ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها


نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها

هیچ چیز بدتر از شکستن یک ناخن کاملا مانیکور شده و زیبا نیست! همه ما از آن می ترسیم. خوشبختانه، شما به راحتی می توانید ناخن شکسته را بدون رفتن به نزدیکترین سالن درست کنید. برای درست کردن ناخن های شکسته خود در خانه فقط به ابزار ضروری و صبر نیاز دارید. در حالی که ممکن است یک مشکل جزئی به نظر برسد، موارد شدید شکستگی ناخن ممکن است به مراقبت پزشکی نیاز داشته باشد. در این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی با موضوع نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها چندین روش خانگی آسان برای درست کردن ناخن شکسته در خانه را توضیح داده ایم و نکاتی را برای جلوگیری از شکستن مجدد آن به اشتراک گذاشته ایم. 

اگر شکاف به بستر ناخن آسیب زد، باید زخم را درمان کنید و ناخن را به درستی ثابت کنید. 

حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، فاقد هر گونه مواد شیمیایی بوده و باعث درمان شلی، کوچکی، افتادگی و عدم تقارن سینه ها می شود.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین
کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

این کرم حجم دهنده سینه ، دارای فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین میباشد.

این حجم دهنده غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی موجود در کرم حجم دهنده جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم میبلین علاوه بر بزرگ کردن سینه باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

کرم میبلین آمریکا، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده انحصاری واردات محصولات آرایشی میبلین آمریکا در ایران و امارات می باشد.

بهترین راه برای ترمیم ناخن شکسته در خانه

نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها
نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها

۱٫ ناخن شکسته را با چسب ثابت کنید

برای رفع شکستگی ناخن می توانید از چسب ناخن استفاده کنید. این بهترین روش برای درست کردن ناخن ها درست قبل از یک رویداد مهم یا زمانی که به شدت به آنها نیاز دارید تا خوب به نظر برسند، است. با این حال، قبل از امتحان کردن این روش، مطمئن شوید که ناخن‌هایتان تمیز و عاری از آلودگی و روغن هستند.

پس از خشک شدن ناخن، روی قسمت شکسته چسب بزنید و آن را به سمت دیگر فشار دهید تا خشک شود. نگران ملایم بودن نباشید زیرا این روش بسیار موثر است.

این روش می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر به ناخن های شما کمک کند، بنابراین فقط در صورتی که شکستگی خیلی شدید نباشد باید از چسب استفاده کنید. سریع و آسان است و چسب آن به سختی قابل مشاهده است. به یاد داشته باشید، می توانید این روش را فقط برای شکستگی های جزئی امتحان کنید تا زمانی که چسب کاملا خشک شود. شما به هیچ وجه نمی توانید ناخن خود را تکان دهید، بنابراین اگر ناخن های شما انعطاف پذیر هستند برای جلوگیری از آسیب بیشتر از این روش استفاده نکنید.

۲٫ ناخن شکسته را با نوارهای ژل ثابت کنید

این روش آسان است و نیاز به زمان و تلاش زیادی ندارد. قبل از استفاده از محصول از تمیز و خشک بودن ناخن های خود اطمینان حاصل کنید. اگر خیلی مرطوب باشند، نوارهای ژل به درستی نمی چسبند.

ناخن های خود را تمیز و خشک کنید. یک نوار ژل را مطابق با اندازه مورد نیاز برش دهید و آن را به ناخن خود بچسبانید، مانند روشی که می خواهید از چسب نواری استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که در بالای ناخن باشد و نه پایین جایی که نشان می دهد. ناخن خود را سشوار خشک کنید و مطمئن شوید که نوار ژل محکم به آن بچسبد.

این نوارها بسته به میزان بد استراحتی که دارید، می توانند به خوبی خود را نگه دارند. تنها اشکال این است که آنها قابل مشاهده هستند، اما اگر می خواهید چیز محتاطانه تری داشته باشید، به جای آن از روش چسب استفاده کنید.

۳٫ ناخن شکسته را با یک کیسه چای درست کنید

نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها
نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها

برای اینکه بهترین استفاده را از چای کیسه ای خود ببرید، مطمئن شوید که واقعا گرم است. این اطمینان حاصل می کند که رطوبت به ناخن نفوذ می کند و از آسیب بیشتر مانند تغییر رنگ یا پوسته شدن جلوگیری می کند.

یک چای کیسه ای را در آب گرم خیس کنید و مایع اضافی را فشار دهید تا به بهترین حالت جذب شود. هنگامی که ناخن های شما کاملا خیس شد، چای کیسه ای را مستقیماً روی ناخن شکسته خود قرار دهید و فشار ملایمی وارد کنید. بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه چای کیسه ای را بردارید. اکنون می‌توانید از قیچی برای فرم دادن به ناخن‌های نرم خود استفاده کنید. آنها را کاملا با یک سشوار خشک کنید و یک لایه لاک ناخن شفاف بزنید تا از ناخن های خود در برابر آسیب بیشتر محافظت کنید.

