گیاهخوار یا گوشتخوار: قطب رژیم در سال 2020


رژیم “بعدی” بعدی برای سال 2020 رژیم گوشتخوار است.

pexels-photo-618775.jpeg

رژیم گوشتخوار یک رژیم بسیار محدود کننده است که فقط شامل گوشت ، ماهی و غذاهای با منشاء حیوانی مانند تخم مرغ و برخی محصولات لبنی است. به غیر از غذاهای دیگر ، از جمله میوه ها ، سبزیجات ، حبوبات ، غلات ، آجیل و دانه ها ، بسیار شدید است.

در حالی که من درک می کنم که می خواهید با رژیم غذایی خود چیز جدیدی را امتحان کنید (فصل آن است) ، در مورد رژیم شناسان و متخصصان تغذیه جامع چیزهای آشکاری وجود دارد: نیاز سبزیجات برای زنده ماندن ، اما آنها کاملاً بر سلامتی ما بیفزاید

در حال حاضر ، مقاله دیگری که خواندم گفت که گیاهخواری نه به عنوان یک روند ، بلکه به عنوان راهی برای مقابله با تهدید قریب الوقوع که تغییرات آب و هوایی است ، رو به افزایش است. گیاهان بیشتر نمی توانند بد باشند! اکثر مردم وقتی به درستی انجام می شوند ، از خوردن غذاهای گیاهی بسیار احساس می کنند.

من گیاه خوار نیستم ، اما دوست دارم خودم را یک متخصص تغذیه گیاهی بدانم زیرا گیاه را به عنوان پایه ای برای رژیم های خود آموزش می دهم. برخی از افراد پس از کار با من و احساس بدن خود روی گیاهان گیاه خوار یا گیاهخوار می شوند. افرادی هستند که این کار را نمی کنند ، کسانی هستند که در منعطف مانند من تعادل پیدا می کنند. همه ما به چیزی متفاوت نیاز داریم ، اما همه به غذای واقعی بیشتری نیاز دارند. خواندن [5 Truths About Going Vegan]

بگذارید این واقعیت را تأیید کنم. آیا دو رژیم غذایی کاملاً متضاد برای جایگاه برتر در رقابت هستند؟ رژیم گیاهخواری (همه سبزیجات ، بدون گوشت و محصولات لبنی) و رژیم گوشتخوار (همه گوشت ها و فرآورده های گوشتی ، بدون گیاه) روزهای متمادی برای سال جدید هستند.

این به ما چه می گوید؟

ما نمی دانیم که چه کار می کنیم # & * * وقتی غذا است.

ما واقعاً نداریم

این نوسان پاندول متضاد چیست؟

این چرخه I-yo چه نوع سردرگمی ایجاد می کند؟

این رژیم ها چه ترس را ایجاد می کنند چه اشتباهی آیا می توانیم باشیم اگر نمی دانیم کدام مسیر را باید دنبال کنیم؟

اگر ما سعی می کنیم آونگ را از رژیم های کم چرب دهه 80 حذف کنیم ، چرا نمی توانیم پروتئین و چربی بیشتری به رژیم خود اضافه کنیم بدون آنکه 100 درصد رژیم غذایی ما باشد. خواندن: [You Can Eat Fat & Lose Fat]

برنده همه اینها کیست؟

من به شما می گویم ، ما مطلقاً هیچ یک از ما نیستیم.

چرا گوشت خوار؟ اخیراً در اخبار منتشر شده است زیرا یک روانشناس برجسته رژیم غذایی گوشتخواران را با بهبود آرتریت ، افسردگی و “بسیاری از علائم دیگر” معتبر می داند.

مثل یک در مقاله مک گیل آمده است: تصور کنید که روزانه دو فیله ریبای میخورید. این رژیم کتو بر روی تستوسترون است. “

2.3. JPG

ما نمی توانیم تصور کنیم که همه افرادی که رژیم های گوشتخوار را انجام می دهند به دلایل یکسان این کار را انجام می دهند یا به چیزهای یکسان اعتقاد دارند ، اما اکثر علاقه مندان به رژیم گوشتخوار معتقدند که رژیم غذایی برای کاهش وزن ، هضم ، تعادل هورمونی ، سلامت قلب و عروق و افزایش مفید است. خلق و خو و افزایش سطح انرژی هیچ یک از این ادعاها از طریق مطالعات یا تحقیقات اثبات نشده است … زیرا این رژیم جدید است.

