پرشا نیوز » روش های تبلیغات در ۱۰ وب سایت برتر ایران


بررسی اجمالی: در این مقاله با ما همراه باشید تا ابتدا هدف از تبلیغات در سایت های پربازدید و نحوه انتخاب گزینه مناسب را بررسی کنیم. پس بیایید نگاهی بیندازیم به پربازدیدترین سایت های تبلیغاتی ایرانی و نحوه نمایش تبلیغات آنها.

تبلیغات در سایت های محبوب یکی از مهم ترین قطعات پازل دیجیتال مارکتینگ است. این روزها بیشتر صاحبان مشاغل برای دستیابی به مخاطبان خود به سایت های دیگر مراجعه می کنند. آنها به خوبی می دانند که برای رسیدن به اهداف خود باید جایی باشند که مخاطبانشان می روند.

بدیهی است که تبلیغ محصول یا خدمات با مشاهده آن می تواند شما را به هدف خود نزدیکتر کند. آیا می توانید با تبلیغات در سایت های ناشناس مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید؟ نرخ کلیک شما و در نتیجه نرخ تبدیل شما به تعداد افرادی که تبلیغ شما را می بینند بستگی دارد.

با این حال، آیا تبلیغات در هر سایت محبوب به شما بازگشت سرمایه می دهد؟ نه! در این مقاله با ما همراه باشید تا اولین نگاهی به هدف تبلیغات در سایت های محبوب و نحوه انتخاب گزینه مناسب داشته باشیم. پس بیایید نگاهی بیندازیم به پربازدیدترین سایت های تبلیغاتی ایرانی و نحوه نمایش تبلیغات آنها.

پربازدیدترین سایت های ایرانی برای تبلیغات

۱. تمرین سه

ورزش ۳ یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین سایت های ایرانی به شمار می رود. میلیون ها بازدید روزانه از این وب سایت چیزی نیست که بتوان آن را سهل انگاری کرد. ورزش سه مکان عالی برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان علاقه مند (سرنخ) و افزایش فروش است.

ورزش سه به شما امکان می دهد در قالب های مختلف مانند مسابقه، محصول و ویدیو به مخاطبان هدف خود برسید. هزینه تبلیغات در ورزش بستگی به نوع تبلیغ و محل نمایش آن دارد.

برای مثال تبلیغات تطبیق ثابت در صفحات داخلی بین ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان و برای هر کلیک ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان در صفحه اصلی برای شما هزینه دارد. می توانید از گزینه های دیگر مانند تطبیق استاندارد برای کنترل هزینه های خود استفاده کنید. تبلیغات معمولی در Sports 3 به طور متوسط ​​بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزینه دارند.

۲۰ تجارت نیوز

تجارت نیوز یکی از پرطرفدارترین وب سایت های خبری است که مقالات مختلفی در زمینه اقتصاد ایران و جهان منتشر می کند. سایت تجارت نیوز نیز با آموزش و تحلیل مالی توانسته است نظر مخاطبان بی شماری را به خود جلب کند. میانگین هر کلیک برای تبلیغات همسان در تجارت نیوز ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و برای تبلیغات بنری ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.

۳۰ جانبداری

فدری یکی دیگر از وبسایت های ورزشی پرطرفدار است که در سال های اخیر عملکرد خوبی داشته است. این وب سایت یک رسانه ورزشی مستقل است که آخرین اخبار، حاشیه ها و تحلیل های ورزشی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. از طرفی فناری به کاربران خود اجازه می دهد تا پست ها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

تعامل کاربر حرفه ای با بازدیدهای روزانه قابل توجه آن، آن را به مکانی عالی برای تبلیغات تبدیل کرده است. شما می توانید تبلیغات خود را به اشکال مختلف در این وب سایت به نمایش بگذارید. به طور متوسط ​​باید بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان برای تبلیغات منطبق و ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ برای هر کلیک برای تبلیغات بنری هزینه کنید.

