بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش بهترین میکاپ برای درشت کردن چشمهای ریز


نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش

هر شکل چشمی در نوع خود شگفت‌انگیز است، خواه گرد، بادامی، کلاهدار، رو به بالا یا رو به پایین. همچنین می توانید با خواندن این راهنما در مورد اینکه چگونه چشمان خود را بزرگتر نشان دهید و مراحل را دنبال کنید، چشم های کوچک را بزرگتر نشان دهید. چشم‌های درشت‌تر شما را جذاب نشان می‌دهد. متأسفانه، همه چشم‌های درشت ندارند، اما می‌توانیم با استفاده از محصولات و تکنیک‌های آرایش چشم، چشمان خود را بزرگتر نشان دهیم. این مقاله از فروشگاه لوازم آرایش سلامتی و زیبایی با موضوع نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش راهنمای کامل گام به گام و نکات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که به بزرگتر نشان دادن چشم های کوچک کمک می کند.

  • مراقبت مناسب: مراقبت مناسب از اسید هیالورونیک، نیاسینامید و کرم زیر چشم برای آبرسانی و روشن کردن پوست زیر چشم استفاده کنید.
  • اجتناب کنید: خطوط ضخیم خط چشم می تواند چشمان شما را حتی کوچکتر نشان دهد.
  • مژه های مصنوعی: استفاده صحیح از آنها در گوشه بیرونی چشم می تواند چشم ها را بزرگتر نشان دهد.
  • هایلایت: هایلایت های استخوانی ابرو مراقبت مناسب می تواند چشمان شما را بزرگتر نشان دهد.
  • رنگ: رنگ خط چشمی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد زیرا خط چشم های واقعا تیره می توانند چشمان شما را کوچکتر از آنچه هستند نشان دهند.

چگونه چشم های کوچک را بزرگتر نشان دهیم؟

نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش
نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش

۱٫ ابروها را مرتب کنید

ابروها همه تفاوت را ایجاد می کنند. در فواصل زمانی مکرر به سالن بروید و ابروها را در حالت مناسب نگه دارید. از فرم طبیعی چشمان خود پیروی کنید.

برای کسانی که می‌خواهند ابروهای خود را پررنگ نگه دارند، به خاطر داشته باشید که باید فضایی را که دارید به حداکثر برسانید تا توهم چشم‌های بزرگ‌تری ایجاد کنید. ابروهای پررنگ، ضخیم و زیبا باعث جلب توجه چشم ها می شود. تفاوت بین ابروهای طبیعی و قوس های بیش از حد موچین شده در این است که ابروهای طبیعی باعث می شوند فرد معصوم تر به نظر برسند، در حالی که دومی باعث می شود پیرتر به نظر برسید. فرم دهی صحیح ابروها می تواند به چشمان شما ظاهری زیبا ببخشد. 

نکته حرفه ای: برای داشتن ابروهای پر ، آنها را با ریمل ابروی شفاف برس بزنید.

۲٫ پف زیر چشم را از بین ببرید

نکته کلیدی برای داشتن چشم های درشت این است که هر روز به درستی آن ها را نوازش کنید. پوست متورم اطراف چشم می تواند آنها را ریز به نظر برساند. در اینجا نحوه کاهش پف دور چشم آمده است.

  • به اندازه کافی خوابیدن
  • صورت خود را اغلب با آب سرد بشویید
  • چای کیسه ای سرد استفاده شده را روی چشم ها قرار دهید زیرا تانن موجود در چای باعث سفت شدن پوست می شود
  • مصرف نمک را کاهش دهید
  • تمرینات چشم

سعی کنید بخوابید و چند بالش زیر سر خود نگه دارید تا از نشستن مایعات زیر چشم جلوگیری کنید.

۳٫ حلقه های سیاه زیر چشم را محو کنید

بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش

استفاده از یک کانسیلر روشن کننده برای پوشاندن سیاهی دور چشم باعث نمی شود که چشمان شما بزرگتر به نظر برسد، اما حداقل زمانی که کسی به چشمان شما نگاه می کند ، سیاهی دور چشم توجه شما را جلب نمی کند. بنابراین، این مرحله واقعا مهم است.