ما می دانیم (همه می دانند) که رژیم هرگز به عنوان یک راه حل بلند مدت برای این مشکل عمل نمی کند و ما از رژیم ها به عنوان یک راه حل کوتاه مدت سریع استفاده می کنیم. با این حال ، “شیوه های مختلف غذا خوردن” می تواند برای افراد مختلف مفید باشد ، به شرطی که به بدن خود گوش دهید و خواسته های خود را به درستی تفسیر کنید. خواندن [Consciousness Over Calories] اما من نمی توانم ادعاهایی را که طرفداران رژیم گوشتخوار به عنوان یک روش طولانی مدت غذا خوردن مطرح می کنند ، پشت سر بگذارم. افراطی است. اگر به سراغ آنارشیست ها می روید ، این کار را حداقل با این موضع انجام دهید که نیروهای خارجی بر شما هیچگونه اختیار ندارند ، اما منبع داخلی شما (نیازهای بدن شما) تحت کنترل است ، بنابراین ذهن و بدن شما می تواند خود را با تغذیه مناسب ترکیب کند. برای هدایت بدن خود [Read: Are You an Anarchist Eater? How to Eat Intuitively]

رژیم های مد روز مانند این که می آیند و می روند معمولاً بر اساس نظر هستند. این بدان معناست که شما در حال رژیم گرفتن هستید ، شیمی بدن و واقعیت را تغییر می دهید فقط به این دلیل که شخص دیگری بدون انجام حقایق یا علم در پشت نتایج خوبی داشته است و دارت را به امید پرتاب می کند ، فقط این شاید این بار چیزی برای شما کار می کند

pexels-photo-2681319.jpeg

در اینجا بخش گیج کننده در مورد رژیم ها وجود دارد. آیا این کلمه را متفاوت می خوانیم؟ آیا رژیم غذایی شما به طور خودکار راه حلی برای کاهش وزن کوتاه مدت است؟ یا به معنای “رژیم غذایی شما” است ، مانند غذاهای سبک که می خورید؟ آیا تفاوت را میبینید؟ ممکن است گیج کننده باشد.

آیا این رژیم می تواند در کوتاه مدت برای بدن شما مفید باشد؟ در صورت امکان. شاید اگر این رژیم برای شما مناسب است و بدن شما را به اندازه مورد نیاز پشتیبانی می کند ، در کوتاه مدت منجر به “بهبود” خوبی شود. مانند پاکسازی مجدد RESET من نیست (بخوانید [The Real Truth About Cleanses]) ، اما بیشتر درمانی ، خوب فکر شده (و شاید تحت نظر متخصص تغذیه؟). یک روش جدید برای غذا خوردن برای شما ، اما در کوتاه مدت به سیستم شما اجازه استراحت می دهد. اما اگر شما در دسته رژیم های سریع کاهش وزن قرار می گیرید ، ممکن است ایده آل نباشد. تغییرات درمانی کوتاه مدت بسیار متفاوت از فرهنگ رژیم غذایی رژیم های سریع ثابت است. آنچه از فرهنگ فوق العاده رایج رژیم غذایی ما در چند سال گذشته با زنان در طرز فکر آنها کار کرده ام ، این است رژیم های غذایی فقط بیشتر از آنکه از نظر جسمی رنج ببرند از نظر احساسی رنج می برند.

این شیطان زدایی بنیادی کربوهیدرات ها ، گلوتن ، غلات و حبوبات در واقع در سطح کاملاً جدیدی است ، اگرچه رژیم غذایی هنوز مورد مطالعه قرار نگرفته است. با بسیاری از موارد امروز ، ما بر اساس آنچه دیگران به ما گفته اند به واگن می رویم. همه “شواهدی” که نشان می دهد این رژیم بی خطر است یا بر اساس حکایات شخصی عمل می کند. حکایات ثابت نمی کند که هیچ چیز قانونی است یا خیر. این ثابت می کند که در آن زمان برای آن شخص کار می کرد ، و نه بیشتر.

اگر هنوز می خواهید آن را امتحان کنید ، من تمام این حقایق را در مورد اینکه چرا رژیم بدون گوشت ایده بدی است به شما می گویم. ما هیچ مدرکی نداریم که آنها واقعاً برای سلامتی شما مفید هستند. گوشت پروتئین و چربی خالص است. بدن ما قرار است از گلوکز تغذیه کند. از کربوهیدرات ها هنگامی که کربوهیدرات ها هضم و به جریان خون فرستاده می شوند ، به قندهایی به نام گلوکز تبدیل می شوند. خواندن [Why You Should Eat Carbs: Keto Diet] چربی ذخیره سازی پشتیبان است.

اگرچه برای زنده نگه داشتن ما به گیاهان احتیاج نداریم ، مواد شیمیایی گیاهی ، مواد مغذی ، آنزیم ها و فیبر فوق العاده ای برای سلامت روان ، عملکرد گوارش ، سطح انرژی و رفاه کلی ما مفید است. در دنیای تغذیه این واقعیت کاملاً پذیرفته شده است که غذاهای گیاهی واقعا برای شما عالی هستند. چرا باید همه چیز را از رژیم غذایی خود حذف کنیم به جز یک چیز؟

واکنش افراد مختلف به چربی های اشباع متفاوت استکلسترول برخی از افراد در رژیم غذایی سرشار از چربی های اشباع سریعتر از دیگران افزایش می یابد. تمرکز بر روی یک گروه از غذاها برای تمام تغذیه شما ، رژیم متعادل و متنوعی را ارائه نمی دهد ، که روده ما به شدت به آن نیاز دارد تا تعادل متنوع باکتری های سالم را بدست آورد. خواندن [7 Ways to Fully Support Your Gut Health] امروزه نمی توان از اهمیت مهم سلامت روده در رفاه کلی ما چشم پوشی کرد. ما بیش از حد در مورد آن می دانیم (و این نیز کافی نیست!) برای نادیده گرفتن آن.

این رژیم ممکن است برای سلامت روان شما ایده آل نباشد یا به این دلیل که من فکر می کنم دلایل روانشناختی برای اجتناب از رژیم محدود کننده مرتبط است. پیروی از رژیم غذایی که نیاز به محدودیت ها ، کنترل ، سرخوردگی و سفتی زیادی دارد می تواند منجر به اختلال در رفتارهای غذایی شود. این نگرش پیچیده و تحریف شده نسبت به غذا می تواند مضر باشد: محرومیت ، نارضایتی از غذا ، انزوای اجتماعی. بی اعتمادی به غذا. فشار. وقتی به رژیم غذایی که برای همه م worksثر است وسواس پیدا می کنیم ، به این حقیقت نزدیک می شویم که هر فردی با تکامل و تغییر خود ، الزامات متفاوتی برای بدن خود دارد. خواندن [How to Find the Positives in Change]

