سرکه سیب برای درمان دیابت فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت


نحوه مصرف سرکه سیب برای درمان دیابت، فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت

استفاده از سرکه سیب برای مدیریت دیابت مزایای متعددی دارد. در ایالات متحده، دیابت بیش از ۳۰ میلیون بزرگسال را تحت تاثیر قرار می دهد. در طول دو دهه گذشته، موارد دیابت در میان بزرگسالان دو برابر شده است. بر اساس برخی مطالعات، سرکه سیب می تواند دیابت را درمان کند. سرکه ممکن است با افزایش متابولیسم کربوهیدرات، کنترل قند خون را افزایش دهد. مدیریت علائم دیابت ممکن است با ACV آسانتر شود زیرا متابولیسم قند خون را افزایش می دهد. در این مقاله از با موضوع نحوه مصرف سرکه سیب برای درمان دیابت و فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت به بررسی فواید سرکه سیب برای دیابت، نحوه استفاده و عوارض جانبی آن می پردازیم. 

سرکه سیب برای دیابت نتایج امیدوارکننده ای را نشان داده است. سرکه سیب سطح قند خون را به طور موثر کاهش می دهد و همچنین سطح کلسترول را مدیریت می کند. علاوه بر این، مصرف آن با پنیر، دارچین یا عسل به مدیریت سطح قند خون کمک می کند. با این حال، احتیاط بسیار توصیه می شود، زیرا ممکن است سطح قند خون را نیز به میزان زیادی کاهش دهد. پس از مشورت با پزشک از سرکه سیب ارگانیک استفاده کنید. برای مدیریت طعم ترش سرکه سیب، می توانید مقداری قاچ پرتقال بخورید.

تحقیقات بیشتری برای درک اینکه چگونه سرکه سیب ممکن است به درمان دیابت کمک کند، مورد نیاز است.

کاهش وزن فوری، چربی سوزی موضعی و درمان سلولیت با ژل لاغری هات چیلی

خرید بهترین ژل لاغری برای اندامی متناسب

همراهان گرامی، اگر به دنبال روشی فوری و راحت برای کاهش سایز فوری هستید توصیه ما به شما ژل لاغری هات چیلی می باشد.

ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی، فاقد مواد شیمیایی بوده و دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک می باشد که به چربی سوزی و کاهش وزن فوری کمک می کند.

کرم لاغری هات چیلی، با حمله به سلول های چربی در مدت زمان ۲ هفته بدون نیاز به رژیم غذایی یا ورزش کاهش سایز چشمگیری را خواهد داشت علاوه بر این کرم ضد سلولیت و درمان کننده سلولیت بوده و بدن را سفت کرده و فرم زیبایی به بدن می دهد.

ماساژی که هنگام استفاده از بهترین کرم لاغری شکم انجام می شود باعث بهبود گردش خون،دستیابی به متابولیسم چربی سوزی و افزایش تخلیه و دفع سموم از بدن می شود.

سرکه سیب چیست؟

نحوه مصرف سرکه سیب برای درمان دیابت، فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت
نحوه مصرف سرکه سیب برای درمان دیابت، فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت

سرکه از سیب له شده، مخمر و شکر از طریق تخمیر تهیه می شود.

فواید سرکه سیب چیست؟
ممکن است کلسترول بد را کاهش دهد و سطح قند خون را تنظیم کند.

چه کسی می تواند آن را مصرف کند؟
برای همه بزرگسالان قابل استفاده است.

چند وقت؟
در صورت نیاز می توان به طور منظم مصرف کرد.

احتیاط
هنگام مصرف آن در کنار سایر داروهای معمولی با پزشک مشورت کنید.

تحقیقات درباره سرکه سیب و دیابت چه می گویند؟

یک مطالعه ایرانی که روی موش‌ها انجام شد بیان کرد که سرکه سیب ممکن است اثرات مثبتی بر سطح کلسترول خون داشته باشد. ACV می تواند سطح کلسترول بد را کاهش دهد و سطح کلسترول خوب را در موش های دیابتی افزایش دهد.

