شهرستان فلوریدا هفتمین مورد ابتلای محلی به مالاریا را گزارش می کند


مالاریا

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

مقامات ایالتی گفتند که یک شهرستان در جنوب غربی فلوریدا هفتمین مورد مالاریا را ثبت کرده است.

وزارت بهداشت فلوریدا یک مورد محلی جدید مالاریا را در شهرستان ساراسوتا طی هفته 9 تا 15 جولای گزارش کرد. این علاوه بر پنج مورد در ماه گذشته و یک مورد در ماه می است.

شهرستان ساراسوتا و شهرستان Manatee که مستقیماً در شمال قرار دارند، نزدیک به یک ماه است که در معرض هشدار بیماری ناشی از پشه قرار دارند. این منطقه در خلیج مکزیک، درست در جنوب خلیج تامپا واقع شده است.

مقامات شهرستان ساراسوتا از هواپیما، کامیون و خدمه زمینی برای استفاده از حشره کش در منطقه ای که موارد مالاریا گزارش شده است استفاده کرده اند. کارگران کنترل پشه حشرات را به دام می اندازند و آنها را برای ارزیابی به مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری می فرستند.

هر ساله حدود 2000 مورد مالاریا در ایالات متحده تشخیص داده می شود – اکثریت قریب به اتفاق مسافرانی که از کشورهایی می آیند که مالاریا معمولاً در آنها شیوع دارد.

از سال 1992، 11 مورد شیوع مالاریا از پشه ها در ایالات متحده وجود داشته است که آخرین مورد در سال 2003 در شهرستان پالم بیچ فلوریدا رخ داد که در آن هشت مورد گزارش شد.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: شهرستان فلوریدا هفتمین مورد مبتلا به مالاریا محلی خود را گزارش می دهد (2023، 19 ژوئیه) که در 19 ژوئیه 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-07-florida-county-7th-case-locally.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.