چرا آنها نمی توانند با هم کار کنند؟ چرا همه ما نمی توانیم یکدیگر را درک کنیم؟! چرا باید یک سر یا یک سر آن باشد؟ ترکیب این دو رژیم غذایی مطابق نیاز بدن شما … و ایجاد تغییرات در تکامل و یادگیری آنچه که احساس می کنید درست است ، بدون “عضویت” در رژیم ، برای من بسیار منطقی تر است. خواندن: [My Trade Secret: Why Labeling Your Diet is a Path to Failure] اگر پروتئین و چربی بیشتری می خواهید ، گوشت بیشتری (اما چربی های سالم) نیز بخورید و اگر در گیاهان احساس خوبی دارید ، بیشتر بخورید. ممکن است ایده “رژیم تک غذایی” را دوست داشته باشید ، این یک رژیم غذایی است که شامل خوردن تنها یک غذا (مانند آناناس یا موز) یا یک نوع غذا (مانند میوه یا گوشت) است. اگر سادگی را دوست دارید ، احتمالاً می توانید یک رژیم غذایی موفق انجام دهید (و آنها این را به عنوان رژیم غذایی برای کاهش سریع وزن انجام نمی دهند) ، اما هنوز هم نوع غذایی را که در حال حاضر از آن استفاده می کنید تغییر دهید. تنوع کلیدی است و به خود اجازه می دهید تا تغییرات بدن را تغییر دهید. اگرچه ممکن است برای افرادی که از رژیم غذایی مونوکلونال گوشتی استفاده می کنند که احساس خوبی دارند و تمام روز از استیک سیر نشده اند صادق باشد ، اما دلیل کافی برای همه نیست که از این شیوه غذا خوردن استفاده کنند. اصلا.

تغذیه جامع شامل حمایت از رفاه شما و خوردن یک رژیم غذایی متعادل و طبیعی از غذاهای کامل است.به من رژیم گیاهخواری و رژیم گیاهخواری دارم. و من برای خوردن گوشت رژیم می گیرم. [Read: 5 Truths About Going Vegan] من به سادگی با توجه به آنچه در آن روز احساس می کنم ، آنچه که نیاز دارم (و در چه مقدار) ، آنچه می خواهم یا آنچه به من ارائه می دهند ، می خورم (من غذای آماده شده با عشق برای دیگران را رد نمی کنم). همه ما باید نسخه تعادل خود را پیدا کنیم ، و در حالی که من تعادل جنبه تعادل را در سایر زمینه های زندگی ام آویزان می کنم ، نه لزوما برای رژیم های غذایی خود کار کنیم مگر ما باشیم ترک آن برای ما کار می کند اما بسیاری از ما فقط با ماشینهای باندی که انگشتانمان را دور صندلی شلوارمان می چرخانند ، می پریم به این امید که این رژیم مناسب ما باشد. زمان ، انرژی و منابع خود را در یک قسمت از کمربند رژیم غذایی هدر دهید. [Read: 50 Ways to Leave Your Diet]

IMG_7169.JPG

هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم (یا مدرکی برای اثبات) که هر نوع غذا خوردن برای همه بهترین است ، به همین دلیل است که من فکر می کنم داشتن انعطاف پذیری بسیار مهم است.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد خوردن یک رژیم غذایی که عمدتا شامل غذاهای کم فرآوری شده (کامل) بدون فرآوری یا بدون فرآوری است بسیار مغذی ، غنی از مواد مغذی و سالم و همچنین رضایت بخش است و بهترین نتایج برای هر رژیم غذایی یا سبک غذایی است. نه فقط برای غذا ، بلکه برای آرامش و لذت بردن از زندگی و نحوه غذا خوردن. خواندن: [5 Reasons You NEED Whole Foods] استرس کمتر ، توجه و لذت بیشتر.

من بیگانه نیستم که با کشور رژیم غذایی بیگانه باشم ، من در حباب می مانم و در مکان منعطف خود خوشحالم. من می خواهم همه آنجا باشند ، آنچه برای آنها کار می کند و احساس خوبی دارد.

یک چت رایگان با راینا رزرو کنید

همیشه ایده خوبی است که آن را بررسی کنید همه در مورد رژیم غذایی که فکر می کنید سعی کنید. غذا قطعاً می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد ، اما ما همچنین به سلامت روانی متعادل ، سیستم حمایتی خوب ، ورزش بدنی دلپذیر ، غذای معنوی ، یادگیری و سرگرمی ها و زندگی سالم و / یا شغل در خانه نیاز داریم. مانند همه چیز در زندگی ، تعادل فقط از غذا حاصل نمی شود ، از یک چیز به وجود نمی آید ، از تعداد زیادی تکه پازل به دست می آید و یک ذهنیت سالم بیش از همه

xo ،

websignature.jpg

دیدگاهتان را بنویسید