یوگا برای قدرت و انعطاف پذیری


“قدرت بدون انعطاف مساوی است با سفتی و استحکام بدون انعطاف برابر با ناپایداری است.”

وقتی به یوگا فکر می کنید چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ آیا افرادی را می بینید که روی تشک های یوگای آرام که در مکان های غیرممکن پیچ خورده یا باز شده اند نشسته اند؟ فکر می کنی این برای من نیست؟ من انعطاف پذیر نیستم یوگا را نمی توان یک ورزش خوب در نظر گرفت. یوگا چقدر فواید فیزیکی دارد؟

جواب کوتاه؟ یوگا برای همه خوب است. صرف نظر از سن، سطح تناسب اندام یا بیماری جدی شما، یوگا مزایای تناسب اندام و شفا را در باشگاه بدنسازی کورپوس کریستی ما ارائه می دهد.

بنابراین، شما انعطاف پذیر نیستید. خواهش میکنم! یوگا انعطاف‌پذیری را بهبود می‌بخشد، بنابراین اگر ماهیچه‌های شما سفت و سخت هستند، افزودنی عالی به روال تمرینی شما هستند. عضلات قوی و محکم دامنه حرکتی شما را محدود کرده و شما را آسیب پذیر می کند. حرکت آهسته و تنفس عمیق به ماهیچه های شما اجازه می دهد تا گرم و باز و بلند شوند.

افرادی که از درد مزمن مفاصل رنج می برند می توانند از یوگا بهره مند شوند. یوگا با رنگ آمیزی و حرکت مفاصل به بهبود گردش مایعات کمک می کند. این یوگا یک ابزار عالی برای کنترل بیماری های مزمن مانند آرتریت است.

یوگا به قدرت و تعادل کمک می کند. حفظ حرکات یوگا قدرت مرکزی و عضلات را تقویت می کند. وضعیت های متعادل برای ایجاد ثبات و تمرکز بدن عالی هستند.

همانطور که قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و متعادل‌تر می‌شوید، قلبتان از مزایای اعمالتان شاد می‌شود. تورم گسترده بدن که به بیماری قلبی کمک می کند با فشار خون کاهش می یابد. یوگا برای کاهش استرس مفید است، همچنین تورم را کاهش می دهد و فشار خون را کاهش می دهد. طبق داده های علمی موسسه ملی سلامت، یوگا مدیریت استرس، سلامت روان، هوشیاری، تغذیه سالم، کاهش وزن و خواب با کیفیت را ارتقا می دهد.

مهم است بدانید که انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که حالت های مختلف، تکنیک های تنفس و مدیتیشن را ارائه می دهد. جزئیات تمرین گروهی ما را برای یافتن بخشی که متناسب با برنامه شماست، بررسی کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر