راهنمای مفید برای تورعروس –


انواع تور هایی که می توان در مراسم عروسی پوشید

تور عروس انواع مختلفی دارد که می توانید برای روز عروس خود انتخاب کنید.  در این مقاله از سلامتی و زیبایی با ما همراه باشید تا با مدل های تور عروس آشنا شوید.

در زیر چند نمونه از این موارد ذکر شده است:

  1. قفس پرنده
  2. یک لایه
  3. دو لایه (رژگونه)
  4. مانتیلا
  5. رها کردن
  6. برش فرشته
  7. آبشار
  8. کلاه ژولیت
  9. پرده
  10. عرقچین
  11. حباب
  12. ویزور/باندو

تفاوت قفس پرنده، مانتیل و ژولیت را نمی دانید؟ خیالتان راحت ما شما را راهنمایی می کنیم

خب سال ها بود که تور عروس جایگاه خودشو از دست داده بود اما مجدد با تنوع های جذاب به عرصه مد با قدرت بیشتر برگشته است.

تور عروس مدل قفس پرنده در طی چند سال گذشته بر در مراسم ها غالب بودند، در حالی که لیلی آلن و پرنسس بئاتریس هر دو سال گذشته تور های بلند خود را تکان دادند.

 پس اگر به فکر پوشیدن تور عروس هستید، چه انتخاب هایی دارید؟ گزینه‌ها به اندازه مدل‌های لباس عروس متنوع هستند .

تور های کوتاه، تورهای بلند، تورهای قفس پرندگان، تور عروس مدل کلیسا . 

بنابراین فکر کردیم این مقاله برای کسانی که به دنبال تور عروس متفاوت هستند مفید است سبک‌ها و گزینه‌های جالبی را در این مقاله بیان کنیم و چند نکته برتر برای انتخاب مناسب ارائه دادیم!

تور عروس مدل قفس پرنده

مدل تور عروس قفس پرنده (تور عروس بردکیج)

تور عروس قفس پرندگان را معمولاً به عنوان تور قفس، تور صورت،تور عروس پفی نیز می‌شناسند. 

این مدل تورها کوتاه‌تر از تمام تورها هستند ، ممکن است در جلوی صورت پوشیده شوند یا ممکن است تمام سر را بپوشانند. 

تا آنجا که تور عروس ممکن است برای پوشاندن یک یا هر دو چشم، تا بینی یا چانه، یا حتی پوشاندن کل صورت، بسته به چیزی که با آن بیشتر احساس راحتی می کنید، پایین بیاید.

تور عروس مدل قفس پرنده توسط TWIGS AND HONEY ON ETSY

تور عروس بلاش

این یکی دیگر از سبک های کوتاه حجاب است که مواد حجاب تا خط لب پایین می آید. بسیاری از قدهای تور عروس دارایقدی نسبتا کوتاه هستند که می تواند صورت را بپوشاند و بعد از مراسم به عقب هل داده شود تا بالای سر بنشیند.

تور عروس مدل بلاش را می‌توان به تنهایی با لباس‌های غیررسمی یا با کلاه ست کرد تا ظاهری مدرن داشته باشد.درست کردن این تور عروس بسیار راحت است. حتی خودتان می توانید آن را درست کنید.

تور عروس ELLIE توسط یوری سی در ETSY

تور عروس مدل پرنده

استایلی کوتاه و شناور با چند لایه توری که فقط شانه‌ها را پوشش می دهد که  جلوه‌ای زیبا و یکپارچه‌سازی بامزه ایجاد می‌کند که بسیار یادآور دهه ۶۰ است. این مدل برای عروس هایی که به سبک وینتیج علاقه دارند بسیار مناسب است.

تور عروس تا سرشانه توسط GILDED SHADOWS

تور عروشتا شانه یا تور عروس مدل مدونا

این یک چادر بسیار ساده است که روی شانه ها می نشیند و با نوار دوزی می توان آن را پرتر نشان داد. تور عروس تا سرشانه ظاهری نسبتاً غیررسمی را ایجاد می کند، باز هم سبک دهه ۶۰٫

 اغلب از آن به عنوان تور مدونا یاد می شود، زیرا شبیه یک پوشش در اطراف صورت است، اما طول آن می تواند از ۱۸ اینچ تا ۲۷ اینچ باشد، بنابراین فقط به شانه می رسد یا از شانه ها عبور می کند.

تور عروس توسط BHLDN 

تور عروس تا آرنج

کمی بلندتر از تور عروس مدونا تا شانه، تور عرویس تا آرنج می‌تواند انتخاب خوبی برای عروس‌های کوتاه‌ قد باشد زیرا تا آرنج کشیده می‌شود و شما را در پارچه غرق نمی‌کند.

 این مدل تورعروس یکی می تواند غیررسمی یا رسمی باشد و می تواند شامل رنگ های صورتی نیز باشد، اما اغلب یک توری تا آرنج از توری ساده با توری، لبه دوزی شده یا کنتراست ساخته می شود، مانند مثال بالا.

تور عروس مدل سر انگشتان توسط TWIGS AND HONEY

مدل تور عروس سرانگشتی

عروس‌های قد بلندتر می‌توانند از این سبک استفاده کنند، که بسیار زیبا به نظر می‌رسد و به سمت استایل‌های رسمی‌تر متمایل می‌شود. این مدل تورعروس فقط به انتهای نوک انگشتان کشیده شده شما می رسد و تقریباً مانند شنل در اطراف شانه های شما شناور می شود. این تور عروسی در اواخر دهه ۱۹۴۰ و اوایل دهه ۱۹۵۰ بسیار محبوب بود. تور عروس سر انگشتی اغلب تزئین شده‌تر هستند، بنابراین اگر یکی از این مدل تور عروسی را انتخاب می‌کنید، حتماً مدل لباس عروس خود را هم در نظر بگیرید.