این روش به نرم کردن ناخن شکسته شما کمک می کند که کار با آن را آسان تر می کند. با این حال، این گزینه بادوام نیست، بنابراین باید هنگام تایپ کردن، نوشتن یا استفاده از انگشتان خود از فشار دادن به ناخن های خود اجتناب کنید.

۴٫ ناخن شکسته را با پودر دیپ درست کنید

اگر نمی خواهید ناخن های شکسته شده را با چسب ثابت کنید، پودر دیپ یک گزینه عالی است که به تقویت ناخن های شما کمک می کند. این یک لایه بسیار نازک از محافظت را فراهم می کند که می تواند به محافظت از ناخن های شما و حفظ انعطاف پذیری آنها کمک کند، و اگر چیزی محتاطانه تر می خواهید آنها را ایده آل می کند.

مطمئن شوید که ناخن هایتان کاملا تمیز و خشک هستند. یک قاشق چای خوری پودر دیپ را با مقدار مساوی استون در یک ظرف کوچک مخلوط کنید. اگر استون ندارید، لاک پاک کن معمولی می تواند کار کند، اما از مقدار کمی استفاده کنید، بنابراین ناخن های شما خیلی مرطوب نیستند.

حالا ناخن خود را در مخلوط پودر و استون فرو کنید و اجازه دهید حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از برداشتن پودر اضافی خشک شود. قبل از خشک کردن ناخن ها، این روند را تکرار کنید. برای اطمینان از صاف بودن سطح ناخن، آن را با یک لایه لاک شفاف دنبال کنید و بگذارید خشک شود.

توجه: اگر عادت دارید ناخن های خود را خشن کنید، این بهترین روش برای ترمیم ناخن های شکسته نیست.

۵٫ از ناخن مصنوعی استفاده کنید

ناخن‌های مصنوعی فوق‌العاده نازک اما بادوام هستند و برای اصلاح کوتاه‌مدت در زمانی که منتظر رشد مجدد ناخن‌هایتان هستید، عالی هستند. اگر به دنبال یک ناخن مصنوعی مناسب هستید ، به یک سالن مراجعه کنید و از تکنسین ها بخواهید که به شما در یافتن سایز مناسب کمک کنند.

شما باید ناخن مصنوعی را مستقیماً روی ناخن شکسته خود بچسبانید و حداقل نیم اینچ از جایی که به خط کوتیکول شما می رسد سوهان بزنید. برای شکل دادن به آن از کلیپر یا بافر استفاده کنید. برای چسباندن آن لاک شفاف بزنید و با سشوار خشک کنید تا محکم شود.

اگر ناخن شما خیلی کوتاه است، ناخن مصنوعی را خیلی نزدیک به خط کوتیکول نکشید. قبل از اینکه آن را با لاک شفاف ببندید، اطمینان حاصل کنید که حداقل نیم اینچ بین ناخن های طبیعی و مصنوعی خود فاصله دارد. مراقب باشید ناخن مصنوعی نشکند. همچنین آن را پاره نکنید زیرا این کار می تواند به ناخن شکسته زیرین شما آسیب بیشتری وارد کند.

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی، باعث کاهش وزن فوری و چربی سوزی موضعی می شود.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

کرم لاغری هات چیلی، محصول کشور تایوان بوده و و با داشتن ترکیباتی کاملا گیاهی و قوی از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین شروع به چربیسوزی موضعی میکند.

ژل لاغری هات چیلی، بدون ایجاد حساسیت از طریق منافذ باز پوست به عمق چربیها نفوذ کرده و در نتیجه منجر به چربیسوزی موضعی میشود.

کرم لاغر کننده هات چیلی، با داشتن ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین از افتادگی پوست پس از کاهش وزن موضعی، پیشگیری کرده و در نتیجه به اندام شما پس از کاهش وزن فرم زیبایی میدهد.

کرم ضد سلولیت هات چیلی با داشتن ترکیباتی که به آن اشاره شد چون کافئین، کاتچین و الکارنتین، چربیهای موضعی را از بین برده و از این نظر برای درمان سلولیت های بدن قابل استفاده میباشد.

از خواص منحصر به فرد ژل لاغر کننده هات چیلی میتوان لاغری فوری، چربیسوزی موضعی، کاهش سایز موضعی، سفت کننده بدن، رفع سلولیت، ضد حساسیت بودن و لاغری بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش اشاره نمود.

اگر همیشه ناخن های خود را می شکنید، تغییرات کوچک در سبک زندگی می تواند به بازیابی سلامت ناخن شما کمک کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه می توانید آسیب کمتری به ناخن های خود وارد کنید و از شکاف یا آسیب جلوگیری کنید.

