چگونه می توان تمرینی را انجام داد


چه در حال شروع یک برنامه تناسب اندام جدید باشید و چه در ابتدای سال، راهی برای تعیین اهداف تناسب اندام جدید، رسیدن به آن اهداف و انجام تمریناتی وجود دارد که شما را برای موفقیت آماده می کند!

در آینده، وقتی نوبت به اهداف تناسب اندام شما می رسد، آنچه را که باید بدانید برای جلوگیری از جویدن بیشتر از جویدن، و چگونگی ایجاد تمرینی که بتوانید در طول سال دنبال کنید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

۷ راه برای ایجاد فعالیت روزانه تناسب اندام عملی

از کوچک شروع کنید و به سمت بالا بروید

روانشناس بالینی کوین گیلند، روانشناسیدالاس، تگزاس – علاقه‌مند به تناسب اندام، دوچرخه‌سوار و سه‌چرخه – می‌گوید درمانی برای آن اهداف «بزرگ» تناسب اندام وجود دارد. “من می دانم الف ۵ دقیقه ورزش “چرا در مشکل هستید؟” این می تواند احساس بدی در شما ایجاد کند.» او گفت. اما یک نکته وجود دارد، و آن عالی است – به شما کمک می کند انرژی بسازید.

شما می توانید به این موضوع فکر کنید یک تمرین پنج دقیقه ای را امتحان کنید. آ دست گرمی بازی کردن یا الف جلسه عرق کاردیو سریع، فقط یک بار به آن ضربه بزنید. حتی اگر فقط برای آن وقت داشته باشید! اگر احساس می کنید می توانید کارهای بیشتری انجام دهید، آن را انجام دهید. ببینید آیا زمان (یا انرژی یا قدرت ذهنی) برای ادامه دارید یا خیر. اگر نه، مهم نیست! شما امروز فعال هستید – به خودتان پنج درجه بدهید (بدون حرف). اگر برای کارهای بیشتر آماده هستید! شما در یک بسته هستید.

اهدافی را تعیین کنید و به خودتان پاداش دهید

وقتی در مورد آنها صحبت می کنیم پنج دقیقه ورزشرسیدن به هدف به خودی خود یک پاداش است. اما در طول مسیر به معیارها احترام بگذارید! او گفت: «کاش مدت‌ها این واقعیت را تحسین می‌کردم که حتی یک هدف ساده می‌تواند تأثیر عمیقی بر زندگی یک فرد بگذارد. روانشناس بالینی دکتر فورس تالی، Ph.D.. توضیح دهید که اگر یک هدف کوچک برای خود تعیین کنید (به عنوان بخشی از برنامه کلی خود) و به آن هدف کوچک برسید، آن پیروزی کوچک تأثیر زیادی بر سلامت روان شما و توانایی شما برای حرکت به سمت اهداف بزرگ خواهد داشت. اهداف. یک عمل مثبت، دیگری را به وجود می آورد.

تمرینات مورد علاقه خود را انتخاب کنید

اگر ناخوشایند باشد، آن را انجام نمی دهید. به کتابخانه‌ای فکر کنید که برنگشته‌اید، خشک‌شویی که به آن اشاره نکرده‌اید، چیزی که همیشه در مورد فهرست خود گفته‌اید اما هرگز به آن نخواهید رسید. تم معمولی؟ این فقط سرگرم کننده نیست.

و البته نه همیشه سرگرم کننده. حتی در بهترین روزتان، با ورزش مورد علاقه‌تان، می‌تواند خسته‌کننده باشد. اما لذت بخش کردن آن تا حد امکان به معنای حذف موانع ورود است که ردیاب تناسب اندام شما را واضح تر می کند.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که چندین گزینه به خود بدهید و تمرینات مختلفی را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی می درخشد. نحوه ایجاد یک تمرین کاربردی به آسانی یافتن تمرینی است که بهترین کار را برای شما دارد.

ایده کمال را کنار بگذارید

از تعیین اهدافی که شما را وادار به انجام کاری هر روز می کند اجتناب کنید. این می تواند شما را برای موارد زیر آماده کند هیجانی سقوط وقتی که یک روز دلتنگ می شود. زندگی اتفاق می افتد. انجام هر روز کاری تقریبا غیرممکن است.

یکی از تصمیمات سال نو من از این نویسنده یکی از خسته کننده ترین سال های زندگی من است. من می‌خواستم در تقویم مدیتیشن خود یک «عالی» ۳۶۵ طول داشته باشم. روزی که در آرزوی مدیتیشن بودم، روزی بود که شروع به روی آوردن به آن تفکر پاییزی کردم، در واقع روزی که مدیتیشن کردم. خیلی زیاد بیشتر از سال گذشته و فقط دو ماه. متأسفانه، آن احساس شکست مرا از صف مراقبه دور نگه داشت. درس های آموخته شده!

با دادن آزادی (و لطف!) بیشتر، توانستم در اعمالم دوباره مدیتیشن کنم – بدون امید روزانه (اگرچه این هنوز یک هدف در ذهن من است!).

ورزش نکنید حتما استراحت کنید!

سوزاندن واقعی است و مانع موفقیت شما می شود. سخت‌کوشی و انجام کارهای زیاد شما را سریع به اهدافتان نمی‌رساند، در واقع می‌تواند سرعت شما را کاهش دهد. خودت را تکان بده! این یک ماراتن است، نه یک مسابقه. ممکن است برخی از شما در حال خواندن این مطلب باشید و فکر کنید. مشکلی نیست، امروز روز نتفلیکس و شلوار عرق من است.. دیگران ممکن است برای مصرف آن قرص سرماخوردگی نمادین به کمک کمی نیاز داشته باشند – در این مرحله ممکن است برخی از آنها را توصیه کنیم تعطیلات بهبود تنش، مراقبه، و یوگا. فقط فراموش نکن بهبود، دوستان.

خودتان را امتحان کنید تا چیز جدیدی را امتحان کنید

صحبت از فرسودگی شغلی شد، آیا با ورزش معمولی خود احساس خستگی می کنید؟ مخلوط کردن. این است. بالا! اگر همه هستید تاباتا, همیشه، شاید اکنون زمان آن است که برخی از آنها را امتحان کنید. یوگا. اگر وارد شوید پایین سگ به من مقداری کاردیو بدهید، از احساسی که در سال ۲۰۱۷ دارم شروع کنم کی باکس باکس یا رقص آزمایش احتمالا شما همه بودید تمرینات هوازی و نه استحکام – قدرت مدتی برای مرور پیلاتس!

ابزار مناسب را به خود بدهید

مهم نیست که چه اهدافی دارید، مهم نیست چقدر بزرگ هستید، مطمئن شوید که از قبل برنامه ریزی کرده اید.

یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار؟ پایین آوردن برنامه FitOn (صلح رایگان است!) این برنامه با این نکات دیگر به شما کمک می کند – می توانید ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کنید زیرا تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید خود را به چالش بکشید تا چیز جدیدی را با یک نوع تمرین جدید، یک مربی جدید یا یک فرمت جدید امتحان کنید. می توانید با مقدار کمی ورزش در پنج دقیقه شروع کنید.

FitOn به افزایش تعداد تمرینات دستی در برنامه کمک می کند. می‌توانید آن یادآورهای تناسب اندام را برای پیگیری وضعیت خود، مسئولیت‌پذیری‌تان با دوستانتان، و عرق‌تان را با برخی از مربیان مشهور جهان تنظیم کنید.

نکته اصلی این است که تمرین خود را برای شما مفید کنید

تروپ قدیمی “راه زیادی را طی می کند” در اینجا بسیار صادق است. همه این توصیه ها برای آسان کردن زندگی شما است. وقتی در مورد چگونگی ایجاد یک تمرین فکر می کنید، کوچک شروع کنید، یک برنامه روشن برای خود بسازید (بدون حدس زدن!)، حتی پیروزی های کوچک را جشن بگیرید، آن را سرگرم کننده کنید، امتحان کنید برای پرهیز از کمال، استراحت کنید، ادغام شوید و از پشتیبانی مناسب در محل خود بهره مند شوید. در برنامه روزانه جدید خود موفق باشید – ما اینجا برای شما هستیم، اما می دانیم که شما آن را دریافت کردید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر