چگونه با مربی خاص دلیله از گیاهخوار به خام برویم


من یک مثال عالی هستم که چگونه پرخوری شما را چاق نمی کند. فقط محصولات گندم باعث افزایش وزن می شود ، اما عدم خوردن غذای کامل گیاهی. من به ندرت گوشت و پنیر تقلبی درست می کنم. من می توانم بیش از حد غذا بخورم و تناسب اندام داشته باشم ، اما هضم غذا از من متنفر می شود و به صورت جوش روی صورت یا رفلاکس اسید ظاهر می شود. غذاهای خام تجربه متفاوتی به من دادند و خوشبختانه من آنقدر جسور بودم که آن را امتحان کنم تا خودم تجربه کنم.

خام ، من به حداقل تاریخ ، اما هنوز سالم ، پیوستم. با این حال ، این برای من کافی نبود که به آن پایبند باشم. من ماه ها با رفلاکس اسید سر و کار داشتم. بیدار شدم و ناهار هفته را آماده کردم. من کمی غرق بودم ، بنابراین البته من خودم تصمیم گرفتم آن را بخورم ، چرا ، چرا از یک ظرف کامل برای مقداری غذا استفاده می کنم. بنابراین من برای صبحانه سیب زمینی شیرین ژاپنی را چاشنی می کردم. سپس آن را با آب گازدار شستشو دادم. احتمالاً قبل از ناهار یک بطری کامل 32 اونسی را زمین زدم. برای ناهار ، صبح همان کاری را انجام دادم که سیب زمینی شیرین ژاپنی بود ، روی آن گشنیز تازه و یک طرف نخود سرخ شده قرار داشت. روغن خردل و زردچوبه (دستور غذا اینجاست):

    • 1/4 فنجان روغن زیتون فوق بکر
    • 2 قاشق غذاخوری. خردل
    • پودر کاری
    • پودر فلفل قرمز
    • آمین های نارگیل

پس از یک روز طولانی کار ، می خواستم برای آرامش غذا بخورم و به خودم تبریک بگویم که این روز را سپری کردم ، بنابراین یک بسته کامل از تنقلات جلبک دریایی و سپس سیب زمینی شیرین ژاپنی بیشتر با نخود پخته داشتم. احساس کردم اسید جمع شده و شکمم ظاهر می شود. فهمیدم خیلی کار کرده ام ، اما دیر شده بود. من آب را نوشیدم و زغال روشن کردم تا سوزش گلویم را تسکین دهد ، اما می دانستم که شب طولانی خواهد بود. من تصمیم گرفتم که احتمالا باید دیر از خواب بیدار شوم و دیرتر بیدار شوم تا قبل از نزدیک شدن بدنم هضم شود. ساعت 8 شب بود ، بنابراین تصمیم گرفتم دوش بگیرم. شاید حرکتی کمک کند. بعد از دوش گرفتن ، خیلی آرام و خسته بودم. نمی توانم به این فکر کنم که یک دقیقه بیدار بمانم. من موفق شدم تا ساعت 11 شب بیدار بمانم ، حتی اگر روی پروژه ای کار می کردم. وقتی به خواب رفتم ، سوختگی گلویم دوباره ظاهر شد و دوباره متاسف شدم که زیاد غذا خورده ام.

روز بعد از خواب بیدار شدم و تصمیم گرفتم که دیگر نمی توانم از خودم سوء استفاده کنم. من تمام دستور العمل های خام خود را بیرون کشیدم و قول دادم که مصرف خام خود را افزایش دهم و غذاهای پخته شده کمتری مصرف کنم ، مانند یک وعده غذایی پخته در روز. حتی اگر دیر شده باشد و من بخواهم آن را بخورم ، باید غذای خام باشد ، بنابراین سریع هضم می شود و شامل آنزیم های خاص خود برای تجزیه می شود. به دنبال این طرح ، من از نظر گوارشی راحت بودم. با به خاطر آوردن درد و ناراحتی مداوم اسیدی که گلویم را سوزانده بود و فکر می کردم به طور بالقوه می توانم به عنوان همکلاسی استاد کالجم دچار سرطان معده شوم که مجبور شد معده و نیمی از مری او را قطع کند ، ماندن در جاده خام آسان بود.

می توانید غذای خود را بصورت آنلاین یا در برنامه یادداشت ها ثبت کنید. شما می توانید یک دفتر خاطرات غذایی ایجاد کنید ، اما چیزی که من را به خوردن خام ترغیب می کند این است که چه احساسی به من دست می دهد.

البته ، در ابتدا ، این در مورد دانش تغذیه است. شما شبیه “هه ، این کاملا منطقی است” هستید.

سپس ، با سایر گیاهخواران خام ارتباط برقرار کنید و ببینید که چگونه این کار را انجام می دهند و با آن افراد در ارتباط باشید ، که این امر بر شما تأثیر می گذارد. توصیه های دستور العمل و کتابهای دستور العمل را دریافت می کنید و آن را امتحان می کنید. به زودی ، فهرست خود را از غذاهای خام گیاهخواری که دوست دارید تهیه کنید و پایه ای شوید.

یک مربی تناسب اندام 15 ساله وگان خام در این قسمت به من ملحق می شود از پادکست توانمندسازی سلامت مواد غذایی خام برای صحبت در مورد سفر سلامتی خود از رژیم غذایی استاندارد آمریکا (SAD) تا گیاهخواری خام و داشتن بهترین زندگی. او همچنین در بلیز به عقب نشینی خام گیاهخواری می پردازد.

در این قسمت خواهید آموخت:

How️ چگونه برای دستیابی به اهداف بدن خود گیاهخواری خام انجام دهید
️ چگونه اطرافیان شما و کشوری که در آن زندگی می کنید می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد
Why️ چرا ذهن شما مهمترین چیزی است که شما را از سبک زندگی سالم مورد نظر شما دور می کند

قسمت کامل را بشنوید:

منابع قسمت:

🥊 برنامه آموزشی جعبه عرق دلیله
🥊 کانال یوتیوب دلیله
🥭 آنها محصولات ناقص را به درب من تحویل می دهند. در اینجا شما 10 دلار دارید برای خرید و ایجاد جعبه ناقص خود از میوه ها و سبزیجات ارگانیک.
💞 به گروه فیس بوک بپیوندید برای کمک در سفر سلامتی خود
🧘🏿 آیا علاقه دارید مربی شوید؟ درباره بیشتر بدانید IIN
book کتاب من ، شما می توانید استقلال مالی را داشته باشید
🍓 30 روز چالش خام وگان
🧘🏿 برای مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید
📧 به من ایمیل بزن برای ارسال س questionال و در پادکست توانمندسازی سلامت مواد غذایی خام ظاهر شوید

توصیه های کتاب:

// HOST Samantha Salmon

مربی بهداشت جامع دارای مجوز

// مهمان مربی دلیله

مربی ، مربی ، زن الهام بخش

اطلاعات ارائه شده در این انتقال برای مقاصد آموزشی است و توصیه پزشکی نیست. این ادعاها توسط سازمان غذا و دارو یا معادل آن در کشور شما ارزیابی نشده است. محصولات / خدمات ذکر شده برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از بیماری ها در نظر گرفته نشده است.

کپی رایت © 2019



دیدگاهتان را بنویسید