مطالعه کوچک دیگری نشان داد که سرکه سیب می تواند سطح قند خون و انسولین را در مورد دیابت نوع ۲ تنظیم کند.

با این حال، برخی شواهد حکایتی بیان می کنند که سرکه سیب در واقع ممکن است کنترل قند خون را بدتر کند و این ممکن است علائم دیابت را تشدید کند. چند نظریه دیگر نشان می دهد که سرکه سیب ممکن است سرعت خروج غذا و مایعات از معده را کاهش دهد و کنترل قند خون را برای هر فردی دشوارتر کند.

سرکه سیب همچنین ممکن است با برخی داروها تداخل داشته باشد و طعم قوی آن ممکن است برای همه مناسب نباشد.

دیابت ملیتوس ناشی از عدم تولید انسولین توسط پانکراس یا مقاومت به انسولین است

در حالی که سرکه سیب برای بهبود حساسیت به انسولین و سلامت گوارش استفاده شده است، ممکن است باعث کاهش وزن نیز شود. بنابراین به طور بالقوه می تواند خطر ابتلا به سندرم متابولیک و دیابت را کاهش دهد در حالی که فواید سلامتی مهمی را نیز ارائه می دهد که می تواند از طریق تغذیه مناسب و تمرین رویکردهای پزشکی جایگزین افزایش یابد.

 سرکه سیب به خودی خود مضر نیست. ایمن در نظر گرفته می شود و می تواند ارزش امتحان را داشته باشد. اما مطمئن شوید که از سرکه سیب ارگانیک، فیلتر نشده و خام استفاده می‌کنید زیرا باکتری‌های مفید آن بیشتر است (و همچنین کدر به نظر می‌رسد).

سرکه سیب خام یا پاستوریزه نشده حاوی “مادر” است، یک فرهنگ میکروبی تعریف نشده (که در فرآیند تخمیر ساخت سرکه سیب قبل از تقطیر باقی مانده است) غنی از آنزیم های مفید و باکتری های سالم است.
در اینجا راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از ACV برای کمک به درمان دیابت خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از سرکه سیب برای دیابت

نحوه مصرف سرکه سیب برای درمان دیابت، فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت
نحوه مصرف سرکه سیب برای درمان دیابت، فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت

۱٫ سرکه سیب و آب

آنچه شما نیاز دارید

  • ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • ۲ قاشق غذاخوری آب
  • ۱ اونس پنیر

چه باید کرد

سرکه سیب و آب را مخلوط کنید. مخلوط را به همراه پنیر قبل از خواب مصرف کنید.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید؟

آن را به مدت یک هفته امتحان کنید و با پزشک خود مشورت کنید و نتایج را دریافت کنید. توصیه های آنها را دنبال کنید.

نحوه عملکرد

سرکه سیب، حاوی اسید استیک است که به دلیل اثرات ضدگلیسمی شناخته شده است . اسید می تواند هضم نشاسته را کاهش دهد. پنیر و سرکه ممکن است اثر هم افزایی داشته باشند. پنیر همچنین حاوی اسیدهای آمینه ای است که بسترهای گلوکوژنیک را فراهم می کند، که ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ مفید باشد (این بسترها در حضور انسولین به گلیکوژن  تبدیل می شوند )

سرکه سیب از ۹۴ درصد آب، ۵ درصد اسید استیک و ۱ درصد کربوهیدرات تشکیل شده است. این ماده حاوی پروتئین یا چربی نیست و فقط دارای مقدار ناچیزی از ریز مغذی ها است.

۲٫ دارچین و سرکه سیب

آنچه شما نیاز دارید

  • ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب
  • ¾ قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • ۱ قاشق چایخوری استویا

چه باید کرد

همه مواد را با هم مخلوط کرده و معجون را بعد از غذا میل کنید.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید؟

دوبار در روز. پس از دریافت نتایج با پزشک مشورت کنید.

نحوه عملکرد

دارچین می تواند به کاهش گلوکز خون ناشتا کمک کند. اگرچه استویا نوشیدنی را شیرین می کند، اما شاخص گلیسمی آن صفر است و توسط روده ها جذب نمی شود.

