۵ نکته برای کمک به شما در محافظت از راه حل های جدید سال جدید ۲۰۲۲


واقعا آماده است راد برای آن تصمیمات سال نو در سال ۲۰۲۲؟ شما به جای مناسب آمده اید. همانطور که می دانید، اکثر تصمیمات خوب پیش نمی روند – اما ناامید نشوید! این ممکن است به این دلیل باشد که آنها تغییرات لازم را برای موفقیت ایجاد نکرده اند. خوشبختانه، با مشاوره تخصصی که منتظر آن بودید، در حال روشن کردن چگونگی تصمیم گیری های سال نو شما هستیم.

او گفت: “هر تصمیمی می تواند مفید باشد، اما ممکن است موثر نباشد مگر اینکه تغییراتی از درون ایجاد کنید.” هیلی پرلز، روانشناس عملکرد ورزشی، Ph.D..

“حتی زمانی که می دانید چه می خواهید و چرا آن را می خواهید، همه ما داستان هایی داریم که ما را از پیشرفت و قربانی شدن در شرایطمان باز می دارد.

مربوط ۲۰ هدف سال نو که باید به آنها رسید

۵ توصیه تخصصی برای کمک به شما در پیروی از تصمیمات ۲۰۲۲

چگونه می توانیم بر این موانع پنهان غلبه کنیم؟ مشاوره روانشناسی به شما کمک می کند متمرکز، متمرکز و سالم بمانید.

شماره ۱ خاص باشید

چگونه تصمیمات سال نوی امسال خود را حفظ کنیم؟ مقداری بگیر بحث شفافیت و باز بودن. “چند بار شنیده اید که مردم می گویند «این سالی است که قرار است شکل بگیرم? از دکتر پرلز بپرسید. وقتی به آن فکر می کنید، این یک بیانیه مبهم است. آیا این به این معنی است که فرد یک عدد روی ترازو دارد که می خواهد بزند؟ آیا قصد دارید یک ماراتن را تمام کنید؟ آیا آنها درصد چربی بدن را دارند؟ آیا می خواهید ۱۰۰۰۰ قدم در روز راه بروید؟ نکته این است که شما باید اهداف روشنی داشته باشید.

“به دست آوردن” برای شما چه معنایی دارد (اگر این هدف شما باشد)؟ چه چیزی را می خواهید احساس کنید، چه کاری می خواهید انجام دهید؟ سالم تر، شادتر بودن و احساس بهتر بودن چگونه به نظر می رسد؟ به هدف بزرگ خود فکر کنید و سپس آن را به چند مرحله تقسیم کنید. در طول مسیر، این معیارها را روی “نتیجه نهایی خود” تنظیم کنید.

شماره ۲ صادق باشید

تا راحت تر بشه. دکتر پرلز می گوید: «این تصمیمات باید اهدافی باشند که باور داشته باشید می توانید آنها را کنترل کنید و واقعاً می توانید به آنها دست پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید که می توانید به اهداف خود برسید، پس مطمئن هستید مسیر شانس شما برای تصمیم گیری اندک است. و شما هم همینطور انجام دادن در ابتدا فکر می کنید که می توانید به آن پایبند باشید، حساب کنید و با خودتان ثبت نام کنید. آیا فکر می کنید هدف شما واقعی است؟ آیا این چیزی است که اکنون می توانید به راحتی و به سادگی آن را در زندگی خود بگنجانید؟

یکی از دلایلی که باعث رد شدن تصمیمات می شود این است که آنها بیش از توان ما می جوند، گاز می گیرند و گاز می گیرند. هرچه بیشتر آن را ساده نگه دارید، بیشتر می توانید به اهداف خود برسید.

شماره ۳ مسئولیت پذیر باشید

از دوستان تناسب اندام گرفته تا یک سبک زندگی سالم، باید در مقابل بهترین دوست خود که دیر با شما تماس می گیرد، پاسخگو باشید. دکتر پرلوس می‌گوید: «نباید نظری را در رسانه‌های اجتماعی ارسال کنید، اما آنها می‌توانند از شما حمایت لازم را برای گفتن برخی از دوستان وفادار یا اعضای خانواده خود داشته باشند و شما را مسئول بدانند».

