۵ نکته {برای حفظ} منصفانه رفتار غذایی مفید | پختن وعده های غذایی همراه خود استفاده اجتناب کرده اند روغن های مفید


۷ آوریل ۱۹۴۸، جشن سالانه گروه جهانی بهداشت (WHO) است را انتخاب کنید و انتخاب کنید امسال این گروه ملاحظه در سراسر جهان را به “اقدامات بلافاصله برای ارتقای سلامت انسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید جهانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحمیل جوامع ایمن” جلب کرده است. “هست.

رژیم غذایی مفید یکی اجتناب کرده اند نکاتی است کدام ممکن است باید در تذکر داشت. منصفانه رژیم غذایی خوشایند برای ادغام کردن متنوع اجتناب کرده اند میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات است را انتخاب کنید و انتخاب کنید فواید زیادی برای بهزیستی دارد. همراه خود این جاری، به طور معمول است تحمیل تنظیمات قابل ملاحظه در رژیم غذایی اشخاص حقیقی فوق العاده دردسر است، ویژه به ویژه روزی کدام ممکن است دانش زیادی با توجه به رژیم های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده غذایی مختلف موجود است.

در این متن به برخی اجتناب کرده اند ایده ها کلیدی کدام ممکن است ارائه می دهیم در استفاده شده‌تر کردن مقاله، تحمیل عادات غذایی مفید کمک می‌تدریجی، می‌پردازیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید عبارتند اجتناب کرده اند:

* غذای شخصی را {به آرامی} بخورید.

ضروری است کدام ممکن است زمان کافی برای وعده های غذایی مصرف کردن اختصاص دهید از وعده های غذایی مصرف کردن {به آرامی} بر مقدار وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن ممکن است تأثیر می گذارد. تحقیق نماد می دهد کدام ممکن است مصرف کردن فست فود در دوره کوتاهی غذای بیشتری بلعیدن می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است در نتیجه افزایش وزن شود.

* بلعیدن پروتئین را افزایش دهید.

دارایی ها پروتئینی سرشار اجتناب کرده اند خشن مغذی ها هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید استفاده اجتناب کرده اند آنها ممکن است به عضله سازی شخص را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش انرژی سوزانده شده در روز کمک تدریجی. پروتئین ها نیز به کاهش پوند کمک می کنند.

* پختن شام در منزل

پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز {در خانه} ۹ تنها برای بهزیستی اشخاص حقیقی {مفید است}، اما علاوه بر این غذاهای خانگی فوق العاده بودجه تر اجتناب کرده اند غذاهای وارداتی هستند.

* تا حد زیادی ورزش کن.

مصرف شده خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی را {فراموش نکنید}. بازی باعث افزایش خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش ناامیدی، اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناامیدی تبدیل می شود. ۹ تنها برای اشخاص حقیقی ضروری است کدام ممکن است در تجهیزات گلف ورزش کنند، کارهای عکس قابل مقایسه با یوگا، تکالیف، پرسه زدن روزانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفریحی همراه خود کودکان را می توان برای افزایش تحرک را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش جسمی انجام داد.

* پختن وعده های غذایی همراه خود استفاده اجتناب کرده اند روغن های مفید

طی تعدادی از دهه قبلی، روغن‌های طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه‌های «فوق العاده فرآوری‌شده»، اجتناب کرده اند جمله روغن سویا، آفتابگردان را انتخاب کنید و انتخاب کنید کانولا، به یکی اجتناب کرده اند چرخ دنده بی نظیر در سبد غذایی خانواده تغییر شده‌اند. ضرر این روغن ها اینجا است کدام ممکن است تشکیل اسیدهای چرب امگا ۶ هستند، با این حال امگا ۳ روده ها کم است. برخی اجتناب کرده اند تحقیق نماد می دهد کدام ممکن است افزایش نسبت امگا ۶ حال {در این} روغن ها به امگا ۳ ممکن است در نتیجه تحریک شود کدام ممکن است ممکن است همراه خود بیماری های مزمن قابل مقایسه با بیماری های قلبی، بیشتر سرطان ها، پوکی استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات شخصی امنیت مرتبط باشد، پس حتما انتخاب هایی را به خاطر داشته باشید. یکی مفید شناخته شده به عنوان مثال، روغن زیتون، آووکادو هر دو نارگیل را به رژیم غذایی روزانه شخصی اضافه کنید.