۳٫ عسل و سرکه سیب

آنچه شما نیاز دارید

  • ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب
  • ۱ قاشق چایخوری عسل (یا حتی کمتر)
  • ½ فنجان آب

چه باید کرد

تمام مواد را با هم مخلوط کرده و نوشیدنی را بعد از غذا میل کنید.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

یک یا دو بار در روز. به پزشک مراجعه کنید و نتایج را دریافت کنید.

نحوه عملکرد

عسل می تواند طعم اسیدی سرکه سیب را جبران کند. ممکن است مانند شکر روی سطح قند خون تأثیر نداشته باشد و می تواند جایگزینی سالم باشد. برخی تحقیقات نشان می دهد که عسل ممکن است در مدیریت دیابت نیز کمک کند.

احتیاط

فقط در صورتی از عسل استفاده کنید که دیابت شما به خوبی حفظ شده باشد. در غیر این صورت بهتر است از مصرف آن صرف نظر کنید یا با استویا جایگزین کنید.

بزرگ کردن سینه، لیفت سینه و درمان شلی سینه با کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای بزرگ کردن سینه بدون تیغ جراحی

همراهان گرامی اگر به دنبال روشی برای درمان کوچکی، شلی و افتادگی سینه بدون جراحی هستید توصیه ما به شما حجم دهنده سینه میبلین می باشد.

بزرگ کردن سینه با کرم بزرگ کننده سینه، یک روش عالی و طبیعی برای بهبود اندازه سینه، درمان افتادگی سینه و به طور کلی اصلاح فرم سینه ها است.

لوسیون حجم دهنده سینه، روشی ایمن، مؤثر و بدون عوارض جانبی بوده که باعث افزایش وزن نمی شود و فقط ناحیه سینه را هدف قرار می دهد.

حجم دهنده باسن و سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

۴٫ جوش شیرین و سرکه سیب

آنچه شما نیاز دارید

  • ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • ½ قاشق چایخوری جوش شیرین
  • چند تکه پرتقال

چه باید کرد؟

  1. یک چهارم قاشق چایخوری جوش شیرین را به یک لیوان شیشه ای اضافه کنید.
  2. کل ACV را داخل لیوان بریزید و کاملا هم بزنید.
  3. مخلوط را بنوشید.
  4. می توانید تکه های پرتقال را بخورید یا بمکید. این می تواند طعم ترش سرکه سیب را از دهان شما حذف کند.

هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید

روزی سه بار

نحوه عملکرد

مکانیسم جوش شیرین در درمان دیابت حکایتی است. برخی از تحقیقات حیوانی نشان می دهد که جوش شیرین ممکن است به جلوگیری از عفونتی به نام موکورمایکوز  که یک عارضه دیابت است کمک کند.

احتیاط

اگر بیماری گوارشی دارید که دهان، مری، معده یا روده را تحت تاثیر قرار می دهد، قبل از استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

۵٫ سرکه سیب براگ

این به عنوان یک درمان جداگانه نیست. براگ نام تجاری محبوب سرکه سیب است که به دلیل کیفیت آن بسیار شناخته شده است. این شرکت توسط پل براگ در سال ۱۹۱۲ تأسیس شد و ادعا می کند که افزایش وزن را که معمولاً با دیابت مرتبط است کنترل می کند.

مگان روث، وبلاگ نویس، تجربه خود از مصرف سرکه سیب را به اشتراک گذاشت. او در وبلاگ خود می نویسد: «منظورم این است که سال ها پیش سرکه سیب را کنار گذاشته بودم، اما بعد یک روز ایده ای به ذهنم رسید. این ایده شامل سرکه سیب و ترکیبی از طعم های دیگر بود… چند ماده دیگر مانند دارچین (که می گویند به کاهش وزن کمک می کند و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند)، آب لیمو (تقویت ویتامین C، سم زدایی و کمک به هضم) و عسل (کمک به پیشگیری از سرطان، تنظیم قند خون و موارد دیگر). اساسا، من شروع کردم به ترکیب همه این مواد بسیار عالی و قدرتمند برای ایجاد یک نسخه واقعاً قابل نوشیدن و سوپر قهرمان از سرکه سیب .