محلول رشد مو و تقویت مو سی کمپلکس

سرم رشد مو و حجم دهنده، آبرسان و ترمیم کننده سی کمپلکس بایوفول کانادا ، علاوه بر قطع ریزش مو آن را کنترل و منجر به افزایش سرعت رشد مو میشود.

با استفاده از این سرم رشد مو درمانی، رویش مجدد موها با استحکام و ضخامت بیشتری همراه می باشد.

محلول رشد مو سی کمپلکس بایوفول درمان نازکی، ضعیفی و کم حجمی مو می باشد.

این محلول رشد مو فوری و ترمیم کننده، آبرسان قوی مو بوده و موها را بازسازی،احیاء و ویتامینه می کند.

اگر مدت طولانی است که موهایتان رشد نکرده است سرم رشد مو گیاهی سی کمپلکس بایوفول بهترین راه درمان آن است.

مدل تور عروس ژولیت از ELIBRE

تور عروس کلاه ژولیت

کلاه ژولیت یک کلاه  قلاب بافی یا مشبک کوچک مدل باز است که اغلب با مروارید، نگین یا جواهرات تزئین شده است. کلاه را می توان به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک حجاب بلندتر پوشید، و اگر به دنبال استفاده از زرق و برق دهه ۱۹۲۰ هستید، این مدل تور عروس عالی است.

تور عروسی سفارشی توسط WILDE BY DESIGN

ماسک کراتینه، ضد وزی و ضد موخوره مو اولتراشاین 

ماسک کراتینه اولتراشاین

ماسک مو کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو )

درمان فولیکول مو است و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی میرساند.

ماسک ترمیم کننده مو  و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک ابریشمی مو ضد موخوره، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

ماسک کراتینه مو ، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به صورت عمقی درمان می کند. ماسک براق کننده مو اولتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی است.

مانتیل

این تور عروسی مانتیلا به سبک اسپانیایی اغلب از توری نسبتا بلند نسبت به مدل های قبل ساخته می شود و معمولاً با توری و گلدوزی تزئین می شود. روی سر به طول های مختلف از آرنج تا والس می پوشد و بسیار رمانتیک است!

تور عروس والس توسط یوری سی در ETSY

تور عروس مدل باله

مدل تور عروس باله که به عنوان والس نیز شناخته می‌شود، کاملاً به زمین نمی‌خورد و به شما امکان می‌دهد بدون زمین خوردن برقصید! به طور معمول، تور در جایی بین زانو و مچ پا به پایان می رسد.

تور کلیسای جامع اثر اریکا الیزابت

مدل تور عروس کلیسای جامع

رسمی‌ترین تورها ، تورهای کلیسای جامع است که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با یک لباس کامل همراه با دنباله به طول کلیسای جامع پوشیده می‌شوند و تا انتهای آن امتداد می‌یابند. 

این تور عروس می تواند تا حدود ۱۴۴ اینچ طول داشته باشد و معمولاً در یک محیط رسمی کلیسا برای پیاده روی دراماتیک در یک راهرو طولانی پوشیده می شود.

 اگر این سبک را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که بقیه لباس شما به اندازه کافی جذاب و رسمی است که به تور عروستان بیاید.

شعار سفارشی تور عروس توسط CROWN & GLORY

نکات برتر ما برای انتخاب تور عروس

  • تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید مدل تور عروسی شما یک یک پارچه طرح دار است و یا یک تور ظریف و نازک که با جلوه لباس شما هماهنگ باشد یک روبند با گلدوزی سنگین با یک لباس ساده و بدون تزئین به نظر مناسب می رسد و بالعکس.
  • نوع روز عروسی خود را در نظر بگیرید – آیا یک عروسی آرام و به سبک جشن رسمی و با آرامش دارید یا یک جشن رسمی و پر زرق و برق و شلوغ ؟ این به شما ایده می دهد که کدام سبک تور عروسی را انتخاب کنید.
  • از خود بپرسید که چه مدت برای پوشیدن تور عرس برنامه ریزی می کنید، زیرا این می تواند تعیین کند که چقدر باید این تور عروس بر روی موهایتان باشد. اگر قصد دارید آن را فقط برای مراسم بپوشید،می توانید یک تور عروس مانند پرنسس دایانا تهیه کنید، اما اگر قصد دارید تور عروسی خود را تا پایان مهمانی بپوشید، به یک پارچه کاربردی تر نیاز دارید.
  • مطمئن شوید که مدل مویی را انتخاب کنید که هم تور عروس را برجسته ومتمایز  کند و هم مناسب لباستان باشد، و در نهایت فراموش نکنید که بهتر است از قبل آن را امتحان کنید!
کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان

کرم برنزه کننده فلورسان محصولی بینظیر برای افرادی است که زمان کافی برای برنزه شدن ندارند.

این برنزه کننده دارای رنگ دهی فوری است.

لوسیون برنزه کننده فلورسان مخصوص سولاریوم و آفتاب است.

این اسپری برنزه کننده تا ۴ ماه رنگ پوست را برنزه نگه می دارد.

کرم برنزه فلورسان دارای ترکیبات ویتامینه و مرطوب کننده بدن است.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

لوسیون حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه و باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

منبع



Source link