چه چیزی می تواند از شکستن مجدد ناخن ها جلوگیری کند؟

  • اطمینان حاصل کنید که ناخن های شما همیشه تمیز و خشک هستند. آنها را مرطوب نگه دارید تا بافتی محکم و سالم داشته باشید.
  • ناخن های خود را مرتباً کوتاه کرده و سوهان بکشید تا از برش تصادفی کاغذ یا آسیب اشیاء دیگر جلوگیری کنید.
  • از ناخن‌های خود برای باز کردن چیزهایی که می‌توانند به آن‌ها ضربه بزنند یا آسیب بزنند، استفاده نکنید.
  • هنگام انجام کارهای خانه یا کار با مواد شیمیایی، شوینده ها یا مواد خشن دستکش بپوشید.
  • هنگام تایپ کردن یا انجام بازی های ویدیویی به ناخن های خود فشار مستقیم وارد نکنید.
  • قبل از استفاده از لاک شفاف برای محافظت از ناخن‌هایتان، از روغن یا لاک مخصوص مواد غذایی استفاده کنید.

نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها

نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها
نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها

وقتی ناخن های کاملاً مانیکور شده می شکند، قلب ما را می شکند. با این حال، برای رفع آن نیازی به مراجعه به سالن نیست. شما می توانید ناخن شکسته شده را در خانه خود بدون هیچ هزینه ای تعمیر کنید. هک های سریعی در این مقاله وجود دارد که به شما کمک می کند این مشکل را به راحتی حل کنید. برای جلوگیری از شکستن مجدد ناخن ها، باید نکاتی مانند مرطوب کردن ناخن ها، پرهیز از فشار مستقیم، پوشیدن دستکش در حین کار و کوتاه کردن مرتب ناخن ها را رعایت کنید. رعایت این موارد به شما کمک می کند تا ناخن های خود را حفظ کنید.

کرم برنزه کننده بدن فلورسان، با ترکیباتی ارگانیک، برنزه ای خوشرنگ، یکدست و جذاب را بر روی بدن دارد.

کرم برنزه کننده فوری بدن و صورت فلورسان با ماندگاری ۴ ماه

لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد،

مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، اسپری برنزه کننده فلورسان با ترکیبی که دارد

تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست بعد از برنزه کردن می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید.

عناصر طبیعی آنتی اکسیدان این برنزه کننده، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و

از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید.

به علت داشتن فیکساتورها در این کرم برنزه کننده ، این محصول به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و

ماندگاری این لوسیون سولار تا ۴ ماه ثابت است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده انحصاری واردات محصولات فلورسان روسیه در ایران و امارات می باشد.

به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.

نحوه درست کردن و ترمیم ناخن شکسته در خانه و راههای پیشگیری از شکستن ناخن ها

پاسخ به سوالات متداول

چگونه ناخن شکسته را با دستمال کاغذی درست کنیم؟

اگر چای کیسه ای در دسترس نیست، می توانید از دستمال کاغذی برای ترمیم یا ترمیم ناخن های شکافته شده استفاده کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ناخن شکسته را تا حد امکان به نوک انگشت کوتاه کنید.
  • از یک فایل برای ثبت هرگونه مشکل با دقت استفاده کنید، اما از تقسیم شدن خودداری کنید.
  • یک تکه دستمال کاغذی را به اندازه یک تکه کوچک کوتاه کنید تا شکستگی ناخن پنهان شود.
  • یک لایه ضخیم از لاک شفاف را روی ناخن شکسته بمالید.
  • در حالی که پولیش شفاف هنوز مرطوب است، دستمال کاغذی بریده شده را به آرامی روی قسمت شکسته قرار دهید.
  • بخشی از ناخن با استفاده از موچین. با استفاده از نوک موچین، پچ را در جای خود فشار دهید.
  • اجازه دهید کاملا خشک شود. سپس یک یا دو لایه اضافی از لاک شفاف را روی ناخن بزنید.
  • پس از خشک شدن لاک شفاف، رنگ دلخواه را بمالید.
آیا می توانید اکریلیک را روی ناخن طبیعی شکسته قرار دهید؟

از اکریلیک ها می توان برای پوشاندن ناخن طبیعی شکسته تا زمانی که زخم باز و خونریزی وجود نداشته باشد استفاده کرد. اگر آن را با الکل تمیز می کنید و احساس سوزش می کنید، باید چند روز صبر کنید تا آسیب بهبود یابد یا خونریزی متوقف شود.

سخن پایانی
  • رطوبت چای کیسه ای به ناخن نفوذ می کند و از آسیب بیشتر مانند تغییر رنگ یا پوسته شدن ناخن جلوگیری می کند.
  • پودر قطره ای از ناخن های شما محافظت می کند و انعطاف پذیری آنها را حفظ می کند.
  • ناخن ها را مرتباً کوتاه کنید تا از برش تصادفی کاغذ یا آسیب توسط اشیاء دیگر جلوگیری کنید.

منبع



Source link