با یک کانسیلر روشن کننده، لکه ها و حلقه های تیره خود را اصلاح کنید. اطمینان حاصل کنید که از سایه کمی روشن تر از فونداسیون استفاده می کنید تا ظاهر خود را زیباتر کنید. 

۴٫ سایه چشم رنگ خنثی روشن

از سایه های خنثی و روشن استفاده کنید. از قانون کانتورینگ پیروی کنید. رنگ‌های روشن برای مناطقی که می‌خواهید نور منعکس شود و سایه‌های تیره‌تر برای مناطقی که می‌خواهید به عقب برگردانید. استفاده از رنگ های روشن در مرکز پلک ها آنها را به جلو می آورد. مقداری سایه چشم را روی یک برس بردارید، مقدار اضافی آن را بکشید و به آرامی در مرکز پلک ها بمالید.

نکته حرفه ای: سایه می تواند درخشان یا مات باشد. تا زمانی که رنگش روشن است مهم نیست.

پیشنهاد ما به شما مخاطبین محترم سایه چشم پودری مینرال ارگانیک سمپیور انگلستان می باشد.

سایه چشم پودری مینرال ارگانیک سمپیور انگلستان

سایه چشم سمپیور انگلستان

سایه چشم سمپیور انگلستان، دارای ماندگاری طولانی است.

بافت پودری سایه چشم ارگانیک سمپیور انگلستان، بسیار نرم و لطیف است و از آنجا که ترکیبات کاملا طبیعی دارد هیچگونه حساسیتی را برای چشم و پوست بسیار حساس پلک ها، ایجاد نمی کند.

از سایه چشم اصل سمپیور،می توان هم به عنوان سایه و هم به عنوان خط چشم استفاده کرد.

سمپیور انگلستان، اولین برند آرایشی اروپایی است که گواهی حلال دارد و سرشار از مواد معدنی و کاملا ارگانیک میباشد.

سایه چشم پودری سمپیور انگلستان،فاقد سرب، پارابن، تالک، الکل و مواد آرایشی تهاجمی است و این سایه چشم براق قابل استفاده برای تمام سنین میباشد.

با توجه به پوست نرم و لطیف و حساس دور چشم، از بهترین سایه چشم استفاده نمایید.

۵٫ خط چشم را ضخیم نکشید

هنگام استفاده از خط مژه روی خط مژه پایین، مطمئن شوید که آن را فقط به یک سوم بیرونی بزنید. 

همچنین از کشیدن خطوط بسیار ضخیم خط چشم، به خصوص در اطراف گوشه های داخلی خودداری کنید، زیرا این کار شکل اصلی چشم های شما را برجسته می کند و باعث می شود دوباره در پلک فرو بروند. گوشه داخلی را برای برجسته کردن رها کنید و از وسط شروع به خط کشیدن پلک خود کنید تا یک توهم کشیده ایجاد کنید. فراموش نکنید که سایه روشن های درخشان گوشه های داخلی را با قسمت تیره خط چشم ترکیب کنید تا ظاهری شیب دار و چشم باز ایجاد کنید.

۶٫ مژه های پرپشت

فر مژه برای زنان همان چیزی است که یک ماشین اسپرت برای مردان است. برای درشت کردن چشم‌ها، از فر مژه استفاده نمایید.

نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش
نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش

۷٫ مداد چشم

اکثر مردم فکر می کنند که راه رسیدن به چشمان درشت، بار کردن سرمه سیاه یا کجال است. با این حال، این کاملا برعکس است. رنگ مشکی تیره در واقع باعث می شود چشم ها کوچکتر و بسته به نظر برسند. برای داخل چشم، از مداد چشم با رنگ روشن استفاده نمایید.

۸٫ ریمل

عصای جادویی برای آرایش، یک ریمل خوب می تواند چشمان شما را در کمترین زمان بزرگتر نشان دهد.  برای مژه‌هایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد و درخشندگی بیشتری دارد، سعی کنید از سه تا چهار لایه روی گوشه‌های بیرونی چشم استفاده کنید تا چشم‌هایی به شکل جذاب داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما مخاطبین محترم ریمل مینرال و ارگانیک سمپیور انگلستان می باشد.

ریمل حجم دهنده سمپیور انگلستان

ریمل مینرال و ارگانیک سمپیور انگلستان

 ریمل ارگانیک سمپیور انگلستان، با ترکیبات کاملا ارگانیک، می تواند پاسخگوی نیاز خانمهای خاص، زیبا و شیک باشد.

