۱۰ تمرین قوی عشق به خود و پذیرش عمومی


ما روی روابط بیرونی خود متمرکز هستیم – دیگری مهم (یا ما انسان ها). آنها می خواهند برای اینکه دیگران مهم ما باشیم)، دوستان، همکاران و روسای ما، همسایگان و غریبه های ما در رسانه های اجتماعی. اولویت بندی این روابط و دادن وقت، انرژی و توجه به شما آسان است. با این حال، این بدان معنا نیست که روابط سالم – مانند عشق و حمایت – بد هستند، البته تا زمانی که آنها را در اولویت قرار دهید. بله، ما اینجا هستیم تا توجه شما را جلب کنیم و به شما یادآوری کنیم که رابطه شما با خودتان مهمترین رابطه است.

در مراقبت از دیگران، ما اغلب از رابطه خود با خود غفلت می کنیم. به این فکر کنید که آنها چقدر شگفت انگیز هستند و چقدر برای شما کار می کنند. کار کنید و از بدن خود مراقبت کنید، آن را با غذاهای مورد علاقه خود در یخچال نگهداری کنید (و شاید غذاهای مورد علاقه شما برای فرزند و همسرتان زیرا شما بهترین هستید)، تمیز کردن خانه برای در دسترس قرار دادن فیلم مورد علاقه شما. شما واقعا یک “شریک” عالی برای خود هستید، می دانید؟

بله، به نظر می رسد که BT برای من مناسب نیست. اما بسیار مهم است که بر اساس آن پایه عشق به خود بنا شود. نه تنها به طور کلی نسبت به زندگی احساس خوبی دارید، بلکه زندگی خود را نیز می سازید عزت نفس بالا با نتایج سلامتی بهتر همراه است.

در آینده، ۱۰ عادت قدرتمند خود دوست داشتنی را به اشتراک خواهیم گذاشت که می توانید آنها را برای افزایش عشق به خود و مراقبت از خود تمرین کنید.

۱۰ تمرین خودخواهانه قدرتمند که باید انجام دهید

شماره ۱ برای اتصال مجدد، اتصال را قطع کنید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای خود انجام دهید این است که برای برقراری ارتباط داخلی از دنیای الکترونیکی جدا شوید، که شامل تعیین مرزهای قوی در مورد کار، مسئولیت ها و انتظارات است. سعی کنید یک بار در هفته برای یک روز بدون فناوری (بدون تلفن یا کامپیوتر!) یا حداقل یک تا دو ساعت در روز بدون وقفه ثبت نام کنید.. شما به مغز و سیستم عصبی خود اجازه می دهید تا اندکی تنظیم شوند و شروع به ایجاد یک فضای مقدس برای خود می کنید. شما و سلامتی تان نباید برای مدتی با مصرف همه وسایل احساس راحتی کنید.

شماره ۲ خودتان را درمان کنید

ما اکنون (امیدوارم) این کار را انجام داده ایم، اما یک هشدار دیگر وجود دارد: خودکفایی خودخواهی نیست! توصیه‌هایی را که به یک دوست خسته، همسر یا همکار خسته‌شده می‌دهید، دنبال کنید، کمی وقت بگذارید تا خودتان را درمان کنید! این یکی از دیده نشده ترین جنبه های عملکرد سلامت ما است. خود مراقبتی به آن فکر کنید: ماساژ، مفاصل صورت، طب سوزنی، فنجان و غیره. ما اینها را به‌عنوان سوپرفلویسم می‌بینیم، در واقع به ما کمک می‌کنند تا سلامت جسمانی خوبی را حفظ کنیم، بهبودی را تشویق می‌کنند و وضعیت بدنی خوب، سلامت پوست و غیره را ارتقا می‌دهند.

اگر نمی توانید خودتان را برای درمان پیدا کنید، ماساژ را در خانه امتحان کنید – با فوم غلتک، توپ ماساژ یا تجهیزاتی مانند TheraGun یا Hypervolt. می توانید صورت خود را با غلتک یا اسکراب یشم یا فقط دستان خود و کمی روغن صورت ماساژ دهید. مقدار کمی ماساژ فشاری به بدن شما می رسد سیستم عصبی پاراسمپاتیک را روشن کنید (همچنین “حالت خنک کننده” را فعال می کند).