۶۰ تشویق شد

دلگرم اولین مجله اینترنتی ایران محسوب می شود که از سال ۱۳۸۴ به صورت مستقل شروع به کار کرد. فعالیت اصلی آنها در حال حاضر در زمینه تولید و انتشار محتوای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سبک زندگی و سرگرمی است. آنها محتوای بهداشتی و بهداشتی خوبی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند.

دالگارم با افزودن دسته بندی های متنوع و جذابی مانند شرایط آب و هوایی، قیمت محصولات، پاسخ آنلاین به سوالات پزشکی و مامایی، توانسته است توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. فعالیت های مستمر، برنامه ریزی دقیق و انتشار روزانه ۱۵۰ مطلب مختلف، دلگرم را به یکی از ده سایت پربازدید ایرانی تبدیل کرده است.

این وب سایت از سال ۲۰۱۶ میزبان تبلیغات مشاغل مختلف بوده است. می توانید تعداد بازدیدهای روزانه از این وب سایت تبلیغاتی محبوب را بشمارید و از این طریق تبلیغات خود را به مخاطبان خود تحویل دهید. برای هر کلیک ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان برای تبلیغات در دلگارم هزینه کنید.

۵۰ دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد یک وب سایت تحلیلی خبری است که به دنبال افزایش دانش اقتصادی بازدیدکنندگان خود است. این وب سایت در انتشار و تحلیل اخبار به اصول حرفه ای پایبند بوده و بیش از هر چیز به رضایت مخاطبان توجه دارد. یکی دیگر از مزایای این وب سایت نسخه انگلیسی آن است.

حضور تحلیلگران مالی در دنیای اقتصاد و رعایت اصول حرفه ای باعث شده است که روزانه تعداد زیادی از مردم از این وب سایت استفاده کنند.

۶۰ مرطوب

نمناک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. این وب سایت در این نه سال با ارائه مطالب متنوع در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، تناسب اندام و مد توانسته است به یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی تبدیل شود. نمناک یکی از منابع محبوب برای یافتن دستور پخت غذاهای مختلف، ارائه محتوای آموزشی برای آشپزی به شمار می رود.

۳۰ آینده

فرارو وب سایت خبری است که با ارائه جدیدترین اخبار ایرانی، سیاسی و ورزشی جایگاه بسیار خوبی در بین کاربران ایرانی به دست آورده است. آنها همچنین سعی کرده اند برای جذب مخاطب بیشتر مطالب سبک زندگی جالبی را در سایت خود منتشر کنند.

۸. انتخاب

سایت انتخاب شده یکی دیگر از وب سایت های خبری است که در طول سال ها به مکانی مناسب برای نمایش تبلیغات تبدیل شده است. آنها با ارائه جدیدترین اخبار ایرانی و خارجی، تصاویر خبری و فیلم در زمینه های مختلف توانستند بازدیدهای روزانه خود را افزایش دهند.

فعالیت حرفه ای گزینش با اعتماد بسیاری از افراد دنبال می شود. برای هر کلیک ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و برای همسان سازی تبلیغات و بنرها باید ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان هزینه کنید.

۹. ایرنا

خبرگزاری جمهوری اسلامی که با نام ایرنا نیز شناخته می شود، یکی از پربازدیدترین سایت ها و خبرگزاری های ایرانی است. بازدید روزانه از این وب سایت فرصتی عالی برای جذب مشتریان بالقوه و افزایش نرخ بازگشت سرمایه است.

۱۰۰ اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین وب سایت های خبری ایرانی در اقتصاد به شمار می رود. آنها با انتشار تحلیل های دقیق و اخبار واقعی توانسته اند اعتماد و رضایت مخاطبان خود را جلب کنند. تعداد بازدید از این وب سایت بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در روز است و نمی توان به این راحتی از آن چشم پوشی کرد.

ویژگی های سایت های محبوب مناسب برای تبلیغات

از گذشته تا به امروز صاحبان مشاغل سعی کرده اند با تبلیغات در مکان های شلوغ توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند. با گسترش اینترنت، همان استراتژی را در دنیای دیجیتال پیاده کردند. به همین دلیل است که امروزه سایت های تبلیغاتی محبوب محبوبیت بیشتری دارند.

پربازدیدترین سایت ها نیز درک خوبی از نیازهای بازار دارند. بنابراین، آنها فضای وب سایت خود را برای نمایش تبلیغات به مشاغل اجاره می دهند. برای انتخاب بهترین گزینه از بین آنها باید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. و ویژگی های جمعیت شناختی بازدیدکنندگان

ابتدا باید ویژگی های جمعیت شناختی و رفتار بازدیدکنندگان از سایت های تبلیغاتی پربازدید را ارزیابی کنید. آیا ویژگی های مخاطبان آنها با شخصیت مشتری شما مطابقت دارد؟

به عنوان مثال، ارسال رایگان ممکن است برای مخاطبان آنها مهم باشد. اگر چنین خدماتی ارائه نمی کنید، بهتر است از تبلیغات در آنجا اجتناب کنید زیرا احتمال شکست شما وجود دارد. از طرف دیگر، ممکن است نخواهید همه مناطق جغرافیایی یا افراد کم درآمد را هدف قرار دهید. بنابراین، ابتدا سعی کنید مخاطبان آنها را بشناسید.

۲. تعداد بازدیدهای ماهانه و مشارکت بازدیدکنندگان

باید بدانید ماهانه چند نفر تبلیغ شما را می بینند. برای بررسی این موضوع از ابزارهای آنلاین مانند Ahrefs و Alexa استفاده کنید. با این حال، ترافیک بالا به تنهایی نمی تواند به اهداف شما برسد. شما به مخاطبی نیاز دارید که وقت خود را صرف مرور سایت های تبلیغاتی محبوب کند.

محتوای بازدیدکنندگان خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر درگیر هستند. مثلا قسمت نظراتشون شلوغه یا کسی نظر نمیده؟ همچنین می توانید از آنها بخواهید که اطلاعات مربوط به رفتار کاربران خود را با شما به اشتراک بگذارند.

۳. محتوای وب سایت

توجه به محتوای هاست هنگام تبلیغات در سایت های محبوب بسیار مهم است. این سایت ها احتمالا حاوی محتوایی هستند که می تواند به تصویر برند شما آسیب برساند. به این ترتیب بودجه تبلیغاتی شما صرف کاهش مشتریان و شهرت شما می شود.

از طرفی محتوای وب سایت اهمیت دو چندانی در تبلیغات همسان دارد. آنها می توانند نرخ کلیک بالاتری دریافت کنند زیرا شبیه به محتوای وب سایت هستند. به همین دلیل محتوای تبلیغ شما باید با محتوای وب سایت میزبان مطابقت داشته باشد.

۴. فرمت های تبلیغاتی

چه نوع تبلیغاتی در سایت های پربازدید شما موجود است؟ آیا باید به بنرها بچسبید یا آنها برای ارائه تبلیغات در قالب های مختلف با شما همکاری می کنند؟ بهتر است فقط به یک مدل تبلیغاتی پایبند نباشید.

نمایش تبلیغات در قالب های مختلف مانند بنر و مطابقت می تواند نرخ کلیک شما را افزایش دهد. افزایش نرخ کلیک به معنای بازگشت هزینه تبلیغات شماست. بنابراین، به سایت هایی بروید که دست شما را برای تبلیغات در قالب های مختلف باز می کنند.

۳. به روز رسانی ها و اصلاحات

توانایی طراحی مجدد و به روز رسانی تبلیغات می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند. هنگام انتخاب سایت های محبوب برای تبلیغات، در نظر بگیرید که آیا می توانید تبلیغات خود را در آینده تغییر دهید یا خیر.

به عنوان مثال، بنرهای شما ممکن است انتظارات شما را برآورده نکنند. در این صورت، تصمیم می گیرید قبل از هدر رفتن بودجه تبلیغات، آنها را تعمیر کنید. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید از تست A/B برای یافتن بهترین قالب و محتوای تبلیغاتی استفاده کنید. برای انتخاب بهترین گزینه باید متغیرهای مختلف را بررسی کنید.

منبع: اکتاناد