چهار مبادله آسان برای کاهش کالری


عشق جدید من به خردل … بله.

برای من سخت ترین کار این بود که برخی از رذایل مورد علاقه ام را کنار بگذارم. من عاشق می بودم پانچ میوه ای بسیار زیبا بستنی شناور. من فقط کسی نیستم که این ایده را کنار بگذارد که من در رژیم غذایی خود اساسی می دانستم – بله ، مایونز اساسی بود … من حتی با ساندویچ د مایو از یک بوقلمون کوچک لذت بردم – به هر دلیلی ، تا زمانی که. .. من چیز بهتری پیدا کردم.

من فکر می کنم این یک جنبه کلیدی برای ترک عادت های بد است – پیدا کردن یک چیز خوشمزه برای جایگزینی آن ، که مزایای دیگری هم برای ما دارد. درست است که همه با وظیفه رها کردن چیزی روبرو نخواهند شد … اما من نقاط قوت خود را می دانم و به نقاط ضعف خود توجه می کنم. من می دانم که برخی چیزها مرا مجبور می کند مفهوم “اعتدال” را از روی عادت نادیده بگیرم یا فقط به این دلیل که ممکن است آن چیزی باشد که زبان من در آن زمان می خواهد. گاهی اوقات ، ترجیح می دهم آنها را به کلی کنار بگذارم تا اینکه در نام “اعتدال در یادگیری” مبالغه کنم.

با این اوصاف ، در اینجا برخی از مبادله های من وجود دارد که زندگی من را آسان تر می کند و من را از بازگشت به عادات بد خود باز می دارد:

سس مایونز / “سالاد مخصوص سالاد”: بسته به مارک تجاری شما ، ممکن است چیزهای شیرینی باشند که یک میلیارد کالری چیزی جز روغن و تخم مرغ و خامه و شربت ذرت غنی از فروکتوز ندارند. من سس مایون خود را رها کردم و انواع مختلف خردل را جایگزین آن کردم. بله ، خردل! خردل عسل ، خردل دیژون ، خردل معمولی … شما می گویید ، من آن را دارم. من از آن در سالاد ، ساندویچ ، حتی در غذاهای ترشی استفاده می کنم. به هر حال ، یک قاشق غذاخوری خردل به طور متوسط ​​حدود 10 کالری دارد و با چنین انفجاری بزرگ ، تا حد زیادی پیش می رود.

کروتون ها: وقتی به اندازه وعده های کروتون ها نگاه می کنم ، کمی می خندم ، زیرا بسیار غیرعملی هستند. اندازه وعده همیشه ناراحت کننده است ، مانند “2 قاشق غذاخوری یا 3 گرم”. چه کسی کروتون را در قاشق غذاخوری اندازه می گیرد؟ و علاوه بر این ، کروتون ها از بالای قاشق مشاهده می شوند .. بنابراین ، کالری شماری فقط شامل قسمتهایی از کروتون هایی است که داخل قاشق هستند یا شامل نانی است که در بیرون مشاهده می شود؟ من چیزهایی که اندازه گیری آنها سخت است را دوست ندارم ، بنابراین درک و اندازه گیری کارهایی که با بدن من انجام می دهد سخت تر می شود ، بنابراین من کروتون ها را رها کردم و آرد سوخاری پانکو جایگزین آنها کردم. اندازه آنها اجازه می دهد تا آنها را به درستی اندازه گیری کنید ، نصف فنجان 100 کالری است (بنابراین دو قاشق غذاخوری نزدیک به 25 کالری است) و آنها به اندازه کافی ترد هستند تا بافت خوبی به سالادها بدهند. پیروزی.

آب میوه: می توانم اعتراف کنم. سه سال زندگی در اتاق خواب عشق غم انگیزی را برای من به وجود آورد ، “سکته مغزی”. این “آب میوه” نیست ، زیرا “آب میوه” نیست. این یک “شات میوه” است زیرا … خوب ، هیچ کس نمی داند چرا. این چیزها هیچ ارزش غذایی ندارند زیرا کمی بیشتر از طعم دهنده های شیمیایی ، شکر و آب هستند. اما چگونه می توانید شات میوه خود را تهیه کنید؟ مقداری چای کیسه ای بردارید ، آب پرتقال را داخل آن فشار دهید ، تمشک ، هلو و انبه را داخل آن بریزید (گاهی اوقات در مواقعی که نیاز به قیمت ارزان دارم از یخ زده استفاده می کنم) و سپس آنها را در دو قسمت پرتقال و لیمو بریزید. تا دا: نگاه کردن نه تنها زیباست ، بلکه هنگامی که طعم کامل زبان خود را بدست آوردید ، از انتخاب خود بسیار خوشحال خواهید شد.

آبجو ریشه ای شناور است: من حتی آبجو ریشه ای را دوست نداشتم ، اما آیا آن را با بستنی ست کردم؟ اوه ، عکس فوری کاری که من الان انجام می دهم بسیار گسترده است ، اما بستنی برای من یک امر معمول نیست (شاید هر چند ماه یک بار) ، بنابراین من با آن طوری رفتار می کنم که خاص است. من چند سیب را خرد کردم ، آنها را در یک قابلمه ریختم. مقداری زغال اخته ، یک قاشق غذاخوری شکر و حدود نصف فنجان شراب قرمز در آن بریزید (به هر حال من همیشه یک بطری ارزان شراب در دست دارم که هنگام پخت و پز از آن استفاده کنم). بگذارید روی حرارت متوسط ​​بپزد (شاید از هر ده عدد 7) و سپس با آسیاب سیب زمینی آسیاب کنید (یا در همان نقطه با چاقو خرد کنید). نباید شبیه سیب زمینی پوره شده باشد ، اما نباید شبیه سیب تازه نیز باشد. پس از اتمام شام ، من بستنی خود را در یک لیوان می ریزم ، روی آن را با سیب و زغال اخته می پوشانم و شاید کمی آب کف دار روی آن بریزم. بله ، من با آن مانند یک دسر واقعی رفتار می کنم: من آن را هنگام پختن شام می پزم.

می دانم ، می دانم … هیچ کس نمی خواهد تمام این کارها را پشت سر بگذارد. پختن میوه ، فشردن پرتقال ، اما هدف از آن همه دو چیز است: 1) آنقدر از کارهای خوب (که می توانید ارزان انجام دهید) هیجان زده شوید ، که دیگر چیزهای ارزان و ناسالم زیادی نمی خواهید و 2) بدانید ، چون کار زیاد است ، شما نمی توانید زیاد غذا بخورید ، بنابراین شما نه آنقدر بخور همچنین ، حتی اگر مجبور نباشید از این چیزها دست بکشید ، حداقل خواهید دید که چگونه می توانید چیزی را در فرصتی برای آزمایش و ایجاد چیزی جدید منتقل کنید. می بینید این چگونه کار می کند؟

چه راهکاری را برای زندگی سالمتر و شادتر انجام داده اید؟ دوست دارید چه معاوضی انجام دهید؟ کی میدونه؟ شاید بتوانیم یک “روز” جدید بسازیم: “مبادله جمعه؟” بیایید به آنها گوش دهیم!



دیدگاهتان را بنویسید