مربوط ۹ روش بدون هزینه برای تمرین مراقبت از خود روزانه

شماره ۳ این سوال مجله را امتحان کنید

خودتان را به عنوان “ولنتاین” خودتان در نظر بگیرید (یا هر کلمه جایگزینی برای شما کار می کند، فقط نام شما!) تمام دلایلی که چرا ولنتاین خود را تحسین می کنید – تمام کارهای شگفت انگیزی که “آنها” برای شما انجام می دهند را بنویسید. برای مثال:

[Name] ماهیچه های من می دانند که به TLC نیاز دارند، بنابراین ماهی یک بار مرا به ماساژ می برند. [Name] او تمام خریدهای مواد غذایی را انجام می دهد تا مطمئن شود خانه همیشه پر از غذاهای سالم و خوشمزه است (و شراب مورد علاقه من – بسیار دلسوز!). [Name] این پول را در حساب پس انداز من قرار می دهد تا من را برای موفقیت طولانی مدت آماده کند. [Name] هر روز صبح برایم قهوه خوبی درست می کند.

بله، ما داریم – تمجید از خود و تصدیق دستاوردهای شما می تواند سخت باشد!! اما سعی کنید آن را باز کنید – زیرا در پایان این لیست تمام کارهای باورنکردنی را که می توانید برای خود انجام دهید متوجه خواهید شد. تیکارهایی که برای خود انجام می دهید فوق العاده هستند – و دوست دارید شخص دیگری این کار را برای شما انجام دهد. به خودت فکر کن! این نامه عاشقانه برای خودتان تمرین بزرگی برای قدردانی است و رابطه مثبت شما را با خودتان تقویت می کند.

مربوط ۶ مراسم صبحگاهی توسط متخصصان بهداشت روان سوگند یاد می شود

شماره ۴ بدن خود را تغذیه کنید

و ما فقط در مورد سبزیجات صحبت نمی کنیم! این را قبلاً دو بار گفته‌ایم، اما بسته‌بندی یخچال و انبار با غذاهای سالم مورد علاقه‌تان (و غذای روح مورد علاقه‌تان!) راهی برای نشان دادن عشق به بدنتان است (و تحویل بسیار مقرون به صرفه‌تر از سفارش است. آن زمان‌ها را به خاطر بسپارید. در کودکی، با مادر یا پدرتان خواربار فروشی می‌خرید)، وقتی از همه غذاهای لذیذ بسیار هیجان‌زده هستید (اما هرگز اجازه نمی‌دهید والدینتان همه آنها را به خانه ببرند)؟

سعی کنید یک دستور غذای جدید در هفته انتخاب کنید تا انگیزه خود را در آشپزخانه تجدید کنید. ممکن است چیزی را انتخاب کرده باشید که همیشه می خواستید امتحان کنید اما هرگز به آن نرسیدید، یا ممکن است نسخه سالم تری از احساس ناسالم مورد علاقه خود را پیدا کرده باشید. در آنجا، چند میان وعده صبحانه ساده را انتخاب کنید که به راحتی در ۵ دقیقه یا کمتر آماده می شوند.

مربوط ۴ نکته آسان برای صبحانه که باعث صرفه جویی در وقت شما در صبح می شود

# ۵ حرکت کنید

همانطور که عزت نفس منجر به سلامتی می شود فعالیت بدنی همچنین عزت نفس بالا می آورد. چه یک جلسه یوگا به شکل قلب باز کنید یا یک ضربان قلب برای فعال کردن آن چاکرا، آنها برای بدن، ذهن و خود شما معجزه می کنند.

و نباید یک جلسه یک ساعته ورزشگاه یا HIIT دلخراش باشد (اما اگر این برنامه شلوغ شماست، به آن برسید). هر فعالیتی تفاوت ایجاد می کند! اگر زندگی شلوغ است و زمانی برای آن وجود ندارد، نشان دادن عشق به خود می تواند به سادگی هر یا دو ساعت بیدار شدن و آماده شدن برای یک استراحت ۱۰ دقیقه ای باشد.

به ما اعتماد کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید مراقب فعالیت خود باشید! به چند ایده نیاز دارید؟ اگر هنوز به انجمن FitOn ما نپیوسته اید، ثبت نام رایگان و برای تمرین عشق به خود در این ماه یک تمرین خوب و بیشتر امتحان کنید.

