ابتکار به کاهش بیش از 80 درصدی عفونت‌های جراحی مغز و اعصاب در دو سال در بیمارستان پیتسبورگ کمک می‌کند.


بیمارستان

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

هنگامی که عفونت‌های اضافی محل جراحی (SSIs) در بین بیماران جراحی مغز و اعصاب در مرسی مرکز پزشکی پیتسبورگ (UPMC) در سال 2019 شناسایی شد، کتی پالادینو، متخصص پیشگیری از عفونت، MPH، CPH، CIC، با یک جراح مغز و اعصاب بیمارستان در یک طرح چند رشته‌ای کیفیت و بهبود فرآیند همکاری کرد. که منجر به کاهش شدید نرخ عفونت در یک دوره دو ساله شد. ابتکار موفق آنها در کنفرانس سالانه انجمن متخصصان در کنترل عفونت و اپیدمیولوژی (APIC) در اورلاندو فلوریدا، 26 تا 28 ژوئن ارائه شده است.

پالادینو و جراح ابتکار عمل را با بررسی مسیر یک بیمار جراحی – از اولین جلسه قبل از عمل تا جراحی، تا ترخیص بیمار از بیمارستان – با مشاهده اقدامات و جستجوی فرصت‌هایی که در آن عفونت‌ها ایجاد می‌شوند، آغاز کردند. آنها همچنین دستورالعمل‌های قبل از جراحی را برای بیماران بررسی کردند و راه‌هایی برای بهبود اطلاعات در مورد استحمام با کلرهگزیدین گلوکونات (CHG)، کلونیزاسیون بینی و سایر روش‌های مهم پیشگیری از عفونت پیدا کردند.

گام بعدی مرور ادبیات بهترین شیوه‌ها برای پیشگیری از SSI و ایجاد یک تیم چند رشته‌ای برای مشارکت در این ابتکار و تعیین اقدامات فرآیندی بود که می‌توان در داشبورد ماهانه گزارش کرد.

“پیشگیری از SSI فراتر از مجموعه جراحی است – برای ما مهم بود که گروه های دیگر مانند فیزیوتراپی و کاردرمانی، خدمات محیطی و مدیریت امکانات را وارد کنیم تا بتوانند نقش خود را در پیشگیری از عفونت ها ببینند و سپس به روز رسانی های ماهانه در مورد پیشرفت ارائه دهند. پالادینو گفت. او افزود: «حمل کردن بیماران برای پیشگیری از عفونت خودشان نیز گامی حیاتی در کاهش SSI و پذیرش مجدد است.

تلاش آنها منجر به کاهش 87 درصدی نسبت عفونت استاندارد شده مخصوص جراح (SIR) از سال 2019 و 2021 شد. SIR جراحی مغز و اعصاب تسهیلات 82 درصد کاهش یافت و نرخ بستری مجدد 90 روزه و 30 روزه مربوط به جراحی مغز و اعصاب 46 ​​درصد کاهش یافت. به ترتیب 74 درصد به همین ترتیب، امتیاز رتبه بندی بیمارستان از 55.9٪ به 60.2٪ بهبود یافته است. امتیاز توصیه بیمارستان از 55.4 درصد به 62.8 درصد افزایش یافت.

رئیس APIC 2023، پاتریشیا جکسون RN، MA، CIC، FAPIC، گفت: “عفونت های محل جراحی از شایع ترین عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی هستند.” “موفقیت UPMC Mercy گواهی بر قدرت همکاری چند رشته ای برای دستیابی به بهترین نتایج برای بیماران است.”

اطلاعات بیشتر:
کنفرانس: years.apic.org/

ارائه شده توسط انجمن حرفه ای در کنترل عفونت

نقل قول: Initiative به کاهش بیش از 80 درصدی عفونت‌های جراحی مغز و اعصاب در دو سال در بیمارستان پیتسبورگ کمک می‌کند (2023، 26 ژوئن) در 26 ژوئن 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-06-neurosurgical-infections-years-pittsburgh-hospital بازیابی شده است. .html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.