8 گام برای برنامه ریزی آسان غذاها برای سلامتی و کاهش وزن – آموزش بوآپر برای کاهش وزن و آموزش زندگی



کاهش وزن موفق و شیوه زندگی سالم به کسانی که آن را ساده می کنند می رسد.

او همیشه عادات غذایی سالم یا زندگی سالم نداشت. من مقداری پای گیلاس دوست داشتم و هرچه سریعتر غذا از جعبه یا بسته و داخل مایکروویو بیرون بیاید ، بیشتر راضی خواهم بود. او علاقه و مهارت چندانی در پخت غذاهای مفصل نداشت. مشکل این بود که من بیشتر و بیشتر غذای ناخواسته می خواستم و وزن اضافه کردم. من در حال مشاهده مادرم بودم که همچنان در حال افزایش وزن بود و به طور کامل به دیابت نوع 2 مبتلا شد.

من آرزو داشتم که آن شلوار نازک و روشن پوست یوگا باشم (اما هرگز آن را برش ندادم) که یک مادر ایده آل در شبکه های اجتماعی و تلویزیون می پوشید.

من بهترین جمعیت برای تولیدکنندگان فست فود بودم که محصولاتی را تولید کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را برآورده می کرد و می توانم آنها را بخورم ، گرم کنم و بخورم.

مشکل اینجاست که فست فودها سلامتی مرا خراب کردند. فست فود می تواند سلامت شما را خراب کند. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند غذاهایی باشند که وزن شما را حفظ کرده و با هورمون ها و سیگنال های گرسنگی بسته می شوند. این غذاها باعث ایجاد التهاب می شوند و بیماری های مزمنی را که در سالمندی با آنها روبرو خواهید شد ، دعوت می کنند.

ممکن است فکر کنید که تغییر عادات زندگی شما غیرممکن است. من یک خبر خوب برای شما دارم: مغز شما قادر به تغییر است. بسیاری از مطالعات این را بارها و بارها نشان داده اند.

انتخاب ، سازماندهی ، برنامه ریزی و اجرای همه فعالیت های غذایی به صورت خودکار و در نهایت ماهرانه از تغییرات شما در جهت تغذیه سالم ، کاهش وزن و احساس بهتر حمایت می کند. می توانید یاد بگیرید که چگونه با تکرار ، این فرآیند را به یک مهارت تبدیل کنید.

اجازه دهید چند مرحله را به اشتراک بگذارم که با تکرار ، به شما کمک می کند وعده های غذایی سالم را با عادات و مهارت های جدید تهیه کرده و بخورید تا مطمئن شوید به اهداف سلامتی خود دست یافته اید.

چگونه می توانید انتخاب ها و آماده سازی غذا را ساده کنید.

هنگامی که متعهد شدید که سالم بمانید و هدفی را در 6 ماه آینده تعیین کنید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه های هفتگی خود قرار دهید.

اول ، مهم است بدانید که مردم غذای مورد علاقه خود را می خورند. این ممکن است به عنوان یک مکاشفه بزرگ به نظر نرسد ، اما به سادگی بیان می کند که برای ایجاد و تحقق برنامه غذایی سالم یا کاهش وزن ، باید غذاهایی را که از آنها لذت می برید قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که معمولاً چه غذاهایی را می خورید و دوست دارید و بین این گروه های غذایی 100٪ غذاهای کامل چیست. هیچکدام نمی تواند لیستی از ترکیباتی را که نمی تواند تلفظ شود ، شامل شود.

ما موافقیم که برای کاهش وزن ، بهترین غذای ناخواسته را حذف می کنیم. غذاهای غنی از قند و غذاهای فرآوری شده از بین رفته اند. (جدا از استثنائات ارائه شده.)

مرحله 1. ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید.

من آن را از راب گرگ ، در کتاب Wired to Eat ، پذیرفتم. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریانی است که از غذاهای یکپارچه به غذاهای فرآوری شده روی می آورند. ماتریس غذایی شما شامل تمام غذاهای سالمی است که دوست دارید بخورید. برای به دست آوردن یک نسخه از برگه کاری ماتریس غذایی من ، به من در [email protected] ایمیل بزنید.



دیدگاهتان را بنویسید