رشد مو با سلول های بنیادی روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی


روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی

ما نمی توانیم این واقعیت را انکار کنیم که ریزش مو یا موهای آسیب دیده برای بسیاری یک دغدغه و اضطراب بزرگ است. بدون شک، هر روز شما را آزار می دهد. هر راه حلی برای درمان ریزش مو و رشد مو را ممکن است بپرسید، خوب، با ظهور تکنولوژی جدید، شما اکنون با تعدادی از روش ها برای درمان ریزش مو مواجه هستید. در این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی با موضوع روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی قصد داریم روش کامل درمان ریزش مو با سلول های بنیادی را با شما به اشتراک بگذاریم. 

هنگامی که در مورد درمان های کاشت مو صحبت می شود، درمان با سلول های بنیادی یکی از این فرآیندها برای ریزش مو است. این درمان بسیار کارآمد است. این یک درمان غیر جراحی برای تحریک و رشد مجدد فولیکول های مو است. سلول های بنیادی که در وسط فولیکول وجود دارند، تامین مداوم سلول ها را تضمین می کنند. بنابراین، به تکثیر سلول های مو با سرعت سریع و درمان ریزش مو یا طاسی کمک می کند.

شامپو رشد مو بایوفل کانادا، درمان کننده انواع الگوهای ریزش مو بدون بازگشت در زنان و مردان می باشد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

درمان قطعی و فوری ریزش مو و رشد مجدد آن در کوتاه ترین زمان با شامپو رشد مو گیاهی بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو بایوفل، باعث افزایش گردش خون در مویرگ ها جهت کمک به خونرسانی برای بهبود رشد موها و

جلوگیری از ریزش آن می شود.

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس

درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنهانماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات تخصصی درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفل کانادا، در ایران و خاورمیانه می باشد.

بسیاری از داروها و درمان های هومیوپاتی وجود دارد که می تواند به شما در پیشگیری از ریزش مو و رشد مجدد کمک کند. آنها را در بخش بعدی بررسی کنید.

سلول های بنیادی چیست؟

روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی
روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی

سلول بنیادی مادر تمام سلول‌ها است و توانایی تبدیل به تمام سلول‌های بدن را دارد. این سلول‌ها توانایی خود نوسازی (Self Renewing) و تمایز (Differentiating)  به انواع سلول‌ها از جمله سلول‌های خونی، قلبی، عصبی و غضروفی را دارند. هم چنین در بازسازی و ترمیم بافت‌های مختلف بدن بدنبال آسیب و جراحت موثر بوده و می‌توانند به درون بافت‌های آسیب دیده‌ای که بخش عمده سلول‌های آنها از بین رفته است، پیوند زده‌شوند و جایگزین سلول‌های آسیب دیده شده و به ترمیم و رفع نقص در آن بافت بپردازند.

به دلیل توانایی منحصر به فرد سلول‌های بنیادی، این سلول‌ها امروزه از مباحث جذاب در زیست شناسی و علوم درمانی است. هم چنین تحقیقات در این زمینه دانش ما را درباره چگونگی رشد و تکوین یک اندام از یک سلول منفرد افزایش داده و مهم تر آنکه به فهم مکانیزم جایگزینی سلول‌های سالم با سلول‌های آسیب دیده کمک کرده است.

اما قبل از پرداختن به جزئیات آن، ابتدا به طور خلاصه در مورد درمان با سلول های بنیادی بدانیم.

درمان با سلول های بنیادی برای ریزش مو

  1. موی انسان از فولیکول های موجود در پوست سر رشد می کند. فولیکول های آسیب دیده یا مرده از رشد موهای جدید جلوگیری می کنند. اکنون کشف شده است که سلول های بنیادی را می توان برای تحریک سلول ها مورد استفاده قرار داد، آنها به رشد فولیکول های جدید و در نتیجه موهای جدید هنگام پیوند روی پوست سر کمک می کنند.
  1. داربست هایی که با سلول های بنیادی غنی شده اند نیز فاکتور رشد لازم را دارند. روی پوست سر تزریق می شود. این به جهت گیری فولیکول های مو کمک می کند و در جهت درست رشد می کند. به تقویت رشد مو و مبارزه با طاسی کمک می کند.
  2. در طول پیری، فولیکول‌ها تمایل به کوچک شدن دارند و به سیگنال‌های شیمیایی که به آن داده می‌شود پاسخ نمی‌دهند. این مانع از روند رشد مو می شود. سلول های بنیادی فولیکول سیگنال های شیمیایی را به فولیکول های کوچک شده ارسال می کند. این به نوبه خود به بازسازی و رشد موهای سالم کمک می کند.

این درمان نه تنها به مبارزه با ریزش مو کمک می کند بلکه کیفیت و بافت مو را نیز بهبود می بخشد.

  1. پس از انجام این درمان، دیگر هرگز در زندگی با مشکل ریزش مو مواجه نخواهید شد.
  2. این درمان عوارض جانبی ندارد و کاملا بی خطر است. بسته به مرحله و میزان ریزش مو، دو تا شش جلسه برای این درمان لازم است. ممکن است در حین تزریق درمان احساس سوزش خفیف کنید.

اکنون، باید در مورد روند درمان ریزش مو با سلول های بنیادی تعجب کنید. خوب، ادامه مطلب را بخوانید تا به روشی بسیار ساده آن را بدانید.

درمان با سلول های بنیادی: فرآیند

روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی
روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی

فرآیند را می توان به روشی بسیار آسان درک کرد. اگر ریزش موی متوسط ​​دارید، می توانید آن را در دو جلسه انجام دهید. در مرحله اول، پزشکان برخی از فولیکول‌های مو را از شما می‌گیرند، مثلاً ۵۰۰ فولیکول. سپس، این فولیکول‌ها در آزمایشگاه پردازش و کشت داده می‌شوند تا سلول‌های بنیادی بیشتری تولید کنند. به عنوان مثال، اگر آنها ۵۰۰ فولیکول مو را از شما بگیرند، ممکن است آنها را به ۱ لک مو افزایش دهند. بعد از چند روز (شاید ۱۵ یا ۲۰ روز) مرحله دوم این درمان انجام می شود. در اینجا، آنها تمام موهای فرآوری شده را روی پوست سر شما قرار می دهند. این ساده ترین توضیح برای فرآیند درمان با سلول های بنیادی است.

روش دیگری نیز برای این درمان وجود دارد. برای فرآیند ترمیم مو انجام می شود. در این فرآیند، خون بیمار از طریق فرآیندی به نام سانتریفیوژ خارج، تغلیظ و جدا می شود. پس از این فرآیند دوباره آن را به ناحیه مورد نظر تزریق می کنند. این درمان به عنوان PRP یا پلاسمای غنی از پلاکت نیز شناخته می شود . همچنین یک گزینه درمانی غیر جراحی برای رشد و تحریک طبیعی مو است.

سرم ضد ریزش مو پلاسنتا کمپلکس بایوفل کانادا، باعث قطع ریزش مو و رشد مجدد موها می شود.

سرم ضد ریزش و تقویت کننده موهای آسیب دیده پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

سرم ضد ریزش گیاهی پلاستنا دارای ترکیبات پلاسنتای گیاهی، پروتئین گیاهی و پانتنول حالت دهنده می باشد.

این سرم ترمیم کننده مو موجب رشد مو می شود و ساقه مو و غشاء سر را بازسازی می کند.

فرمول سبک و بی نظیر این سرم ضد ریزش مو گیاهی به سرعت به عمق مو نفوذ کرده و نرمی، انعطاف و

استحکام ساقه مو را بازیابی می کند.

انرژی طبیعی و طراوت مو را برمی گرداند و از ریزش مو در شرایط آسیب رساننده محیطی و لوازم برقی آرایش مو جلوگیری می کند.

سرم مو ضد ریزش و ترمیم کننده پلاسنتا برای موهای ضعیف، دارای رنگ و آسیب دیدگی،

جهت بازگرداندن طراوت و شادابی از ریشه تا انتهای ساقه مو مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای درمان سلول های بنیادی برای رشد مو

  • یک راه حل مطمئن برای ریزش مو
  • نسبتا، ایمن ترین راه برای تولد دوباره مو
  • درمان کم تهاجمی
  • نتایج مثبت در عرض یک ماه

روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی

روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی
روش درمان ریزش مو و رشد مو با سلول های بنیادی

درمان با سلول های بنیادی برای رشد مجدد مو برای کسانی که به دلیل شرایط پزشکی مانند عدم تعادل تیروئید، شیمی درمانی، درماتیت سبورئیک، عفونت های قارچی و سایر مسائل مربوط به استرس و عاطفی، دچار آلوپسی می شوند، افق امیدی است. مردان و زنان در هر سنی می توانند از این معجزه تحقیقات پزشکی بهره مند شوند.

بنابراین آیا درمان با سلول های بنیادی به بسیاری از افراد که طاسی زودرس هستند و مایل به نجات تاج نازک خود هستند، امیدواری می دهد؟ بله، درمان با سلول های بنیادی امیدوارکننده به نظر می رسد، اما تنها زمان نشان می دهد که این درمان چقدر موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.

منبع



Source link