شماره ۶ برای خود هدیه بیاورید

خوب، به نظر می رسد که مواد زیادی وجود دارد … و تا حدی، اینطور است. اما آخرین باری که هدیه گرفتید کی بود؟ شما ممکن است آخرین مهمانی باشید که هدیه میزبان / S را به خاطر می آورد هر یک یک زمان ملاقات وجود دارد، یا زمانی که شما در صدر رکوردهای حمام و عروسی هستید و هر سال بهترین هدایا را از شریک زندگی خود دریافت می کنید. اما در خطر تبدیل شدن به یک کلیشه، آیا اخیراً برای درمان خود وقت گذاشته اید؟ به چیز خاصی فکر کنید که برای شما اهمیت زیادی دارد – به چیزی فکر کنید که هیچ کس واقعاً نمی خواهد شما انجام دهید و بروید. می فهمی

و نباید خیلی جعلی باشد. خودتان را با یک لاته صبحگاهی در کافی‌شاپ مورد علاقه‌تان پذیرایی کنید، یک روز مرخصی بگیرید و کاری جز داشتن یک روز آرامش (آمین) انجام ندهید یا ورزش‌هایی را که می‌بینید بخرید. فقط اگر سخت کار کرده بودید و می خواستید خود را درمان کنید!

شماره هفتم

خواب بسیار فراموش نشدنی، کم درجه، دیوانه و خود محور دیگر. میدونستی هفتاد سالشه؟ میلیون آیا آمریکایی ها کم خوابی مزمن دارند؟ این حدود یک چهارم جمعیت است. اگر شما یکی از این چهار نفر هستید، این را به عنوان PSA از کیهان در نظر بگیرید و به کمی خواب اضافی نیاز دارید.

سعی کنید در این ماه زمان خواب را تمرین کنید، دوش آب گرم بگیرید، مراقب خود باشید، کش آمدن، مراقبه, مجله, خواندن, تهیه چای داغ – هر چیزی که در قایق شما شناور است (و به شما کمک می کند شناور بمانید). آن را برای چند هفته نگه دارید و ببینید که آیا به شما کمک می کند چشمان بیشتری را ببندید یا خیر. همچنین، با کم کردن زمان خواب خود شروع کنید. با ۱۵ دقیقه شروع کنید، سپس ۱۵ میلیون وقت اضافی دیگر صرف کنید.

مربوط ۲۰ هکر خواب تغییر دهنده زندگی برای زمانی که خسته هستید

# ۸ یک درمانگر پیدا کنید

گروه درمانی رایگان، ثبت نام در درمان دیجیتال، یک روانشناس بالینی از طریق بیمه شما، یا شخصی که می توانید با او تماس بگیرید و از جیب خود بپردازید (اگر توانایی پرداخت آن را دارید)، درمان بهترین شکل مراقبت از خود و عشق به خود است. . چند چیز به قدرت جلسات خوب مربوط می شود – یک متخصص سلامت روان می تواند رمز بسیاری از افکار، تجربیات و احساسات اساسی را که شما را از عاشق شدن باز می دارد، بشکند.

و اگر این مورد در حال حاضر روی کارت نیست، حداقل، یک مجله بسازید. “سطل زباله مغز” را امتحان کنید که تمام ایده های بی پایان شما را در یک صفحه پرتاب می کند. این مانند یک پاک کننده کاتارتیک است، آن را یادداشت کنید، همه آن را بردارید، سپس صفحه را ببندید و فضایی برای ایده های جدید و مثبت ایجاد کنید!

# ۹ ذهن خود را خاموش کنید

اگر نگران، مضطرب یا نیاز به نفس کشیدن دارید، مدیتیشن یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای خود انجام دهید، هر دو بالینی و از نظر روحی. شما زیاد می شنوید، ما زیاد صحبت می کنیم – و این مهم است. مدیتیشن آسان، رایگان، قدرتمند و شفابخش است. مانند درمان، چنین چیزی وجود ندارد. بنابراین با مدیتیشن FitOn ذهن خود را خاموش کنید، سپس به نکته شماره ۱ برگردید و تلفن خود را برای مدتی خاموش کنید. این احساس عالی است.

در اینجا چند راهنمای شگفت انگیز وجود دارد. مدیتیشن FitOn برای شروع. و اگر از شروع می ترسید، چون احساس می کنید نمی توانید ذهن خود را دور نگه دارید، این نکات را امتحان کنید!

شماره ۱۰ چک های روزانه را امتحان کنید

کلمات قدرت دارند و با اثبات خودت جملات مثبت “من”.، می تونی ذهن خود را تربیت کنید به گونه ای که نگرش شما را تغییر دهد (و این می تواند به شما کمک کند وقتی با “تهدیدها” روبرو می شوید قوی تر شوید عزت نفس) اگر هدفتان این است که اجازه دهید همه چیز روی شانه هایتان بچرخد، این ممکن است کمک کند.

به شما برای عشق به خود تبریک می گویم!

امیدواریم حداقل یکی از این راه‌ها را برای نشان دادن عشق بیشتر به خود انتخاب کنید. در پایان روز، این رابطه مهمترین چیزی است که شما دارید – پس به دقت توجه کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر