بازدید از دره مجسمه ها با چشم اندازهای کم نظیر و زیبا


جزیره هرمز، جزیره زیبایی های ایران با تلفیقی از رنگ ها که شما در این بخش با ویژگی های آن آشنا می شوید. دره مجسمه ها از زیبایی و چشم اندازهای فوق العاده ای برخوردار است.

تنگه مجسمه ها

معرفی دره مجسمه ها:

این دره جاذبه های منحصر به فردی برای علاقه مندان دارد. این ناحیه قدمت مهمی نیز داشته و گردشگران زیادی که به طبیعت علاقه مند هستند به این نواحی سفر می کنند.

تندیس مجسمه ها

این دره کجاست؟

این دره و جزیره دیدنی آن امروزه یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری بوده که با زیبایی آن رو به رو می شوید. سفر به این منطقه یک سفر ماجراجویی است. در طول تاریخ این تنگه از نظر استراتژیک خود با اهمیت بوده و برای قدرت نمایی در مقابل متجاوزان مکان مناسبی بوده است. در توپ ها و کشتی ها در این تنگه نیز مورد توجه می باشد.

عمر این تنگه به ۶۰۰ میلیون سال پیش می رسد. این منطقه در واقع بهشت زمین شناسان بوده و به دلیل تنوع جاذبه های طبیعی و زمین شناسی خود مهم است. تپه های رنگی، کوه های نمکی، کوه های آتش فشانی، جلگه های هموار، خاک های سرخ و نمکی یکی دیگر از ویژگی های این خطه هستند.

منطقه مجسمه ها

ویژگی های دره:

بد نیست شگفتی های بیشتری از این منطقه را بشناسید. در ورودی این دره درختانی تنومند و مرتفع دیده می شود. در مسیر این دره نیز با چشم اندازهای زیبایی رو به رو هستید. تندیس هایی طبیعی از نمونه های جانوران نیز در این ناحیه دیده می شود. شما می توانید در آسمان این جزیره پرواز شکوهمند عقاب را مشاهده کنید.

سکوتی که در این ناحیه حاکم برای افرادی بوده که می خواهند از هیاهوی زندگی شهری دور باشند. در گوشه و کنار این دره می توانید با تندیس های عظیمی رو به رو شوید. این تندیس ها از نظر طبیعی قدمت بالایی داشته و مناظر زیبایی را پیش روی شما قرار می دهد. دره مجسمه ها ویژگی های زیادی دارد.

غروب مجسمه ها

بهترین زمان برای سفر:

شما می توانید در فصل های مختلف سال به این نواحی سفر کنید. با توجه به اینکه این مناطق آب و هوایی گرم دارند، شما می توانید در فصل پاییز سفری دلنشین به این نواحی داشته باشید. کلکسیونی از زیبایی ها نیز در این منطقه دارد.

مکان مناسب اقامت:

شما عزیزان می توانید برای اسکان در این منطقه بوم گردی و زیبا سری به اقامتگاه های بوم گردی بزنید. این اقامتگاه ها ویژگی های زیادی داشته و می توانید غذاهای محلی دلخواهی را در این اقامتگاه ها داشته باشید. شما همچنین می توانید با جاذبه های زیبایی در این اقامتگاه های بوم گردی نیز آشنا شوید.

دره مجسمه ها

چگونه از این دره بازدید کنیم؟

برای بازدید از این دره و ویزگی های مهم آن باید به امتداد جاده غربی هرمر بروید. در این مسیر به جاده های فرعی راهی می شوید. شما م توانید از مسیرهای ریلی و جاده ای راهی سفر شوید. اسکله زاکری در قشم نیز مسیر تردد خوبی برای شما خواهد بود. در صورتی که شرایط آب و هوایی دریا طوفانی باشد شما از طریق خطوط ریلی و جاده ای اقدام می کنید.

این نواحی از دیدنی های هرمز برای علاقه مندان بوده و شما ویژگی های زیادی از آن را می شناسید. مکان های دیدنی های هرمز که فوق العاده تماشایی هستند و هر ساله علاقه مندان زیادی دارد.

منبع :

برچسب :



Source link