معنی اسم دیمن و نام های مشابه با این نام کردی پسرانه


دیمن یکی از نام های زیبایی است که می توانید برای فرزند خود انتخاب کنید. معنی اسم دیمن بسیار خوب و با مسمی است. این اسم ریشه کردی داشته و یک اسم با اصالت بوده که برای پسران نامگذاری می شود.

معنی اسم دیمن چیست؟

دیمن یک اسم پسرانه با ریشه کردی بوده که به معنی “دشت” است. این اسم را به منعنی منظره و طبیعت نیز معنا می کنند. در واقع معنی عالی این اسم موجب شده تا افراد زیادی برای نامگذاری فرزند خود از آن استفاده کنند.

معنی اسم دیمن

این اسم را می توانید برای دختران نیز نامگذاری کنید. این اسم معنی زیبایی داشته و می تواند در روحیه فرزند شما نیز تاثیربسزایی داشته باشد. شما می توانید در با نام های با معنی دیگری نیز آشنا شوید.

اسم یمنا:

این نام نیز یکی دیگر از نام های زیبایی بوده که می توانید برای دختران نامگذاری کنید. معنی این اسم نیز بسیار عالی بوده ریشه آن عربی است. این نام به معنی برکت یا مبارکه بوده و در گذشته نیز معنای آن راست بوده است.

این نام در ثبت احوال نیز طرفداران زیادی داشته و در سال های اخیر نیز افراد زیادی برای نامگذاری فرزند خود از این نام استفاده می کنند. شما می توانید این نام را با ریشه کردی برای دخرت و پسر انتخاب کنید. این اسم معنی خوبی داشته و یکی از اسم های به روز است.

دیمن به معنی دشت

اگر می خواهید، اسم های دیگری بر وزن این نام انتخاب کنید، می توانید در این بخش با چند اسم زیبا و با معنی نیز آشنا شوید. آذرگون که یک اسم زیبا بوده و برای دختران نامگذاری می شود، معنی خوبی داشته و به شما پیشنهاد می کنیم. آذرگون به معنی گل همیسه بهار است.

معنی اسم دیمن نیز نشانه های خوبی دارد. این اسم وزن خوبی داشته و لفظ زیبایی دارد. اگر به دنبال یک اسم جدید و متنوع برای فرزند خود هستید، می توانید از این نام زیبا و جدید برای نامگذاری استفاده کنید.

نام های زیبا بر وزن دیمن:

آذین نیز یکی دیگر از نام هایی بوده که اغلب برای پسران نامگذاری می شود. این اسم هم به معنی زیور و آرایش است. شما می توانید این نام را در ثبت احوال به راحتی ثبت کنید و برای نامگذاری فرزند پسر از این نان استفاده کنید. در ادامه نیز با نام های بیشتری در این زمینه آشنا می شوید.

نام دیمن

آتشگون نیز یکی دیگر زا نام های اصیل و زیبایی بوده که شما می توانید برای نامگذاری دختر از آن استفاده کنید. این اسم به معنی سرخ رنگ و سرخ فام می باشد. معنی این اسم هم عالی است و هم لفظ زیبایی دارد. اسم های با معنی دیگری که می توانید برای نامگذاری استفاده کنید و به روز و جدید هستند، شامل آشیان و آگرین می باشند.

تیما نیز یکی دیگر از نام های زیبایی بوده که معنی دشت است. شما می توانید با نام های دیگری نیز که به معنی صحرا هستند، آشنا شوید. صحرا یکی از نام های دیگری است که به معنی وسعت و همان صحرا است.

منبع :

برچسب :



Source link