شما می توانید از سرکه سیب براگ در درمان هایی که در بالا صحبت کردیم استفاده کنید. اما توصیه می کنیم قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنید. اگرچه سرکه سیب برای مصرف بی خطر است، اما همه نمی توانند از آن استفاده کنند.

چه کسانی نباید سرکه سیب مصرف کنند؟

نحوه مصرف سرکه سیب برای درمان دیابت، فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت
نحوه مصرف سرکه سیب برای درمان دیابت، فواید و عوارض سرکه سیب برای دیابت

سرکه سیب سالم است و در صورت مصرف متعادل ممکن است به درمان دیابت کمک کند. اما مصرف بیش از حد ممکن است باعث تهوع شود. با این حال، مصرف سرکه سیب برای کسانی که دارای موارد زیر هستند ممنوع است:

  • سوء هاضمه
  • فرسایش مینای دندان
  • سطوح پایین پتاسیم
  • بیماری کلیوی

افرادی که از داروهای خاصی مانند دیورتیک ها، داروهای محرک انسولین یا داروهای کاهش دهنده پتاسیم استفاده می کنند نیز باید از مصرف سرکه سیب خودداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی و اثربخشی آن، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید و گزینه های دیگری را که ممکن است با وضعیت سلامت فعلی شما مطابقت داشته باشد بررسی کنید.

همراهان گرامی اگر به دنبال روشی برای برنزه کردن بدن با ماندگاریه طولانی و بدون ایجاد حساسیت هستید توصیه ما به شما لوسیون برنزه کننده فلورسان می باشد.

خرید بهترین برنزه کننده برای برنزه کردن بدن با ماندگاریه ۴ ماه

کرم برنزه کننده فلورسان، قابل استفاده در حمام آفتاب و دستگاه سولاریوم می باشد.

این لوسیون سولار غنی شده با انواع آنتی اکسیدان ها بوده و انتخاب ایده آلی برای انواع پوست مخصوصا پوست های حساس می باشد.

اسپری بزنزه کننده فلورسان، تجربه جذابی از برنزه کردن با پوششی یکدست است.

این لوسیون سولار پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید.

پاسخ به سوالات متداول

آیا می توان سرکه سیب را با متفورمین مصرف کرد؟

برخی معتقدند مصرف سرکه سیب همراه با متفورمین ممکن است سطح قند خون را تا حد زیادی کاهش دهد. با این حال، تحقیقات کمتری در دسترس است. لطفاً قبل از مصرف سرکه سیب با دارو با پزشک خود مشورت کنید.

آیا می توان سرکه سیب را با داروهای دیابت مصرف کرد؟

اگرچه مطالعات کافی برای نشان دادن ایمنی این ترکیب وجود ندارد، مصرف سرکه سیب همراه با داروهای دیابت ممکن است منجر به کاهش خطرناک سطح قند شود. بنابراین، بهتر است از قبل با پزشک مشورت کنید.

چه داروهایی را نمی توان با سرکه سیب مصرف کرد؟

سرکه سیب ممکن است با داروهای دیابت، تزریق انسولین و داروهای ادرارآور تداخل داشته باشد. همچنین ممکن است سطح پتاسیم را در بدن کاهش دهد. بنابراین، قبل از مصرف ACV با پزشک مشورت کنید.

سخن پایانی
  • مصرف سرکه سیب ممکن است متابولیسم قند خون را تقویت کند و ممکن است به مدیریت دیابت کمک کند.
  • داشتن ۱-۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب رقیق شده با پنیر ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت نوع II مفید باشد.
  • برای مزایای بیشتر می توانید سرکه سیب را همراه با سایر محصولات طبیعی مانند عسل و دارچین مصرف کنید.
  • قبل از استفاده از ACV ارگانیک با پزشک مشورت کنید.

منبع



Source link