۱۰ راه برای سوزاندن کالری بیشتر هنگام پیاده روی


اگر فکر می کنید نمی توانید برخی از کالری های اصلی را در یک تمرین بسوزانید، دوباره فکر کنید. اگرچه راه رفتن با دویدن مداوم، تمرینات قدرتی و ورزش HIIT مشخص می شود، پیاده روی به یکی از ویژگی های دائمی رنگ تبدیل می شود. البته ممکن است به اندازه سایر انواع تمرینات هوازی کالری نسوزاند، اما همچنان فواید زیادی دارد که شما را به یک ستاره تناسب اندام تبدیل می کند. علاوه بر این، وارد شدن به هر تمرینی آسان است و می توان آن را در هر زمان و هر مکان گنجاند. در حالی که پیاده روی آرام هیچ اشکالی ندارد، در اینجا ده راه برای افزایش تمرین و کالری سوزی در حین پیاده روی آورده شده است.

مربوط آنچه باید در مورد تناسب اندام بدانید

فواید پیاده روی

خواه در تلاش برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود، بهبود سلامتی خود و یا گنجاندن ورزش های کم شدت در تمرین خود هستید، پیاده روی کنید.

مزایای پیاده روی عبارتند از: بهبود یافته. سلامت قلبی عروقی، منبهبود عملکرد و بازیابی، iانرژی بهبود یافته، بهره وری و نوآوری و هبه دست آورد هیجانی. پیاده روی نیز نشان داده شده است. حمایت کردن تلاش برای کاهش وزن

بهترین کلاس؟ این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اضافه کردن کمی حرکت اضافی به پاهایتان است و می‌توان آن را در هر مکانی و در هر زمان انجام داد. تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت کفش ورزشی و کمی الهام است.

در حالی که وارد شدن به مراحل بیشتر می تواند یک کار روزانه باشد، شما می توانید عمدی تر باشید و شدت خود را افزایش دهید. به همین دلیل لیستی تهیه کردیم ده راه هایی که می توانید یک سفر تفریحی را به یک مشعل کالری تبدیل کنید کار کردن.

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

۱۰ راه برای سوزاندن کالری بیشتر هنگام پیاده روی

# ۱ لاغری را افزایش دهید

آیا واقعاً می خواهید قلبتان ضربان داشته باشد و مقداری کالری عمده بسوزاند؟ راه شماره یک برای افزایش تلاش خود در هنگام پیاده روی این است که به دنبال چند مورد باشید تمایل به. مطابق با پژوهش، بالا رفتن از تپه بر ضربان قلب (و کالری سوزی کل) شما به آسمان تأثیر می گذارد. علاوه بر این، ورزش بدون چربی عضلات باسن و همسترینگ شما را حرکت می دهد و حجم بیشتری به شما می دهد.

شماره ۲ آن را قوی تر کنید

هر چه سریعتر بسوزانید، کالری بیشتری می سوزانید. استاندارد (یا فاصله) را که می توانید به طور منظم تکرار کنید، پیدا کنید. ببینید چقدر طول می کشد تا این فرآیند را کامل کنید. پس از آن، آن سرعت را امتحان کنید و زمانی که به تست های بیشتری نیاز دارید برنده شوید.

شماره ۳ با کمی قدرت تند بکشید

ریه های پیاده روی، پرش های قورباغه و گام های جانبی را افزایش دهید تا ضربان قلب خود را افزایش دهید و برخی از اشکال ماهیچه های اضافی را به پاهای خود اضافه کنید. بیشتر آنها عضلات را حرکت می دهند، کالری زیادی می سوزانند. شما همچنین می توانید یک نیمکت پارک یا مقداری چمن برای توقف و انجام برخی تمرینات فشاری، اسکات، کوهنوردی، بوبی، نردبان یا سایر تمرینات قدرتی داشته باشید.

# ۴ به موسیقی گوش دهید

ثابت شده است که گوش دادن به موسیقی عالی می تواند باعث شود افراد بدون اینکه متوجه شوند سریعتر راه بروند، که به طور کلی منجر به سوزاندن کالری بیشتر می شود. و علاوه بر سوزاندن کالری، مطالعات نشان می دهد شلوغ برای موسیقی می تواند عملکرد، پشتکار، هماهنگی و انگیزه را بهبود بخشد!

شماره ۵ یک تمرین کامل انجام دهید

اجازه ندهید پاهای شما تمام شکوه را بدست آورند. اضافه کردن یک پمپ دستی کوچک به پاها به افزایش سرعت و ضربان قلب شما کمک می کند. نترسید – آن بازوها پرواز خواهند کرد.

شماره ۶ هر استراحت را اضافه کنید

درست مانند ورزش یا دویدن HIIT، سعی کنید تا جایی که می توانید کوتاه راه بروید و سپس برای ریکاوری تا ۱۵ تا ۳۰ ثانیه سرعت خود را کم کنید. حداقل ده بار تکرار کنید تا یک اثر پس از سوزاندن ایجاد کنید که کالری اضافی را تا ۲۴ ساعت بسوزاند. پژوهش پیاده روی با سرعت های مختلف تا ۲۰ درصد بیشتر از آنچه انتظار دارید کالری می سوزاند!

شماره ۷ ارتباط عضله و مغز را فعال کنید

آیا می‌دانستید که می‌توانید از تمرینات خود بیشتر از عمد در فعالیت‌های خود بهره ببرید؟ روی فشار دادن توپ ها روی پاهایتان، فشار دادن روده ها و همیشه درگیر یبوست هنگام ضربه زدن تمرکز کنید. هرچه بتوانید عضلات بیشتری را در هر مرحله حرکت دهید، بدن شما انرژی (یا کالری) بیشتری مصرف می کند.

مربوط آنچه باید در مورد ترکیب ذهن آگاهی با ورزش بدانید

# ۸ رقابتی باشید

یک شریک را بگیرید و کمی رقابت دوستانه را به معادله اضافه کنید. از یکدیگر طلاق بگیرید تا هفته ای چند قدم یا مایل راه بروید! داشتن یک شریک و هدف مسئول می تواند استقامت و قدرت شما را افزایش دهد و به شما انگیزه دهد تا در این فرآیند مقداری کالری اضافی بسوزانید.

برنامه # ۹ FitOn را دانلود کنید

اگر در مورد انگیزه صحبت می کنید، برنامه FitOn را دانلود کنید و یک کفش ورزشی بگیرید که به شما انگیزه می دهد تا کفش های کتانی خود را ببندید و حرکت دهید! از اینجا شروع کنید ورزش ورزش در Bre Kojel. در عرض ۱۷ دقیقه، کل بدن شما به سمت آهنگ حرکت می کند.

شماره ۱۰ آن را خاموش کنید

عضلات خود را برای تمرین بعدی آماده کنید و کشش خود را کامل کنید. استرس کلید کاهش هر گونه تنش عضلانی، کاهش خطر آسیب، بهبود وضعیت بدن، کنترل استرس، تشویق گردش خون و کمک به عضلات شما برای کار موثرتر است.

به راهنمایی نیاز دارید؟ مرور کردن دسته گسترش در برنامه FitOn.

بهترین زندگی خود را داشته باشید و تحرک خود را افزایش دهید

چیزی به نام بازگشت از یک پیاده روی سخت، یک روز آماده قبل یا بعد از یک شب راحت وجود ندارد.

بیایید زمان پیاده روی را به شکوه اختصاص دهیم و در حین حرکت مقداری کالری اضافی بسوزانیم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر