MoviePass بازگشته است – و می خواهد کره چشم شما را ردیابی کند


MoviePass از مردگان بازگشته است – و می خواهد کره چشم شما را ردیابی کند.

استیسی اسپایکس، مدیرعامل این شرکت، روز پنجشنبه در یک رویداد مطبوعاتی در منهتن گفت: سرویس بلیط فیلم اشتراکی در تابستان امسال، تقریباً سه سال پس از انحلال شرکت در سال ۲۰۱۹، دوباره راه اندازی می شود.

Spikes گفت که سرویس اشتراک جدید MoviePass دیگر فیلم‌های نامحدود را ارائه نمی‌کند، اما در عوض یک سیستم اشتراک طبقه‌بندی را معرفی می‌کند. مشتریان MoviePass مانند استارت‌آپ تناسب اندام Classpass اعتباراتی را خریداری می‌کنند که سپس می‌توانند برای نمایش فیلم از آنها استفاده کنند.

اما Spikes همچنین راه دیگری را نشان داد که مشتریان می توانند اعتبار کسب کنند: تماشای تبلیغات و ردیابی چشم آنها.

با استفاده از قابلیتی به نام «پیش نمایش»، مشتریان MoviePass در ازای تماشای تبلیغات در تلفن خود اعتبار دریافت می کنند. Spikes گفت: برای اطمینان از اینکه آنها واقعاً تماشا می کنند، این برنامه کره چشم کاربران را ردیابی می کند.

مدیرعامل با پوشیدن یقه یقه اسکی مشکی و به سبک استیو جابز گفت: «آنچه که انجام می دهد این است که اساساً یک معامله بین شما و برند ایجاد می کند.

اسپایکس افزود: “تلفن، دستگاه شما از تشخیص چهره شما استفاده می کند.” “این به ابر نمی رود، هیچ کس از طریق چیزی غیر از شما و اطلاعات شما در اطلاعات شما نمی گذرد. و شما تصمیم می گیرید که این کار را به تنهایی انجام دهید.»

او ویژگی «پیش نمایش» را به عنوان بسط قرار دادن محصول در فیلم ها به تصویر کشید.

استیسی اسپایکس
Stacy Spikes نسخه جدید MoviePass را در یک رویداد مطبوعاتی در روز پنجشنبه به نمایش گذاشت.
با حسن نیت از MoviePass

اسپایکس گفت: «من عاشق قرار دادن محصول در فیلم‌ها هستم. من عاشق ماشین‌ها، ساعت‌ها، لباس‌ها هستم. من آن کسی هستم که گاهی اوقات یک دفترچه یادداشت دارم و دارم یادداشت می کنم، آیا آن هوگو باس است؟

اسپایکس گفت، تحت سیستم اعتباری جدید MoviePass، فیلم‌های پرتقاضا در زمان‌های پربیننده به تیتراژ بیشتری نیاز دارند، در حالی که فیلم‌های کم‌محبوب‌تر به فیلم‌های کمتری نیاز دارند. او گفت این سیستم به فیلم‌ها کمک می‌کند در روزهای کندتر سینماها را پر کنند.

یکی از سخنگویان MoviePass نگفت هزینه اعتبار چقدر خواهد بود یا جزئیاتی در مورد تفاوت‌های بین «طرح‌های لایه‌ای» ارائه نکرد که برای اظهار نظر توسط The Post تماس گرفت.

MoviePass
MoviePass تصاویری از برنامه جدید خود را در رویداد روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت.
با حسن نیت از MoviePass

در تجسم اصلی خود، MoviePass به مشتریان بلیط نامحدود فیلم را فقط با ۱۰ دلار در ماه پیشنهاد می‌کرد – یک استراتژی ضرردهی که بیش از ۳ میلیون مشتری را به خود جلب کرد اما در نهایت شرکت را پس از ورشکستگی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در یک سه ماهه منفرد کرد. .

Moviepass اولین بار در نوامبر به برنامه های خود برای راه اندازی مجدد اشاره کرد، زمانی که Spikes شرکت را در دادگاه ورشکستگی نیویورک به مبلغ ناچیز ۱۴۰۰۰ دلار خرید. او در پرونده های دادگاه گفت که این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۱ در حال آزمایش “مدل تجاری پیشنهادی جدید با یک گروه نمونه از ۱۰۰۰ مشتری” است.

این پرونده ها جزئیاتی از مدل کسب و کار جدید ارائه نکردند، اما نشان دادند که Spikes می خواست یک بازگشت کامل MoviePass را در پاییز یا زمستان ۲۰۲۲ راه اندازی کند.

MoviePass
نسخه نامحدود MoviePass در سال ۲۰۱۹ فولد شد.
تصاویر SOPA / LightRocket از طریق Gett

Spikes در ابتدا در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد، اما این سرویس تنها در سال ۲۰۱۷ پس از خرید توسط Helios و Matheson Analytics، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده، گسترش یافت. در آن زمان بود که این شرکت قرارداد بلیت نامحدود ۱۰ دلاری خود را معرفی کرد و رشد خود را افزایش داد.

اسپایکس می‌گوید که در آن زمان او این سوال را مطرح کرد که آیا مدل ۱۰ دلاری ماهانه پایدار است یا خیر و می‌گوید که در سال ۲۰۱۸ توسط صاحبان جدید برنامه به دلیل این نگرانی‌ها اخراج شد.

اسپایکس در جریان ارائه روز پنجشنبه گفت: “تفاوت بسیار زیادی در این باور وجود داشت که شرکت باید به جلو برود.” و همه ما می دانیم بعد از آن چه اتفاقی افتاد.»

استیسی اسپایکس
استیسی اسپایکس
گتی ایماژ

MoviePass در نهایت پس از اینکه مشتریان با تماشای مکرر فیلم‌های مشابه، خرید بلیت برای دوستان و خانواده‌ای که مشترک این سرویس نبودند، و در برخی موارد، خرید بلیط سینما فقط برای «رفتن به این سرویس» از مدل شرکت سوءاستفاده کردند، متوقف شد. «تد فارنزورث، مدیرعامل وقت هلیوس و متسون آنالیتیکس، در زمان تعطیلی آن در سال ۲۰۱۹ به روزنامه پست گفت: دستشویی در میدان تایمز.

این واقعیت که سینماهای زنجیره‌ای مانند AMC و Cinemark شروع به ارائه خدمات اشتراک بلیط خود کردند، به مشکلات آن اضافه شد و باعث شد MoviePass هزینه‌های جدیدی را به بزرگترین فیلم‌ها و زمان‌های پربیننده اضافه کند. در سپتامبر ۲۰۱۹، به طور نامحدود تعطیل شد و شرکت مادر آن چهار ماه بعد اعلام ورشکستگی کرد.

گزارش اضافی توسط الکساندرا استایگراد

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر