هیئت پزشکان فلوریدا ممنوعیت مراقبت های تایید کننده جنسیت را تشدید کرد


هیئت پزشکان فلوریدا ممنوعیت مراقبت های تایید کننده جنسیت را تشدید کرد

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در طی یک کنفرانس خبری به دیگران گوش می دهد که در آن از قوانین جدید اجرای قانون که در جلسه آتی، 26 ژانویه 2023، در میامی معرفی خواهد شد، صحبت کرد. دیوید مک‌اینتاش، رئیس گروه تأثیرگذار «باشگاه رشد»، روز سه‌شنبه، 7 فوریه، گفت که این گروه از 22 نامزد بالقوه جمهوری‌خواه برای کاخ سفید به نشست کمک‌کنندگان مالی خود در فلوریدا در ماه آینده، از جمله دیسانتیس، دعوت کرده است. اعتبار: AP Photo/Marta Lavandier، فایل

پس از آنکه هیئت ناظر پزشکان به درخواست دولت ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، روز جمعه استثنایی را برای آزمایش‌های بالینی حذف کردند، ممنوعیت هورمون‌های مسدودکننده بلوغ و جراحی‌های تأیید جنسیت برای افراد زیر سن قانونی در فلوریدا تشدید شد.

برخی از مردم حاضر در جلسه در تالاهاسی فریاد زدند و افسران مجری قانون پس از رأی گیری هیئت پزشکی استئوپاتی فلوریدا در جلوی اتاق قرار گرفتند.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که یکی پس از دیگری از مردم در جلسه پرجمعیت هیئت پزشکی استئوپاتیک و هیئت پزشکی فلوریدا شهادت دادند که درمان تایید کننده جنسیت “جادویی” و مانند “باز کردن درب زندان” برای آنها یا فرزندانشان بوده است. . یک مرد بالغ تراجنسیتی در طول شهادتش در مقابل تخته پزشکان به خود هورمون تزریق کرد. برخی دیگر گفتند که درمان آنها را از “مبارزه با خود” و فکر خودکشی باز داشته است.

LJ Valenzuela، یک مرد ترنس در دبیرستان که گفت که تحت درمان جایگزینی هورمون است، گفت: “من یک نوجوان هستم. بدون دریافت این دارو در این سن حساس، منتظر شروع زندگی ام بودم.”

جودی اشمیت به اعضای هیئت مدیره گفت که نگران این است که پسر ترنسش که 6 ساله بود وقتی به او گفت پسر است، چهار تا پنج سال قبل از رسیدن به سن بلوغ در حال تغییر وضعیت اجتماعی باشد و نتواند جنسیتش را بدست آورد. تایید مراقبتی که نیاز دارد

اشمیت به هیئت‌هایی که عمدتاً توسط پزشکان تشکیل شده‌اند، گفت: «شما به‌عنوان پزشک نباید آسیبی وارد کنید. “اگر شما این قانون کلی را وضع کنید، ضرر می کنید.”

هیئت پزشکی فلوریدا و هیئت پزشکی استئوپاتیک فلوریدا پاییز گذشته قوانینی را تصویب کردند که جراحی تایید جنسیت و هورمون‌های مسدودکننده بلوغ را برای افراد زیر سن قانونی ممنوع می‌کرد، اگرچه خردسالانی که قبل از اجرایی شدن قوانین مسدودکننده‌های بلوغ دریافت می‌کردند می‌توانستند به مصرف آنها ادامه دهند. هیئت پزشکی استئوپاتیک برای آزمایش‌های تحقیقاتی بالینی که تأثیر طولانی‌مدت درمان‌ها را بررسی می‌کرد، استثنا قائل شد.

در جلسه روز جمعه، وزارت بهداشت فلوریدا از هیئت‌ها خواست تا قوانین را اصلاح کنند تا استثناء هیئت پزشکی استئوپاتیک برای تحقیق حذف شود. دپارتمان بهداشت دولت DeSantis سال گذشته با درخواست از هیئت مدیره برای تصویب این ممنوعیت، توپ را در محدود کردن رفتار تأیید جنسیت برای کودکان خردسال در فلوریدا به دست آورد. در سال 2021، دسانتیس، که به طور گسترده در نظر گرفته می‌شود در حال سنجش نامزدی ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان است، لایحه‌ای را امضا کرد که بر اساس آن دختران و زنان تراجنسیتی از بازی در تیم‌های مدارس دولتی در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان ورزشکار که در بدو تولد به عنوان دختر انتخاب می‌شوند، منع می‌شود.

جان ویلسون، مشاور کل وزارت بهداشت، به هیئت‌ها گفت که این استثنا باعث سردرگمی می‌شود، زیرا یکی از هیئت‌ها اجازه می‌دهد، اما دیگری اجازه نداد.

ویلسون گفت: «دپارتمان نگران است که استثنا هدف این قانون را تضعیف کند.

آنا اسکامانی، نماینده ایالتی، نماینده دموکرات از اورلاندو، ممنوعیت مراقبت های تایید کننده جنسیت را “با انگیزه سیاسی” خواند.

اسكمانی گفت: «نباید بر این اساس سیاست گذاری كنیم كه چه كسی می تواند از آن نامه جمع آوری سرمایه تهیه كند.

هکتور ویلا، عضو هیئت پزشکی فلوریدا با این تفسیر از اقدامات هیئت‌ها مخالفت کرد.

ویلا، یک پزشک در تامپا، گفت: «این در مورد ترنس یا همجنس‌هراسی نیست. “این در مورد سیاست نیست.”

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل قول: هیئت پزشکان فلوریدا ممنوعیت مراقبت های تایید کننده جنسیت را تشدید می کند (2023، 11 فوریه) در 12 فوریه 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-02-florida-doctors-board-tightens-gender-affirming.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.