اگر به دنبال یک انجمن حمایت کننده برای پاسخگویی به شما هستید، انجمن FitOn ما تنها مکان است! برنامه FitOn را دانلود کنید و با افراد همفکر دیگر ملاقات کنید یا به یکی از دوره های جدید FitOn بپیوندید معقول بخور یا ۲۰ دقیقه تناسب اندام!

شماره ۴ ردیابی

دکتر پرلوس توضیح می دهد: «یک اصل اساسی در روانشناسی وجود دارد. ”اگر اندازه گیری کنید می توانید آن را تغییر دهید.

او گفت: «آنها به عنوان منبع تشویق شما هستند تا ببینید دقیقاً از کجا شروع کرده اید و کجا هستید. این اصل اصلی روانشناسی است مردم!

دکتر پرلز گفت: پیگیری اهدافتان به شما کمک می کند موفقیت سفرتان را شناسایی کنید. شما می توانید مناطق یا نقاط ضعف را در توسعه خود ارزیابی کنید و تلاش های خود را تنظیم کنید.

همچنین به شما کمک می کند تا در مسیر رسیدن به هدفتان شاداب شوید. یک روانشناس بالینی می گوید: «راه حل ها صرفاً هدف هستند جنگل تالی، دکتری.، در Falsom، کالیفرنیا Invictance خدمات روانشناسی. “اهداف ما می تواند زندگی را برای بهتر شدن تغییر دهد. آنها توان تجدید خواسته های قدیمی، نشان دادن پتانسیل فراموش شده و ایجاد تغییرات مثبت را دارند.

شماره ۵ کمال را رها کنید

دکتر پرلز می گوید: «بیشتر ما در این امر مقصریم. “اگر ما سیب زمینی سرخ کرده بخوریم و بخوریم، به جای اینکه مثل فلاش در رادار به نظر برسیم، فکر می کنیم، “خب، من رژیم دارم، ممکن است الان شیرینی بخورم، و از دوشنبه آینده دوباره شروع خواهم کرد.” او می گوید.

این به ویژه اگر استانداردهای سخت گیرانه ای تعیین کنید صادق است – فکر کنید: “من ____ این کار را هر روز انجام می دهم” یا “من آن را انجام می دهم.” فقط ____ “یا” کاملاً ____ “این کمالات از کمال گرایان سرچشمه می گیرند، معیارهای همه یا هیچ.

“من برای یک ساعت آنطور که فکر می کردم وقت ندارم کار کنم، پس ۲۰ دقیقه چه فایده ای دارد؟” ممکن است شما اینطور فکر کنید، “دکتر پرلز گفت. واقعیت این است که آن ۲۰ دقیقه هنوز هم فوق العاده است. هر فعالیتی، هر عادت خوب، بهتر از هیچ کاری نیست. «برای رسیدن به هدفمان قدم برداریم بهتر از هر اقدامی است. راز این است که به جلو بروید..”

مرتبط چرا سالم ماندن مهم است؟

این یک سفر است، نه یک مقصد.

به یاد داشته باشید که وقتی نوبت به تصمیم گیری (و پایبندی به) تصمیمات ۲۰۲۲ می رسد، رشد یک شبه اتفاق نمی افتد! با خودتان مهربان باشید و بدانید که این یک روند است. به جای مقصد نهایی، به آن به عنوان یک سفر فکر کنید. ممکن است برجستگی ها و کبودی هایی در طول مسیر وجود داشته باشد و برنامه اولیه شما تغییر کند، اما خوب است! در واقع، این کاملا طبیعی است. و اگر می دانید که نیاز به حمایت دارید، به این پنج نکته در مورد چگونگی حفظ تصمیمات سال نو خود بازگردید. تو متوجهش شدی!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر