طرز تهیه شامپو آلوئه ورا خانگی – دستور تهیه آسان شامپوی ویتامینه آلوئه ورا


ژل آلوئه ورا به همان اندازه برای پوست مفید است برای مو نیز مفید است. در حالی که موهای شما را بدون زبری تمیز می کند، اما به طور طبیعی آنها را حالت می دهد. 
ناخالصی های پوست و مو را می توان با شستن موهایتان با شامپوهای حاوی آلوئه به طور طبیعی از بین برد.
از این خواص ذاتی آلوئه ورا می توان برای تهیه شامپو آلوئه ورا خانگی و دست ساز استفاده کرد.
 در این مقاله طرز تهیه شامپوی خانگی آلوئه ورا را به اشتراک می گذاریم.
 این دستور شامپو آلوئه ورا دست ساز بسیار بهتر و ایمن تر از شامپوهای تجاری مخلوط با مواد شیمیایی و مواد خشن است.

آلوئه ورا حاوی اسیدهای آمینه است که برای موهای شما مفید است. همچنین منبعی غنی از ویتامین ها و مواد مغذی است که موهای شما را ضخیم، بلند و براق می کند. 
قبل از آشنایی با دستور العمل این شامپوی خانگی ویتامینه ، بیایید به فواید شامپو آلوئه ورا دست ساز و خانگی آن نگاهی بیندازیم. 

شامپو آلوئه ورای خانگی و دست ساز
شامپو آلوئه ورای خانگی و دست ساز
  • از شوره سر جلوگیری می کند: آلوئه ورا پوست سر شما را تمیز می کند و آن را تغذیه می کند تا از خشکی پوست در ناحیه سر جلوگیری کند. 
    این کار از تشکیل شوره سر جلوگیری می کند. همچنین، خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی آلوئه ورا تضمین می کند که دلایل تشکیل شوره سر به طور طبیعی درمان می شود. 
    در نتیجه، پوست سر و موهای شما پس از استفاده از دستور شامپو آلوئه ورا ما سالم می شوند.
  • موها را درخشان می کند: ژل آلوئه ورا سرشار از ویتامین E است. همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و
    از موهای شما در برابر نور خورشید، بادهای سرد، آلودگی و سایر عوامل محیطی محافظت می کند. این عوامل درخشش طبیعی موهای شما را حفظ می کنند.
     استفاده منظم از شامپو آلوئه ورا موهای شما را براق و ابریشمی می کند.
  • تغذیه کننده مو: آلوئه ورا دارای خواص مرطوب کنندگی طبیعی است. این خواص از خشک و زبر شدن موهای شما جلوگیری می کند.
     آنها سطح هیدراتاسیون طبیعی را در فولیکول های مو حفظ می کنند. ویتامین ها و مواد مغذی موجود در شامپو آلوئه ورا ویتامینه خانگی باعث می شود موهای شما بعد از هر بار استفاده صاف و نرم شود!
  • به طور طبیعی مو و پوست سر را تمیز می کند: اسیدهای آمینه موجود در شامپو آلوئه ورا ویتامینه خانگی دست ساز فولیکول های مو را تغذیه کرده و همچنین آنها را تمیز می کند.
     ناخالصی‌هایی مانند گرد و غبار، کثیفی، عرق و سلول‌های مرده پوست به سطح پوست سر وارد می‌شوند که می‌توان آن‌ها را به راحتی با آب شست و شو داد. 
    در نتیجه، پوست سر تازه و تمیزی به دست می آورید که برای رشد موهای سالم عالی است.
  • محافظت از مو: ژل آلوئه ورا یک لایه محافظ روی فولیکول های مو ایجاد می کند. از موهای شما در برابر خطرات خارجی مانند اشعه ماوراء بنفش، گرما، گرد و غبار و آلرژی محافظت می کند. 
    در نتیجه موهای شما محافظت می شود و بدون آسیب باقی می ماند. همچنین می‌توانید شامپوی آلوئه ورا را با روغن‌ها و مواد دیگری که فواید و کاربردهای آن را افزایش می‌دهند، ایجاد کنید.
شامپو آلوئه ورا ویتامینه خانگی برای مو
شامپو آلوئه ورا ویتامینه خانگی برای مو

در انتخاب مواد تشکیل دهنده شامپو آلوئه ورا خانگی خود باید دقت کنید. فقط از مواد تازه و طبیعی استفاده کنید که مناسب موهای شماست و هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند.
 از استفاده از مواد شیمیایی مصنوعی یا مواد نگهدارنده که می توانند به مو یا پوست سر شما آسیب برسانند، خودداری کنید. 
در اینجا موادی وجود دارد که ما در شامپو آلوئه ورا خانگی دست سازخود استفاده خواهیم کرد:

  • گیاهان خشک – ۵۰ گرم
  • ژل آلوئه ورا – ۲ قاشق غذاخوری.
  • آب مقطر – ۲ فنجان
  • روغن جوجوبا طلایی – ½ قاشق چایخوری.
  • صابون مایع کاستیل – ۱۷۰ گرم
  • اسانس اسطوخودوس – ۲۰ قطره
دستور تهیه شامپو آلوئه ورا ویتامینه خانگی
دستور تهیه شامپو آلوئه ورا ویتامینه خانگی

اکنون که از فواید شامپوی خانگی آلوئه ورا و مواد لازم برای تهیه دستور آلوئه ورا آگاه هستید، بیایید روی روند ساخت شامپوی آلوئه ورا تمرکز کنیم.
 طرز تهیه شامپو را به صورت مرحله ای یاد می گیریم تا دچار سردرگمی نشوید.

  1. مرحله ۱: آب را بجوشانید و چند سبزی ترجیحی مانند رزماری، آویشن و غیره به آن اضافه کنید.
  2. مرحله ۲: گیاهان را به مدت ۲۰ دقیقه در آب با حرارت ملایم بجوشانید. حرارت را خاموش کنید و گیاهان را از محلول مایع صاف کنید.
  3. مرحله ۳: حالا صابون مایع کاستیل را به آرامی داخل مایع بریزید. در حین ریختن خوب هم بزنید.
  4. مرحله ۴: حالا ژل آلوئه ورا، اسانس اسطوخودوس و روغن جوجوبا طلایی را اضافه کنید. این مواد را به خوبی با محلول مایع مخلوط کنید.
  5. مرحله ۵: بگذارید مایع کمی خنک شود و آن را به بطری شامپو اضافه کنید.
  6. مرحله ۶: قبل از استفاده از شامپو آلوئه ورا ویتامینه خانگی بطری را به خوبی تکان دهید. برای بهترین نتیجه حداقل سه بار در هفته از آن استفاده کنید.
 تهیه شامپو آلوئه ورا گیاهی و خانگی ویتامینه
تهیه شامپو آلوئه ورا گیاهی و خانگی ویتامینه

امیدواریم که دستور شامپو آلوئه ورا خانگی دست ساز ما را که تازه ویتامینه و تقویت کننده مو نیز است دوست داشته باشید. 
برای اطلاعات بیشتر، با وب سایت ما فروشگاه آنلاین سلامتی و زیبایی نماینده برترین برندهای آرایشی و بهداشتی دنیا همراه باشید. در دستور العمل شامپو آلوئه ورا خانگی فقط از مواد تازه و طبیعی استفاده کنید.

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است. 
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

پلاسنتا کمپلکس و ب کمپلکس موجود در شامپو ضد ریزش بایوفول به طور موثری ریزش موی حاد و شدید را درمان می کند و رشد مجدد مو را به راحتی و با اولین دوره استفاده میسر میسازد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین یا گلاسینگ هیر کرم بایوفول حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.
پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.
این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.   
ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است.
این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود.
این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است. 
محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو شدید و حاد هستید و حتی برای مدت زمان طولانی ریزش موهایتان قطع نمی شود و هیچ گونه درمانی موثر نبوده است، این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

محلول ضد ریزش مو بایوفول کانادا



Source link