نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا روش تهیه پاک کننده آرایش خانگی


نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا

آیا به دنبال پاک کننده آرایشی هستید که فواید بی شماری برای پوست شما داشته باشد؟ چرا روغن جوجوبا را امتحان نمی کنید؟  پاک کردن آرایش با جوجوبا دارای خواص شگفت انگیزی است که می تواند سلامت پوست شما را نیز بهبود بخشد. این مقاله از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی با موضوع نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا در مورد نحوه تهیه پاک کننده آرایش روغن جوجوبا خود در خانه و پاک کردن آرایش با جوجوبا صحبت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

روغن جوجوبا چیست؟

نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا

دکتر آلن دورکین، جراح پلاستیک در خصوص خواص روغن جوجوبا بر این باور است که روغن جوجوبا، مایعی است که از دانه های گیاهی تحت عنوان Simmondsia Chinensis (گیاه جوجوبا) استخراج می شود. این مایع در واقع نوعی موم است اما به شکل روغن استخراج می گردد.

این روغن ماندگاری بالایی دارد و حتی در دماهای بسیار بالا نیز خراب نمی‌شود. از این روغن معمولا در لوسیون های بدن، مرطوب کننده های صورت، شامپوها و نرم کننده ها استفاده می شود. شکل خالص این روغن نیز برای درمان عارضه های پوستی، مو و درمان کوتیکول ناخن مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن جوجوبا برای پوست

روغن جوجوبا به دلیل داشتن خواص طبیعی غنی در طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. برای پوست شما معجزه می کند، از جمله تغذیه و رطوبت رسانی به پوست، تسکین پوست و غیره. این بهترین انتخاب برای پاک کردن آرایش برای زنان در سراسر جهان است. این به این دلیل است که طبیعی، بی خطر است و به ویژه هنگامی که برای پاک کردن آرایش چشم استفاده می شود، نیش نمی زند. برای پاک کردن آرایشی که به پوست شما زیبایی طبیعی می دهد، به سراغ روغن جوجوبا بروید!

نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا

احتمالاً تعداد زیادی پاک کننده آرایش از برندهای متعددی که حاوی روغن جوجوبا هستند را دیده اید. و همچنین ممکن است برچسب های قیمت را دیده باشید! آنها ارزان نیستند و پاک کننده یا پاک کننده آرایش یک محصول ضروری مراقبت از پوست است که باید هر روز از آن استفاده کنید، به این معنی که باید هزینه زیادی برای آن بپردازید. بنابراین، چرا خودتان یکی را درست نمی کنید؟ این به هیچ وجه سخت نیست و به صرفه جویی در هزینه های زیادی کمک می کند.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، درمان کننده کوچکی، شلی و افتادگی سینه ها می باشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه و باسن میبلین در کوتاهترین زمان بهترین

و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت این دو ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون

روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی

و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

یکی از ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده انحصاری واردات محصولات آرایشی میبلین آمریکا در ایران و امارات می باشد.

جوجوبا، پاک کننده آرایش طبیعی

به دلیل اینکه روغن جوجوبا نزدیک به سبوم است و منافذ را نمی‌بندد، روشی عالی برای پاک کردن آرایش بدون خشک کردن پوست است. چند قطره روغن جوجوبا را روی یک گلوله پنبه بگذارید و روی پوست بکشید. انجام دادن این مراقبت پوستی قبل از پاک کردن پوست می‌تواند به پاک کردن پوست به شیوه‌ای بهتر کمک می‌کند.


متعادل کننده چربی

نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا
پاک کردن آرایش با جوجوبا

ممکن است استفاده از روغن روی پوست چرب عجیب به نظر برسد اما این واقعیت دارد. روغن جوجوبا مثل پاک کننده روغنی به دو روش عمل می‌کند. ابتدا به روغنها چسبیده و آنها را از روی پوست کنار می‌زند. همچنین به پوست آبرسانی می‌کند بنابراین غدد چربی (غددی که سبوم طبیعی را می‌سازند) زیاد چربی تولید نمی‌کنند.

وقتی پوست از شستشوی زیاد خشک می‌شود، غدد سبابه بوسیله تولید سبوم بیشتر، چربی پوست را جبران می‌کنند. این موجب ایجاد یک چرخه معیوب چرب شدن پوست می‌شود. روغن جوجوبا به تنظیم تولید سبوم کمک می‌کند که کاهش دهنده چربی و متعادل کننده پوست است. پس به جای استفاده از آن شوینده‌هایی که گاها حاوی مواد شیمیایی و نامناسب برای پوست هستند از روغن جوجوبا برای تمیز کردن پوست استفاده کنید.

جوجوبا، بالم لب

به دلیل مرطوب کننده بودن روغن جوجوبا می‌توان آن را به عنوان یک مرطوب کننده لب بکار برد. این یک ماده معمول در بالم‌های لب خانگی است اما می‌توانید خودتان آن را به نحو بهتری استفاده کنید. برای یک بالم لب خانگی سریع، مقداری کره کاکائو یا کره شی را با روغن جوجوبا ذوب کرده و خنک کنید و در تیوبها یا ظرفهای کوچک بالم لب بریزید.

