مطالعه مراقبت عادلانه نارسایی قلبی را نشان می‌دهد، اما چالش‌ها همچنان باقی است


مطالعه مراقبت عادلانه نارسایی قلبی را نشان می‌دهد، اما چالش‌ها همچنان باقی است

اعتبار: انجمن قلب آمریکا

بزرگسالان سیاهپوست مبتلا به نارسایی قلبی (HF) نسبت به بزرگسالان سفیدپوست با همین بیماری بیشتر در معرض مرگ هستند. مطالعه جدیدی که امروز در JAMA قلب و عروق که از داده‌های ثبت نارسایی قلبی انجمن قلب آمریکا برای بررسی کیفیت و نتایج در بیمارستان‌هایی که نسبت بالایی از بیماران سیاه‌پوست مبتلا به HF را معالجه می‌کنند استفاده کرد، دریافت که مراقبت عادلانه است، اگرچه حوزه‌هایی برای بهبود برای بررسی کیفیت و پیامدها در بیمارستان‌هایی که بیماران مبتلا به HF بالا را درمان می‌کنند، باقی مانده است. نسبت بیماران سیاه پوست

برای این مطالعه، محققان از مجموعه‌ای جامع از معیارهای کیفی برای بررسی داده‌های مربوط به تصمیم‌های درمان بالینی و پیامدهای سلامتی از نزدیک به 500 بیمارستان استفاده کردند که به طور کامل در Get With The Guidelines – HF، یک برنامه درون بیمارستانی برای بهبود مراقبت از طریق ترویج پایبندی مداوم به آخرین دستورالعمل های علمی درمانی آنها دریافتند که کیفیت مراقبت از نارسایی قلبی برای 11 مورد از 14 اقدام مراقبت بالینی مبتنی بر شواهد برابر است و هیچ تفاوتی در مراقبت در بیمارستان بین بیماران سیاه پوست و سفید وجود ندارد.

گرگ فونارو، MD، FAHA، نویسنده این مطالعه و داوطلب انجمن قلب آمریکا، گفت: «این یافته‌ها نشان می‌دهد که Get With The Guidelines می‌تواند به بیمارستان‌ها در دستیابی به مراقبت عادلانه برای بیماران بستری با نارسایی قلبی، که هدف مهم انجمن قلب آمریکاست، کمک کند. فونارو رئیس موقت بخش قلب و عروق، مدیر مرکز کاردیومیوپاتی Ahmanson-UCLA، مدیر مشترک برنامه قلب و عروق پیشگیری و کرسی الیوت کوردی در پزشکی و علوم قلب و عروق در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس است. “در حالی که تفاوت های حیاتی در سطح جمعیت در دسترسی به مراقبت، عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت و کیفیت مراقبت در سایر تنظیمات وجود دارد، برنامه Get With The Guidelines—HF تاثیر مهمی دارد.”

این مطالعه نشان می‌دهد که نابرابری در پیامدهای HF نه تنها ناشی از شکاف‌های کیفیت مراقبت در بیمارستان‌ها است، بلکه نیاز به تمرکز مجدد بر سلامت عمومی و تلاش‌های سیاستی برای هدف قرار دادن عوامل بالادستی که به طور نامتناسبی بر بزرگسالان سیاه‌پوست تأثیر می‌گذارند، وجود دارد. محققان خاطرنشان می‌کنند که این یافته‌ها پیامدهای مهمی برای سیاست‌گذاران عمومی، رهبران سیستم سلامت و پزشکان دارد زیرا آنها در جهت ارائه عادلانه مراقبت‌های HF تلاش می‌کنند.

میشل آلبرت، MD، MPH، FACC، FAHA، رئیس داوطلب انجمن قلب آمریکا و والتر ا. -لوسی استرن وقف کرسی قلب و عروق و استاد پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو (UCSF)، رئیس پذیرش دانشکده پزشکی UCSF و مدیر مرکز مطالعه تبلیغات و بیماری‌های قلبی عروقی (مرکز NURTURE). “این مطالعه گام های بزرگی را که ما در مراقبت از نارسایی قلبی برداشته ایم و همچنین فرصت هایی را برای بهبود بیشتر نشان می دهد.”

اطلاعات بیشتر:
جیمی دایموند و همکاران، کیفیت مراقبت و نتایج بالینی برای بیماران مبتلا به نارسایی قلبی در بیمارستان‌هایی که از نسبت بالایی از بزرگسالان سیاه پوست مراقبت می‌کنند، JAMA قلب و عروق (2023). DOI: 10.1001/jamacardio.2023.0695

ارائه شده توسط انجمن قلب آمریکا

نقل قول: مطالعه مراقبت عادلانه برای نارسایی قلبی را نشان می‌دهد، اما چالش‌ها باقی می‌مانند (2023، 19 آوریل) بازیابی شده در 19 آوریل 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-04-equitable-heart-failure.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.