این ریمل حجم دهنده سمپیور انگلستان، غنی شده با روغن زیتون، روغن جوجوبا و انواع روغنهای معدنی و با ماندگاری طولانی

ضمن تقویت کردن مژه ها، باعث حفاظت از فولیکول مو شده و مژه ها را بلند تر و ضخیم تر می کند و زیبایی چشمگیری را برای مژه ها و چشمها، ایجاد میکند.

ریمل اصل سمپیور انگلستان، فاقد سرب، پارابن، الکل، تالک، مواد آرایشی تهاجمی، و هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

این ریمل حجم دهنده و بلند کننده منحصر به فرد بوده و بهترین ریمل برای مژه ها می باشد و مژه ها را خشک نکرده و بنابراین سنگینی و خشکی روی مژه ها، در مدت زمان طولانی احساس نمی شود.

شرکت ساسانیان تنها نماینده انحصاری واردات محصولات آرایشی سمپیور انگلستان در ایران و امارات می باشد.

۹٫ کانتور کردن

کانتور کردن چین به ایجاد توهم عمیق‌تر شدن چشم‌ها کمک می‌کند، که به نوبه خود، آنها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. از یک سایه قهوه ای مات از گوشه بیرونی تا چین استفاده کنید و خوب مخلوط کنید. وقتی می خواهید آرایش غلیظ داشته باشید، می توانید کمی بالاتر از چین واقعی خود کانتور کنید.

۱۰٫ درخشش در گوشه داخلی چشم

نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش
نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش

از یک هایلایتر یا یک سایه چشم روشن و درخشان در گوشه داخلی استفاده کنید. این کار کمی به ظاهر آرایش شما اضافه می کند و همچنین به شما کمک می کند چشمان شما درشت تر به نظر برسد. شما می توانید دو روش را برای اعمال آن انتخاب کنید.

  • می توانید آن را ترکیب کرده و ظاهری بسیار براق به آن ببخشید. این باعث می شود که به روشی بسیار طبیعی و با طراوت به نظر برسید.
  • شاید شما به دنبال چیزی بیشتر هستید. پس، در آن صورت، آن را با هم مخلوط نکنید. انجام این کار باعث درخشش چشمان شما می شود و یک راه آسان برای جبران زمانی است که آرایش چشم زیادی انجام نداده اید.

۱۱٫ با اثر دودی تشدید کنید

چشم‌های دودی، زیبا و چشمگیر به نظر می‌رسند، اما بیشتر مردم فکر می‌کنند که چشم‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهند. حقیقت این است که این سبک بسیار متنوع است و می تواند چشمان کوچک شما را برجسته تر و پهن تر نشان دهد. نکته کلیدی برای ایجاد جلوه چشم دودی برای چشم های کوچک، انتخاب سایه های قهوه ای تیره یا خاکستری به جای مشکی معمولی است. رنگدانه ترین قسمت سایه را پایین تر روی پلک نگه دارید و آن را به خوبی ترکیب کنید تا چشمان شما شیب دار به نظر برسد.

۱۲٫ ترکیب سایه

کلید دستیابی به یک سایه چشم خیره کننده به توانایی و تکنیک ترکیب کردن شما بستگی دارد. اگر چشم‌های ریز دارید، سایه‌ی پایه‌ی سایه چشم‌تان را تا استخوان ابرویتان با هم ترکیب کنید. این تکنیک توهم فضای پلک بزرگتر را ایجاد می کند که چشمان شما را بیشتر باز می کند. حتما از سایه روشن تری برای این تکنیک استفاده کنید. اگر سایه پایه را با سایه تیره‌تر می‌پوشانید، از ترکیب کردن آن خودداری کنید تا آرایش چشم‌تان زشت به نظر نرسد.