رژ لب اصل میبلین آمریکا، با ترکیباتی ارگانیک، پوششی جذاب و یکدست را بر روی لب ها بدون ایجاد خشکی یا حساسیت دارد.

رژ لب میبلین آمریکا

رژ لب میبلین آمریکا

رژلب بدون سرب میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف

رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و این رژ لب مات و کرمی آرایش

لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شده با  با ویتامین E , A است.

درمان مشکلات پوستی

مشکلات پوستی همچون اگزما و پسوریازیس اغلب همراه با خشکی و التهاب پوست هستند. جوجوبا خیلی خوب پوست را آبرسانی می‌کند و التهاب را کاهش می‌دهد. همچنین با عفونتهای قارچی که اغلب ناشی از اگزما و پسوریازیس هستند، مبارزه می‌کند.

دستور العمل های زیادی وجود دارد که می توانید برای پاک کننده آرایش روغن جوجوبا DIY استفاده کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که به شما کمک می کند تا خودتان آن را در خانه بسازید:

دستور ۱:

این دستور فقط به دو ماده نیاز دارد و تهیه آن بسیار آسان است! همه ی آنچه شما احتیاج دارید .. است:

  • روغن جوجوبا ارگانیک – ۱ اونس
  • گلاب – ۱ اونس
چگونه آن را تهیه و استفاده کنیم؟
نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا
پاک کردن آرایش با جوجوبا

نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا

  1. به سادگی دو ماده را با هم در یک شیشه ترکیب کنید و قبل از استفاده مخلوط را خوب تکان دهید.
  2. این پاک کننده آرایش را با پنبه یا نوک انگشتان خود به آرامی روی چشم ها و تمام صورت خود بمالید.
  3. سپس یک پارچه نرم، تمیز و خشک بردارید و به آرامی آرایش خود را پاک کنید.
  4. این کار را تکرار کنید تا زمانی که همه چیز را به طور کامل حذف کنید.

این دستور العمل ساده است و این دو ماده ترکیبی عالی ایجاد می کنند زیرا هر دو اثرات شگفت انگیزی بر روی پوست دارند. آنها پوست شما را تغذیه و درخشان نگه می دارند. بهتر از هر پاک کننده آرایش دیگری است!

دستور ۲:

این یک دستور العمل عالی دیگر است که به شما کمک می کند تا مقدار زیادی پول نقد ذخیره کنید. این پاک کننده ایده آل است، به خصوص برای آرایش چشم! مواد مورد نیاز شما عبارتند از:

  • روغن جوجوبا ارگانیک
  • روغن بادام شیرین ارگانیک
  • روغن ویتامین E
  • بطری شیشه ای ۲ اونس
چگونه آن را تهیه و استفاده کنیم؟

نحوه تهیه پاک کننده آرایش با روغن جوجوبا

  1. مقدار روغن جوجوبا و بادامی که استفاده می کنید بستگی به مقداری دارد که می خواهید درست کنید. به سادگی روغن های موجود در بطری شیشه ای را به مقدار مساوی مخلوط کرده و ۲ تا ۳ قطره روغن ویتامین E به آن اضافه کنید.
  2. خوب تکان دهید تا مطمئن شوید که همه مواد خوب با هم مخلوط شوند.
  3. آن را با استفاده از نوک انگشتان خود روی تمام صورت خود بمالید و همزمان آن را به آرامی ماساژ دهید.
  4. یک تکه پنبه بردارید و آرایش خود را پاک کنید. حتی خط چشم براق هم به راحتی از بین می رود!

مطمئناً این پاک کننده آرایش را دوست خواهید داشت زیرا پوست شما را نیز مرطوب می کند و پوست ظریف اطراف چشم شما را تغذیه و محافظت می کند!

دستور ۳:

برای ساده ترین پاک کننده آرایش روغن جوجوبا، این دستور را امتحان کنید. این غیر حساسیت زا است و برای پاک کردن آرایش چشم نیز عالی است! همه ی آنچه شما احتیاج دارید .. است:

  • ۱ قسمت روغن جوجوبا ارگانیک
  • ۲ قسمت آب
چگونه آن را تهیه و استفاده کنیم؟
  1. به سادگی این دو را با هم مخلوط کرده و در یک بطری نگهداری کنید.
  2. هر بار که قصد استفاده از آن را دارید خوب تکان دهید.
  3. آن را روی تمام صورت خود بمالید و با پنبه مرطوب شده با گلاب بردارید.
  4. آرایش شما به سرعت و به راحتی پاک می شود و چشمان شما نمی سوزد! مزیت این است که شما همچنین پوستی با ظاهری عالی خواهید داشت.

همانطور که می بینید، ساخت پاک کننده آرایش روغن جوجوبا خودتان سریع و بدون دردسر است. محصولات مارک دار گران قیمت را فراموش کنید – از خواص طبیعی این روغن شگفت انگیز برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید و پوستی داشته باشید که همیشه درخشان و سالم به نظر برسد!

منبع



Source link