۵ غذای برتر زمستانی برای کاهش وزن


رژیم غذایی زمستانی اغلب به معنای راحت بودن، طراوت و تکیه بر دنده های خود است – چسبیدن به غذاهایی که ممکن است اضافه وزن (و کالری بیشتر) داشته باشند. اما وقتی فصل زمستان شروع به خنک شدن می کند، خوشمزه ترین میوه ها و سبزیجات را به نمایش می گذارد. بنابراین، اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، با دانستن اینکه غذاهای شیرین زمستانی وجود دارد که به طور طبیعی می توانند از اهداف کاهش وزن شما حمایت کنند، راحت باشید. در آینده، بهترین غذاهای زمستانی برای کاهش وزن به همان اندازه خوشمزه هستند!

چه غذاهایی در زمستان موجود است؟

هوای سرد و روزهای کوتاه به این معنا نیست که ما بدون محصولات تازه و فصلی زندگی کنیم. ما یافتن هلو، گوجه فرنگی، و سایر میوه ها و سبزیجات لطیف تابستانی و تازه و محلی را به سختی پیدا می کنیم و با تغییر فصول، گزینه های زمستانی مفید و مغذی را تجربه می کنیم.

از سیب زمینی گرفته تا هویج گرفته تا محبوب ترین مرغ، انتخاب زمستانی. اکثر این غذاها – مانند سبزیجات ریشه دار یا میوه های شیرین – پوست بسیار ضخیمی دارند که به آنها در هوای سرد کمک می کند. و این برای ما خبر خوبی است، وقتی ما خوشحال و هیجان زده هستیم و ذائقه آنها، مزایای غنی آنهاست!

یکی از مورد علاقه های ما

  • لیموهایی مانند انگور و پرتقال فصلی
  • سبزیجات ریشه دار مانند کدو حلوایی زمستانه، ازگیل و چغندر
  • سبزیجات زمستانی مانند کلم بروکسل، کلم و سبزی یقه

مربوط به FitOn FitOn راهنمای ایمنی زمستان

۵ غذای برتر زمستانی برای کاهش وزن

زمستان فقط خوردن کلوچه های پخته و قابلمه های سنگین نیست. غذاهای فصلی و کاملاً سیرکننده زیادی وجود دارند که برای شما مفید هستند و به کاهش وزن کمک می کنند.

در اینجا پنج غذای زمستانی عالی برای کاهش وزن آورده شده است.

آووکادو

آووکادو منبع انرژی در رژیم غذایی است و سرشار از مواد مغذی است. ستاره درخشان آووکادو این فیبر حاوی فیبر است. فیبر مصرفی متصل است. حمایت از اهداف کاهش وزنبنابراین، لذت بردن از آووکادو در کنار یک رژیم غذایی به طور کلی سالم می تواند گام مثبتی برای کاهش وزن شما باشد.

چگونه از آووکادو لذت ببریم

  • سبزی سالاد خود را با آووکادو له شده به عنوان یک سس ترکیب کنید
  • در ساندویچ خود به جای سس مایونز از آووکادو استفاده کنید
  • به جای استفاده از کره، آن را به نان تست غلات کامل خود اضافه کنید تا چربی های سالم و فیبر داشته باشید

کلم بروکلی

کلم بروکلی کالری کمی دارد (کمتر از ۱۰۰ کالری). در یک فنجان) و فیبر بالا – دو دلیل که چرا این سبزی زمستانی یک مکمل کاهش وزن عالی است. علاوه بر این، کلم بروکلی دارای محتوای آب و پروتئین بالایی است (۳ گرم در فنجان)، به افزایش آن کمک می کند رضایت و از اهداف کاهش وزن اضافی حمایت کنید.

چگونه از کلم بروکلی لذت ببریم:

  • کلم بروکلی را به ماهیتابه اضافه کنید
  • بروکلی پخته شده را به ظرف ماکارونی اضافه کنید
  • با روغن زیتون و کمی سیر بپاشید
  • از غوطه ور شدن بر پایه ماست مانند یک نژاد سالم که با ماست یونانی ساخته شده است، لذت ببرید

انگور

رژیم انگور قطعا یک داستان های آجیل سالم (خوشبختانه) دوام زیادی نداشت، این میوه زمستانی قرمز یاقوتی می تواند به کاهش وزن از جمله رژیم غذایی سالم کمک کند. در واقع، تحقیقات نشان داده است که خوردن زیتون قبل از غذا فقط زمان تحریک آن است. کاهش وزن. اما مهم نیست که گریپ فروت چقدر روی اهداف کاهش وزن شما تأثیر می گذارد، خوردن این لیمو حاوی مواد مغذی ضروری مانند فیبر برای بدن شما است. ویتامین A، و ویتامین سی -چیزی که همه ما می توانیم در زمستان استفاده کنیم.

