چگونه فعالیت بدنی خود را در خانه افزایش دهیم


بچه ها چطورین؟ امیدوارم با پیروی از دستورالعمل ها برای محافظت از خود و دیگران و اینکه برای اطمینان از سلامت روان خود وقت گذاشته اید، خوب عمل کنید. <3

به‌عنوان یک فرد مضطرب، فعالیت‌های درون من، تلاش برای کمک گرفتن (تقریباً به طور موقت حمایت از درمان موضعی)، وقت گذاشتن برای استراحت، تعیین اهداف برای روز، پختن دستور العمل‌های جدید، کاوش در زمینه کاری من در این مدت، گذراندن وقت با مراکز پیاده روی زیاد با توله سگ و انجام کارهایی مانند حمام نمک اپسوم در این مدت بسیار مفید بود.

من شخصاً مجبور بودم برای تدریس دوره ها و جلسات آنلاین با مشتریانم واقعاً خلاق باشم. من از حمایتی که این بار از ما کردید و نشان دادن این روحیه جامعه در این فعالیت های ورزشی بسیار سپاسگزارم. به نظر من همه شما ستاره های راک بودید و قلبم را پر از شادی کردید.

IMG_0947

اگرچه ورزش مهم است، اما نمی خواهید احساس کنید که فقط به خاطر آن باید ۱۰ بار در روز ورزش کنید. در این مرحله می خواهیم از فعالیت بدنی یا استرس پرهیز کنیم، اما از ورزش به عنوان ابزاری برای سلامت عمومی و سلامت روان استفاده کنیم.

در انتهای دیگر طیف، زمانی که احساس اضطراب می کنید، سعی کنید حرکت کنید و بعداً ببینید چه احساسی دارید.

درباره “چگونه می توانم پیشرفت در ورزش های داخل سالن را ببینم؟ تجهیزات زیادی ندارم.

بیا داخل، نگاه کن! من اینجا هستم تا روی چند چیز تمرکز کنم و ببینم چه کاری می توانید انجام دهید تا پیشرفت کنید و ثابت بمانید.

————————————

  1. آب و هوا
    1. به جای اینکه با حرکات مختلف تا جایی که می توانید سریع حرکت کنید، سرعت خود را کم کنید.
    2. در طول ریه های خود، اجازه دهید بدن به مدت ۳-۲-۱ ثانیه به سمت پایین یا پایین حرکت کند و سپس به سمت بالا برگردید.
    3. این کار به جای پرواز استرس زیادی ایجاد می کند.
  2. رشد
    1. ما در باشگاه در مورد این موضوع زیاد صحبت می کنیم، ما نمی خواهیم همان وزنه های ۵ پوندی را هر هفته از دست بدهیم، ما می خواهیم وزنه ها با خیال راحت از بین بروند!
    2. اگر همیشه فشارها را به روشی اصلاح‌شده انجام می‌دهید، شاید آنها را روی دسکتاپ امتحان کنید و به مسیر کامل پوش آپ بروید، که بهبودی نسبت به نسخه به‌روز شده خواهد بود.
    3. در این مدت راه های زیادی برای افزایش ورزش یا وزن وجود دارد.
  3. استحکام – قدرت
    1. شما می توانید قدرت را بر اساس احساس خود اندازه گیری کنید که به آن تلاش عمدی یا RPE می گویند.
    2. ۱-۲ در مقیاس کمی بدون زحمت است، ۸-۹ به این معنی است که شما ۱-۲ تکرار در مخزن دارید و ۱۰ حداکثر تلاش شما خواهد بود. این برای هر فردی متفاوت دیده می شود.
    3. برای موثر و مفید بودن تمرین، همیشه مجبور نیستید عرق کنید یا آروغ بزنید. در حالی که من عاشق عرق کردن هستم، متوجه شدم که بدن من به ۶ روز در هفته نیاز ندارد تا یکنواخت و شاد باشد.
    4. سعی کنید به جلسات با شدت بالاتر مانند پیاده روی، یوگا، دوچرخه سواری، کشش توانبخشی و غیره بروید.

————————————-

از دوستان جدیدم برای حمایت مالی از این پست و باور اینکه فعالیت نه تنها در این زمان بلکه در فعالیت های روزانه شما نیز جادویی است متشکرم.

IMG_0977

در طول این مدت، من یک کتابخانه از تمرینات ایجاد کرده ام که می توانید با وزن بدن خود، نوار لغزنده (تخته های کاغذی یا حوله ها نیز کار می کنند!) و هر چیز دیگری را با اضافه کردن حجم یا وزن انجام دهید. آیا داری!

اگر به اینستاگرام، ویدیوهای کامل هر فعالیت را مشاهده خواهید کرد.

IMG_0978

IMG_0979

IMG_0981

IMG_0983

IMG_0984

IMG_0980

IMG_0982

IMG_0985

———————————-

IMG_0995

IMG_0991

IMG_0987

IMG_0988

IMG_0986

IMG_0989

IMG_0992

IMG_0993

جزئیات لباس: Univ Tank 2Wبه این جوراب شلواری، کفش آلفابونس ران و کلاه اصلی اعتماد کنید.

می توانید هر فعالیت را در طول زمان یا ۱۰-۱۲ تکرار برای ۳-۵ چرخه انجام دهید.

امیدوارم در این تمرینات بتوانید این موارد را به برنامه هفتگی خود اضافه کنید و به یاد داشته باشید که برای مشاهده ویدیوهای کامل هر فعالیت، اینستاگرام را بررسی کنید!

سالم باش و با خودت صادق باش

کیسی

 

 

برخی از فعالیت های مورد علاقه شما برای انجام تکالیف چیست؟

این پست برای اولین بار در Powercakes در مورد نحوه رشد سالن بدنسازی سرپوشیده ظاهر شد.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر