روغن کنجد برای رشد مو بهترین روش استفاده از فواید روغن کنجد برای درمان ریزش مو


فواید روغن کنجد برای رشد مو

استفاده از روغن کنجد برای موهایتان به رشد مو و بهبود سلامت پوست سر کمک می کند. قرن هاست که روغن کنجد به دلیل خواص درمانی و مرطوب کنندگی آن شناخته شده است. این نیروگاهی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. روغن کنجد استخراج شده از دانه های کنجد برای فواید متعددی از جمله اثرات تقویت کننده ریشه مو استفاده شده است. این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی به فواید روغن کنجد برای مراقبت از مو می پردازد. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید چگونه روغن کنجد را به درستی روی موهای خود بمالید و از فواید آن نهایت استفاده را ببرید!

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی

  • روغن کنجد چیست؟
  • فواید روغن کنجد برای مو
  • چگونه از روغن کنجد برای مو استفاده کنیم؟
  • عوارض جانبی روغن کنجد
  • سوالات متداول
  • سخن پایانی

روغن کنجد چیست؟

روغن کنجد منبع غنی از اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان است که می تواند برای مو مفید باشد. این روغن همچنین دارای خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد التهابی است که به درمان چندین مشکل پوست سر و مو کمک می کند. همچنین با ویتامین های B و E و مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم، فسفر و پروتئین غنی شده است. این مواد مغذی به تقویت مو از ریشه کمک می کنند.   

در بخش زیر به بررسی فواید روغن کنجد برای مو می پردازیم.

روغن کنجد که به عنوان “تیل کا تل” نیز شناخته می شود، یکی از قدیمی ترین گیاهانی است که به عنوان روغن استفاده می شود. معمولاً در هند، خاورمیانه، ژاپن، کره و چین برای خواص دارویی مختلف آن استفاده می شود.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل کانادا، با ترکیباتی خاص ومنحصر به فرد، درمانی فوری و قطعی برای ریزش مو و رشد مجدد موها میباشد.

محلول ضد ریزش مو و رشد مو شوک

محلول ضد ریزش مو شوک

محلول ضد ریزش و رشد مو شوک بایوفول کانادا درمان قطعی ریزش مو بوده تارهای مو را ضخیم کرده و رشد مجدد مو های ریخته شده را به همراه دارد.

تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول عملکردی استثنایی برای درمان ریزش مو بدون بهره گیری از ترکیبات شیمیایی دارد.

این تونیک ضد ریزش مو فوری مناسب درمان انواع الگوهای ریزش مو و رشد مجدد مو نیز می باشد.

این سرم ضد ریزش مو شوک فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

فواید روغن کنجد برای مو

فواید روغن کنجد برای رشد مو

۱٫ روغن کنجد باعث رشد مو می شود

روغن کنجد سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه مانند چربی های امگا ۳ و امگا ۶ است. این اسیدهای چرب به رشد مو کمک می کنند. کمبود این اسیدهای چرب ممکن است منجر به ریزش مو شود. 

روغن کنجد همچنین گردش خون و فولیکول های مو را تحریک می کند و در نتیجه رشد مو را تقویت می کند. همچنین به راحتی در پوست سر نفوذ می کند و به التیام مو از آسیب های شیمیایی کمک می کند.
روغن کنجد همچنین حاوی اسید اولئیک است که خاصیت نفوذ سریع دارد.

۲٫ به درمان شوره سر کمک می کند

روغن کنجد دارای خواص ضد میکروبی است که می تواند به درمان شوره سر کمک کند. ماساژ دادن روغن کنجد روی پوست سر هر شب قبل از خواب ممکن است به تسکین پوست سر و کاهش شوره سر کمک کند . با این حال، تحقیقات بیشتری در این زمینه ضروری است.
علاوه بر این، روغن کنجد می تواند به مرطوب کردن پوست سر/پوست کمک کند. روغن کنجد همچنین به درمان پوسته پوسته شدن و خارش پوست سر مرتبط با شوره سر نیز کمک می کند.

۳٫ فواید روغن کنجد برای رشد مو،با خشکی پوست سر مبارزه می کند

خواص نرم کنندگی روغن کنجد تارهای موی شما را صاف می کند. اسیدهای چرب موجود در این روغن مو به مبارزه با خشکی مو کمک می کند. روغن به عمق ریشه مو و پوست سر نفوذ می کند و موها را هیدراته می کند. 

می توانید مقدار مساوی روغن کنجد و آب لیمو را مخلوط کرده و از آن برای کاهش خشکی پوست سر استفاده کنید. می توانید این روغن را با نوک انگشتان خود به پوست سر خود بمالید. با حرکات دایره ای ماساژ دهید و تمام قسمت های پوست سر را بپوشانید. بگذارید یک شب روی پوست بماند و صبح روز بعد بشویید.

برای نتیجه بهتر، یک حوله را در آب داغ خیس کنید، آب اضافی آن را بگیرید و آن را دور سر خود بپیچید. آن را به مدت ۳۰ دقیقه نگه دارید و موهای خود را با شامپو رشد مو گیاهی بشویید. گرما به مخلوط روغن اجازه نفوذ می دهد و پوست سر شما را عمیقاً نرم می کند.

۴٫ روغن کنجد سفیدی زودرس مو را درمان می کند

ماساژ مو و پوست سر با روغن کنجد می تواند از سفید شدن زودرس موها جلوگیری کند . در واقع روغن کنجد دارای خواص تیره کننده مو است. استفاده منظم از روغن ممکن است به تیره شدن موها کمک کند. آنتی اکسیدان های موجود در روغن کنجد ممکن است به معکوس کردن سفیدی زودرس مو کمک کند. با این حال، تحقیقات بیشتری در این زمینه ضروری است.

۵٫ از مو در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند به پوست سر و موهای شما آسیب برساند. روغن کنجد یک ضد آفتاب طبیعی است. تا ۳۰ درصد در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت می کند. استفاده از روغن کنجد روی پوست سر و موهای شما می تواند از آسیب احتمالی مو که ممکن است در طول قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید رخ دهد، جلوگیری کند.

 این روغن یک پوشش محافظ در اطراف ساقه مو ایجاد می کند و آن را از اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. همچنین موهای شما را از اثرات مخرب آلودگی نجات می دهد.

۶٫ فواید روغن کنجد برای رشد مو، باعث رطوبت رسانی به موها می شود

شواهد حکایتی نشان می دهد که روغن کنجد دارای خواص تسکین دهنده است. گرمای حاصل از ابزارهای آرایشی می تواند با از بین بردن تمام رطوبت، پوست سر شما را خشک کند. روغن کنجد به مهر و موم کردن رطوبت کمک می کند و هوا را از آسیب بیشتر محافظت کند. علاوه بر این، این روغن مو به عنوان خنک کننده عمل می کند. از درون پوست سر را تغذیه می کند.

۷٫ مو را درخشان تر می کند

شواهد حکایتی نشان می دهد که خواص نرم کنندگی روغن کنجد می تواند به افزایش درخشندگی مو کمک کند.

 2 تا ۳ قطره از روغن را بین کف دست خود بمالید و به موهای خود بمالید. همچنین می توانید از روغن به عنوان یک نرم کننده استفاده کنید.

اینها چند مورد از فواید روغن کنجد برای مو است. اما بهترین راه برای استفاده از روغن به موهایتان چیست؟ به خواندن ادامه دهید.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما مخاطبین محترم

ماسک کراتینه اولتراشاین بایوفل کانادا، علاوه بر ابریشمی کردن موها باعث درمان موخوره، درمان وزی مو و درمان آسیب دیدگی موها می شود.

ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین

ماسک مو ویتامینه و ترمیم کننده
ماسک مو ویتامینه

این ماسک مو کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده و املاح مورد نیاز ریشه مو را به آن می رساند و تأمین می کند.

همچنین ماسک ترمیم کننده مو و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک مو کراتینه، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

این ماسک کراتینه، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به صورت عمقی درمان می کند.

همچنین ماسک ابریشمی اولتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود .

چگونه از روغن کنجد برای مو استفاده کنیم؟

فواید روغن کنجد برای رشد مو

۱٫ روغن کنجد با روغن بادام

روغن بادام موهای شما را بدون سنگین کردن آنها حالت می دهد. همچنین منبعی غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامین E است . ویتامین E استرس اکسیداتیو در پوست سر را کاهش داده و رشد مو را تقویت می کند.

شما نیاز خواهید داشت

  • روغن کنجد ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن بادام ۲ قاشق غذاخوری

روش تهیه

  1. روغن کنجد و بادام را در یک کاسه مخلوط کنید.
  2. مخلوط روغن را روی پوست سر خود ماساژ دهید و روی موهای خود بمالید. مطمئن شوید که تمام طول موهای خود را پوشانده اید.
  3. موهای خود را با یک حوله داغ به اطراف بپیچید. می توانید حوله را با فرو بردن آن در آب داغ گرم کنید.
  4. حوله را به مدت ۳۰-۴۰ دقیقه بگذارید. موهای خود را با یک شامپو رشد مو آبکشی کنید.

۲٫ روغن کنجد و آلوئه ورا

هم روغن آلوئه ورا و هم روغن کنجد به انعکاس اشعه های مضر UV کمک می کنند. این مخلوط به تشکیل یک سد محافظ در اطراف ساقه مو کمک می کند و به جلوگیری از آسیب نور خورشید کمک می کند.

فواید روغن کنجد برای رشد مو

شما نیاز خواهید داشت

  • ژل آلوئه ورا، ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن کنجد ۲ قاشق غذاخوری

روش تهیه:

  1. ژل آلوئه ورا و روغن کنجد را در یک قابلمه مخلوط کنید. چند دقیقه حرارت دهید و کنار بگذارید تا خنک شود.
  2. مخلوط را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بماند.
  3. موهای خود را با یک شامپو ضد ریزش مو بشویید .

۳٫ روغن کنجد و آووکادو

آووکادو سرشار از ویتامین E است و محتوای آنتی اکسیدانی بالایی دارد. آنتی اکسیدان ها با خنثی کردن رادیکال های آزاد آسیب رسان به حفظ سلامت پوست سر کمک می کنند. آووکادو همچنین حاوی روغن هایی است که به تغذیه موهای شما و بازیابی سلامت آن کمک می کند.

شما نیاز خواهید داشت

  • آووکادوی رسیده ۱ عدد
  • روغن کنجد ۲ قاشق غذاخوری

روش تهیه:

  1. آووکادو را له کنید تا جایی که گلوله ای باقی نماند. آن را با روغن کنجد مخلوط کنید تا خمیری صاف و یکدست به دست آید.
  2. این مخلوط را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید یک ساعت بماند.
  3. با شامپو ضد ریزش بشویید.

۴٫ روغن کنجد و روغن نارگیل

روغن نارگیل با محتوای غنی از اسیدهای چرب، ساقه موهای شما را عمیقا تغذیه می کند. همچنین به کنترل و درمان موخوره و حالت دادن به موهای شما کمک می کند.

شما نیاز خواهید داشت

  • روغن کنجد ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن نارگیل، ۲ قاشق غذاخوری

روش تهیه:

  1. روغن کنجد و نارگیل را در یک کاسه با هم ترکیب کنید.
  2. روغن را روی پوست سر خود ماساژ دهید و روی موهای خود بمالید. مطمئن شوید که تمام طول مو را پوشانده اید.
  3.  موهای خود را با یک حوله داغ بپیچید.
  4. بگذارید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بماند و موهای خود را با یک شامپو ضد ریزش مو گیاهی آبکشی کنید.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس بایوفل کانادا، علاوه بر درمان ریزش مو، باعث درمان موخوره و درمان آسیب دیدگی موها می شود.

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس

محلول تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس بایوفول کانادا با استفاده از پلاسنتای گیاهی، روغن زیتون ارگانیک، پروتئین های گیاهی و نرم کنندگی پانتنول زیبایی را از ریشه تا ساقه به مو باز می گرداند

این درمان بدون نیاز به شست و شو، موها را از ریشه تا ساقه وهمچنین پوست سر را بازسازی می کند، فرمول فوق العاده این محلول ضد موخوره به صورت عمقی و فوری  منجر به انعطاف پذیری و نرمی ساقه مو می شود،

سرم ضد موخوره، درمان موخوره، خشکی و شکنندگی نیز می باشد نیروبخش، نرم کننده و احیاکننده حالت طبیعی مو به طوری که از ریزش آن جلوگیری و موجب رشد مجدد مو می شود و در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

۵٫ فواید روغن کنجد برای رشد مو، روغن کنجد و برگ کاری

شواهد حکایتی نشان می دهد که برگ کاری می تواند به مهار و درمان ریزش مو کمک کند. آنها همچنین ممکن است باعث رشد موی سالم شوند .

شما نیاز خواهید داشت

  • یک دسته برگ کاری
  • روغن کنجد ۳ قاشق غذاخوری

روش تهیه:

  1. روغن کنجد را در قابلمه ای گرم کنید و برگ های کاری را به آن اضافه کنید. صبر کنید تا بقایای سیاهی را در اطراف برگها مشاهده کنید. روغن را کنار بگذارید تا خنک شود.
  2. روغن خنک شده را روی پوست سر خود ماساژ دهید و روی موهای خود بمالید. مطمئن شوید که تمام طول موهای خود را پوشانده اید.
  3. موهای خود را با یک حوله داغ بپیچید.
  4. بگذارید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بماند و با شامپو گیاهی بشویید.

۶٫ زنجبیل و روغن کنجد

زنجبیل به نرم شدن موهای شما و افزایش درخشندگی مو کمک کند. همچنین به حفظ سلامت پوست سر کمک می کند .

شما نیاز خواهید داشت

  • آب زنجبیل، ۱ قاشق چایخوری
  • روغن کنجد ۲ قاشق غذاخوری

روش تهیه:

  1. روغن کنجد و آب زنجبیل را در یک کاسه مخلوط کنید.
  2. مخلوط روغن را روی پوست سر خود ماساژ دهید و روی موهای خود بمالید. مطمئن شوید که تمام طول موهای خود را پوشانده اید.
  3. موهای خود را با یک حوله داغ بپیچید.
  4. بگذارید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بماند و با شامپو رشد مو بشویید.

۷٫ روغن کنجد و تخم مرغ

تخم مرغ یکی از غنی ترین منابع پروتئین است. این بسته به درمان آسیب پروتئین در ساقه موهای شما کمک می کند. این بسته همچنین موهای شما را براق، نرم و خوش حالت نگه می دارد.

شما نیاز خواهید داشت

  • روغن کنجد ۲ قاشق غذاخوری
  • ۱ تخم مرغ کامل (برای موهای معمولی) یا ۲ سفیده تخم مرغ (برای موهای چرب) یا ۲ زرده تخم مرغ (برای موهای خشک)

روش تهیه:

  1. تخم مرغ(ها) را با روغن هم بزنید تا مخلوطی یکدست شود.
  2. مخلوط را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند.
  3. بسته تخم مرغ را با آب خنک بشویید. از آب گرم یا داغ استفاده نکنید زیرا ممکن است تخم مرغ را بپزد.
فواید روغن کنجد برای رشد مو

۸٫ روغن کنجد و شنبلیله

شنبلیله یکی از محبوب ترین درمان ها برای شوره سر است . این به آرام کردن پوست سر شما کمک می کند و در عین حال موهای شما را حالت می دهد و درخشندگی می بخشد.

شما نیاز خواهید داشت

  • دانه شنبلیله ۲ قاشق چایخوری
  • روغن کنجد ۲ قاشق غذاخوری

روش تهیه:

  1. دانه های شنبلیله را با روغن کنجد در یک شیشه بریزید. این شیشه را در یک قابلمه آب جوش قرار دهید.
  2. بعد از چند دقیقه حرارت را خاموش کنید. اجازه دهید مخلوط خنک شود تا فقط کمی گرم شود.
  3. مخلوط را روی پوست سر خود ماساژ دهید و روی موهای خود بمالید.
  4. موهای خود را با یک حوله داغ بپیچید.
  5. بگذارید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بماند و موهای خود را با یک شامپو ضد ریزش مو آبکشی کنید.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

محلول رشد مو سی کمپلکس بایوفل کانادا، علاوه بر درمان ریزش مو، با آبرسانی و احیاء موها، باعث تقویت رشد طولی موها نیز می شود.

محلول رشد مو و تقویت مو سی کمپلکس

محلول رشد مو سی کمپلکس


سرم آبرسان مو سی کمپلکس
 غنی شده با پروتئین طبیعی، پلاسنتای گیاهی و ویتامین اف، مواد مغذی مورد نیاز جهت ترمیم را به مو می رساند
.

محلول رشد مو قوی و آبرسان سی کمپلکس حجم  و ضخامت مو را افزایش می دهد و در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

سرم رشد مو و حجم دهنده، آبرسان و ترمیم کننده سی کمپلکس بایوفول کانادا ، علاوه بر قطع ریزش مو آن را کنترل و منجر به افزایش سرعت رشد مو میشود.

اگر مدت طولانی است که موهایتان رشد نکرده است سرم ژل سی کمپلکس بایوفول بهترین راه درمان آن است.

۹٫ فواید روغن کنجد برای رشد مو، روغن کنجد و عسل

عسل به مرطوب کردن موهای شما کمک می کند. استفاده از آن با روغن کنجد نیز ممکن است به حالت بخشیدن به موهای شما کمک کند. با این حال، از این بسته بندی کم استفاده کنید زیرا استفاده بیش از حد از عسل ممکن است رنگ موهای شما را روشن کند (زیرا عسل یک عامل سفید کننده است).

شما نیاز خواهید داشت

  • روغن کنجد ۳ قاشق غذاخوری
  • عسل، ۱ قاشق چایخوری

روش تهیه:

  1. روغن کنجد را با عسل در یک کاسه مخلوط کنید.
  2. مخلوط را روی پوست سر خود ماساژ دهید و روی موهای خود بمالید.
  3. موهای خود را با یک حوله داغ بپیچید.
  4. بگذارید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بماند و موهای خود را با یک شامپو رشد مو آبکشی کنید.

اینها راه های مختلفی هستند که می توانید روغن کنجد را در برنامه مراقبت از موی خود قرار دهید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که روغن ممکن است اثرات نامطلوب خاصی داشته باشد.

از روغن کنجد سرد یا خام در ترکیب با سایر مواد برای تغذیه و مرطوب کردن موهای خود استفاده کنید.

عوارض جانبی روغن کنجد

برخی از افراد ممکن است به روغن کنجد حساسیت داشته باشند. بسته به شدت آلرژی، فرد ممکن است خارش خفیف تا آنافیلاکسی را تجربه کند. در صورت مشاهده هرگونه واکنش آلرژیک با روغن کنجد، مصرف آن را قطع کرده و بلافاصله با پزشک مشورت کنید.

روغن کنجد دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد التهابی و تغذیه ای است که برای مو و پوست سر شما مفید است. می توانید از روغن کنجد برای کمک به رشد مو، مبارزه با شوره سر، جلوگیری از خشکی پوست سر، کاهش سفیدی زودرس مو و جلوگیری از آسیب نور استفاده کنید . می توانید روغن کنجد را با مواد دیگری مانند روغن بادام، آلوئه ورا، روغن نارگیل، آووکادو، برگ کاری، تخم مرغ، شنبلیله و عسل ترکیب کنید. توصیه می شود برای بررسی واکنش های آلرژیک از قبل یک تست پچ انجام دهید. اگر متوجه قرمزی، سوزش یا التهاب شدید، فورا استفاده از روغن کنجد را متوقف کنید. 

پاسخ به سوالات متداول

آیا می توانید روغن کنجد را در موهای خود باقی بگذارید؟

خیر. نباید روغن کنجد را برای مدت طولانی در موهایتان باقی بگذارید زیرا این روغن کمدوژنیک است . می تواند منافذ شما را مسدود کند، پوست سر شما را تحریک کند و منجر به مشکلات مختلفی شود. 

آیا روغن کنجد یا روغن نارگیل برای مو مفید است؟

این بستگی به اهداف موهای شما دارد. در حالی که روغن نارگیل به حفظ پروتئین در مو و تسکین پوست سر کمک می کند، روغن کنجد ممکن است روی سفیدی زودرس مو و شوره سر بهتر عمل کند.

آیا روغن کنجد می تواند سفیدی مو را معکوس کند؟

خیر. اگرچه نمی تواند موهای سفید را معکوس کند، شواهد حکایتی نشان می دهد که روغن کنجد دارای خواص تیره کنندگی مو است که می تواند تولید ملانین را افزایش دهد و به شما در دستیابی به موهای سیاه جدید کمک کند.

آیا روغن کنجد مو را پرپشت می کند؟

بله. مالیدن روغن کنجد بر روی پوست سر می تواند گردش خون را افزایش داده، رشد و سلامت مو را افزایش دهد.

آیا روغن کنجد برای مو بهتر از روغن کرچک است؟

بستگی به نیاز موهای شما دارد. در حالی که روغن کرچک موها را مرطوب می کند و از شکستن آن جلوگیری می کند، روغن کنجد دارای نفوذ بالایی است و تغذیه عمیقی را فراهم می کند.

آیا می توانم روغن کنجد را با روغن کرچک مخلوط کنم؟

بله. برای تغذیه عمیق و بافت نرم تر، می توانید روغن کنجد را با روغن کرچک مخلوط کنید.

سخن پایانی
  • روغن کنجد که از دانه های کنجد استخراج می شود، سرشار از اسیدهای چرب مهم و آنتی اکسیدان ها است که ممکن است برای مو مفید باشد.
  • روغن کنجد رشد مو را بهبود می بخشد، دارای ویژگی های ضد میکروبی است که ممکن است به درمان شوره سر کمک کند، با خشکی پوست سر مقابله کند، از سفید شدن زودرس موها جلوگیری می کند و از موها در برابر آسیب های ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید محافظت می کند.
  • با این حال، به خاطر داشته باشید که روغن کنجد می تواند باعث واکنش های آلرژیک در افراد خاص شود. این واکنش ها می تواند از خارش متوسط ​​تا آنافیلاکسی متغیر باشد.

منبع: stylecraze.com



Source link