مرتبط با غذا خوردن ۶ عادت غذایی که از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند

چگونه از گریپ فروت لذت ببریم

  • برای یک دسر گرم و سالم روی آن را با دارچین چرب کنید
  • آن را به یک کاسه ماست جدید که با ماست یونانی یا یونانی بدون شیر درست شده است، اضافه کنید.
  • فقط از آن بسیار لذت ببرید!

کلم پیچ

کلم پیچ یک غذای فوق العاده پرطرفدار است که سال هاست و دلایل خوبی دارد. راستش کلم یکی از مواد مغذی است. سرشار از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین هایی مانند A، C، K و B6 است. این سبزی محبوب را در اسموتی ها، خورش ها و بسیاری از غذاهای دیگر خواهید یافت. خوشبختانه، این سبزی زمستانی به راحتی به بسیاری از غذاهای مغذی و بدون افزودن کالری زیادی اضافه می شود (فقط ۳۵) در یک فنجان).

کلم همچنین به افراد کمک می کند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری کنند. و آب بالای کلم این سبزی را خوشمزه و در عین حال سیر کننده می کند.

چگونه در کالا خوش بگذرانیم:

  • کلم را به سوپ و خورش خود اضافه کنید
  • از پختن غذا در کنار تخم مرغ های مورد علاقه خود برای داشتن مقداری فیبر، ویتامین و مواد معدنی اضافی لذت ببرید
  • به عنوان پایه در سالاد داغ یا سرخ شده استفاده کنید
  • کمی روغن آووکادو بریزید، داخل چیپس کلم بپزید و نمک دریا بپاشید.

سیب زمینی و سیب زمینی

مگر اینکه سیب زمینی های شما با ادویه ها و ادویه هایی مانند بیکن و کره زیاد پخته شده باشند، یا اگر آنها را مانند چیپس سیب زمینی یا سیب زمینی سرخ کرده نمی خورید. سیب زمینیها رژیم غذایی زمستانی مناسب برای کاهش وزن می تواند به طرز شگفت انگیزی برای شما اضافی باشد. سیب زمینی منبع طبیعی فیبر و حاوی مواد مغذی کلیدی مانند پتاسیم است.

افزودن سیب زمینی ورقه شده به رژیم غذایی یا خوردن سیب زمینی به عنوان پایه ای برای یک رژیم غذایی سالم می تواند یک راه بسیار رضایت بخش و مغذی برای کنترل وزن شما باشد.

چگونه از سیب زمینی لذت ببریم:

  • از یک تکه سیب زمینی به عنوان جایگزینی برای سرخ کردن آووکادوی خود استفاده کنید
  • سیب زمینی یا سیب زمینی شیرین را مکعبی کنید و در سبزیجات بهاری مناسب برای کاهش وزن مانند کلم بروکسل و کلم بروکلی سرخ کنید.
  • سیب زمینی های نازک خرد شده را با دستور ناچو در ماهیتابه بریزید.

به دنبال دستور العملی هستید که در عین حمایت از اهداف کاهش وزن، به رژیم غذایی شما آرامش بدهد؟ اینها را امتحان کنید یک سیب زمینی شیرین پر از پروتئین! با کمتر از ۱۰ ماده تشکیل دهنده و دستورالعمل های گام به گام ساده، ما حاضریم شرط بندی کنیم که این راحتی جدید شما خواهد بود.

اهداف کاهش وزن زمستانی خود را شکست دهید

زمستان برخی از خوشمزه ترین و رضایت بخش ترین غذاهای فوق العاده را برای ما به ارمغان می آورد. گنجاندن برخی از غذاهای کاهش وزن در زمستان، مانند انگور، کلم و آووکادو، در رژیم غذایی سالم شما در طول فصل سرد می تواند راهی آسان برای کنترل رژیم غذایی شما باشد. بنابراین چه در حال پختن خورش زمستانی، پختن یک خورش خانگی یا تهیه سالاد زمستانی باشید، گنجاندن برخی از این غذاهای زمستانی در رژیم غذایی به شما کمک می کند تا در سردترین فصل سال بدن خود را شاداب کنید و سالم بمانید. .

آیا نیاز به الهام از دستور العمل های سالم بیشتری دارید؟ ثبت نام FitOn PRO و برنامه های غذایی شخصی، از جمله دستور العمل ها و غذاهایی را که می خواهید بخورید، دریافت کنید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر