرتی برای کنترل انسولین و حمایت هورمونی عمومی مهم است. همچنین برای تراکم استخوان شگفت انگیز است.

مراحل عمل:

  • پروتئین حیوانی کافی را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
  • از ورزش بیش از حد قلب و عروق خودداری کنید.
  • فقط بر وزن تمرکز نکنید ، بلکه بیشتر خود را در تأثیر هورمون ها بر بدن خود غوطه ور کنید

سامانتا گفت:

وی افزود: “مهم است که ما برای شفا های مختلف آماده باشیم. گاهی اوقات ما می توانیم به طریقی واقعاً گرفتار شویم و مایل نباشیم امکانات دیگری را که در اختیار داریم ببینیم. “

“وزن علامت اتفاق عمیق تری در بدن است.”

با تشکر از توجه شما!

اطلاعیه های مهم:

درباره برنامه هورمون DUTCH ما بیشتر بدانید اینجا و ببینید آیا می تواند گام بعدی برای شما باشد. ما خوشحال خواهیم شد که شما را در سفر تحول حمایت و راهنمایی کنیم.

در خبرنامه ما مشترک شوید در holisticwellness.ca/ خبرنامه و در اینستاگرام با من ارتباط برقرار کنید ، holisticwellnessfoodieبه در صورت تمایل به گسترش آن ، به من اطلاع دهید. همچنین اگر در هر پلتفرمی پادکست که به ما گوش می دهید برای ما رتبه یا بازبینی بگذارید ، معنای زیادی خواهد داشت.

پیوندهایی به مواردی که در نمایش در مورد آنها صحبت می کنم:

  • به سمت eatonhemp.com برای صرفه جویی 20٪ در کل سایت با کد کوپن HEALTHYHORMONES. من عاشق دانه های کنف افرا برشته و روغن CBD با طیف کامل قوی هستم ، که قبل از خواب استفاده می کنم.
  • آویز مورد علاقه من برای حفاظت از EMF و پشتیبانی از استرس. با کلیک روی این پیوند در اینجا تا 50 off تخفیف آویز HARMONY را ذخیره کنید: https://www.wendymyersdetox.com/2CN2HP5/BP658/؟uid=39به
  • 15٪ تخفیف برای تمام محصولات Organifi در organifishop.com. ترکیب جدید تعادل هورمونی زنان Organifi Harmony و آب پودر سبز خوشمزه آن را بررسی کنید. از کد HEALTHYHORMONES استفاده کنید. آب سبز را در اینجا ببینید: https://www.organifishop.com/products/organifi-green-juice-1-bottleبه
  • محصولات CANPREV را در فروشگاه های مواد غذایی طبیعی کانادا و بصورت آنلاین در Natures-Source.ca بررسی کنید: من شخصاً عاشق پودر و کلاژن MYCO10 هستم. من همچنین دوست دارم اسیدهای آمینه شما را به اسموتی های قبل یا بعد از تمرین اضافه کنم. اقدامات من ال گلوتامین و ال تیروزین است. به سمت https://canprev.ca برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Canprev.

کجا می توانی مرا پیدا کنی:

اینستاگرام سامانتا

فیس بوک سامانتا

وب سایت سامانتا

توییتر سامانتا

پادکست جامعه خصوصی هورمون های سالم برای زنان برای فیس بوک

چگونه می توانید با من کار کنید:

این را به اشتراک بگذارید!

در Pinterest به اشتراک بگذارید



دیدگاهتان را بنویسید