چند نکته بیشتر برای بزرگتر نشان دادن چشمانتان

بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش

  • سعی کنید از رنگ های تیره مانند مشکی و خاکستری اجتناب کنید.
  • با این حال، می توانید از رنگ های قهوه ای ملایم استفاده کنید.
  • روی خط چشم زیاده روی نکنید. این فقط باعث می شود چشم ها کوچکتر به نظر برسند.
  • مژه های پر به باز شدن بیشتر چشم ها کمک می کنند پس از ریمل استفاده کنید.
  • همچنین می توانید انتخاب کنید که مژه مصنوعی بزنید.
  • از ماسک های دور چشم استفاده کنید و به آرامی نواحی اطراف چشم را ماساژ دهید تا از شر پف و احتباس آب خلاص شوید .
  • لنزهای تماسی رنگ طبیعی چشم را تقویت می‌کنند و می‌توانند با عنبیه مشخص‌تر، آن را بزرگتر نشان دهند.
  • اگر قرمزی چشم دارید یا اگر آنها تحریک شده اند، از قطره چشمی استفاده کنید. قرمزی در واقع می‌تواند آن‌ها را کوچک‌تر نشان دهد، و خوب نیست که آن‌ها را تا این حد قرمز نشان دهیم!

نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش

نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش
نحوه بزرگتر کردن چشم های کوچک با آرایش

به لطف روش های بسیار زیادی که در عصر امروز همیشه در اینترنت رواج دارد، چشمان درشت دیگر فقط یک آرزو نیستند. با چند گام ساده همه می توانند چشمان درخشان، زیبا و درشتی را به رخ بکشند.

آرایش چشم این قدرت را دارد که چشم‌های شما را روشن‌تر، بزرگ‌تر و جذاب‌تر نشان دهد، مهم نیست چقدر گود به نظر می‌رسند. اکنون که نکات و هک ها را می دانید، آنها را امتحان کنید و ما مطمئن هستیم که نتایج را دوست خواهید داشت. با این حال، مطمئن شوید که از چشمان خود مراقبت کنید. یک برنامه خواب مناسب داشته باشید، از کرم های دور چشم استفاده کنید، هیدراته بمانید و از چشمان خود در برابر قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس محافظت کنید. 

این برای جلوگیری از مشکلاتی مانند سیاهی دور چشم و زیر چشم بسیار مهم است. و در مواقعی که شک دارید، همیشه برگردید و این قسمت را بخوانید که چگونه می توانید چشمان خود را بزرگتر نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول

چگونه بدون آرایش چشمانم را بزرگتر نشان دهم؟

یک ترفند ساده برای بزرگتر نشان دادن چشم بدون آرایش، استفاده از فر مژه است. مژه های فر شده چشمان شما را پهن تر نشان می دهد. علاوه بر این، به اندازه کافی بخوابید تا به چشمان خود استراحت دهید و از پف کردگی جلوگیری کنید. 

چه رنگ هایی چشمان شما را بزرگتر نشان می دهند؟

مشکی انتخاب معمولی برای بزرگتر نشان دادن چشمان شماست. اما می‌توانید با سایه‌های قهوه‌ای کار کنید تا عمق و تأثیر چشم‌های درشت‌تر را مدیریت کنید.

چگونه می توانم چشمانم را بزرگتر و گردتر نشان دهم؟

با نکات ساده آرایش چشم در این مقاله می توانید چشمان خود را بزرگتر نشان دهید. در مورد گرد بودن، می توانید روی یک هک ریمل هوشمند حساب کنید. به جای اینکه ریمل را به طور یکنواخت بزنید، روی وسط مژه های بالا و پایین تمرکز کنید. تیره شدن مژه های میانی باعث ایجاد توهم گردی می شود.

آسیایی ها چگونه چشمان خود را بزرگتر نشان می دهند؟

علاوه بر آرایش کلی چشم درشت، آسیایی‌ها از خط چشم‌های سفید و براق و سایه‌های چشم برای درخشان‌تر کردن چشم‌ها و بزرگ‌تر نشان دادن آن‌ها استفاده می‌کنند. آنها همچنین از نوارها و چسب های دو پلک برای باز کردن چشمان خود استفاده می کنند.

سخن پایانی
  • پلک‌ها را روشن‌تر و خنثی‌تر نشان دهید تا چشم‌های درشت‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.
  • با استفاده از خط چشم ظاهری مشخص و کشیده به خط مژه بدهید.
  • برای تعریف بیشتر ناحیه چشم، ابروهای خود را مرتب و خوش فرم نگه دارید.
  • چندین برنامه آرایشی و بهداشتی را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

منبع



Source link