پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت تسکین پوست بعد از پاک کردن تاتو


راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست

خالکوبی های موقت برای کسانی که می خواهند از انجام یک خالکوبی دائمی خودداری کنند، بهترین است. استفاده از خالکوبی برگردان آسان است. با این حال، اگر نمی دانید چگونه خالکوبی های موقت را پاک کنید، برداشتن آنها می تواند سخت باشد. این امر مخصوصاً زمانی صدق می کند که وقتی سعی می کنید آنها را جدا کنید وقتی شروع به کنده شدن و تبدیل شدن به یک آشفتگی ناخوشایند می شوند. برای جلوگیری از این امر، نکات و روش های موجود در این مقاله از فروشگاه لوازم آرایش سلامتی و زیبایی با موضوع راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست را دنبال کنید. 

خالکوبی های موقت آشنا روی فیلم های پلاستیکی در دهه ۱۹۸۰ اختراع شدند. مخترع Keith R. Relyea حق اختراع این روش را به دلیل تقاضای زیاد آن در هالیوود دریافت کرد.

آیا یک خالکوبی موقت به خودی خود از بین می رود؟

بله، خالکوبی های موقت یا جعلی با گذشت زمان خود به خود از بین می روند. بسته به کیفیت خالکوبی و نحوه مراقبت از آن، طراحی می تواند از یک یا دو روز تا یک هفته تمام طول بکشد. با این حال، خالکوبی پس از مدتی شروع به کنده شدن می کند که ممکن است چند روز طول بکشد تا کاملا پاک شود.

خالکوبی های موقت، نامرتب به نظر می رسند و پس از شروع به لایه برداری جذابیت خود را از دست می دهند. در این مرحله، ممکن است انتخاب کنید که کل خالکوبی یل تاتو موقت را پاک کنید بدون اینکه منتظر بمانید تا خود به خود کنده شود. با این حال، مطمئن شوید که از راه های ایمن پیروی می کنید تا در نهایت به پوست خود آسیب نرسانید.

ریمل حجم دهنده مینرال و ارگانیک سمپیور انگلستان، غنی شدن با انواع روغن های معدنی، باعث حفاظت از فولیکول مو شده و مژه ها را بلند تر و ضخیم تر می کند.

ریمل حجم دهنده سمپیور انگلستان

ریمل مینرال و ارگانیک سمپیور انگلستان

 ریمل حجم دهنده و بلند کننده سمپیور انگلستان، با ترکیبات کاملا ارگانیک، می تواند پاسخگوی نیاز خانمهای خاص، زیبا و شیک باشد.

این ریمل حجم دهنده سمپیور انگلستان، غنی شده با روغن زیتون، روغن جوجوبا، و انواع روغنهای معدنی و با ماندگاری طولانی

ضمن تقویت کردن مژه ها ،باعث حفاظت از فولیکول مو شده و مژه ها را بلند تر و ضخیم تر می کند و زیبایی چشمگیری را برای مژه ها و چشمها، ایجاد میکند.

ریمل اصل سمپیور انگلستان، فاقد سرب، پارابن، الکل، تالک، مواد آرایشی تهاجمی و هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

این ریمل سمپیور منحصر به فرد، مژه ها را خشک نکرده و بهترین ریمل برای مژه ها و چشم های حساس می باشد. بنابراین سنگینی و خشکی روی مژه ها، در مدت زمان طولانی احساس نمی شود.

سمپیور انگلستان، اولین برند آرایشی اروپایی است که گواهی حلال دارد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده انحصاری واردات محصولات آرایشی سمپیور انگلستان در ایران و امارات می باشد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه تاتوهای موقت را قبل از ماندگاری پاک کنید، یکی از این راه های آسان و ایمن را برای جلوگیری از آسیب پوست انتخاب کنید.

۷ راه آسان و ایمن برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت

راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست
راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست

۱٫ لایه برداری کنید

اگر دیگر خالکوبی موقت خود را نمی خواهید، به آرامی طرح را از روی پوست خود لایه برداری کنید. می توانید از اسکراب لایه بردار معمولی خود استفاده کنید یا یک محصول طبیعی خانگی را امتحان کنید. در زیر دستور العملی برای یک اسکراب آسان در خانه آمده است که به شل شدن چسب برچسب و پاک کردن خالکوبی موقت شما کمک می کند.

شما نیاز خواهید داشت 

  • ½ فنجان پودر شکر قهوه ای
  • ½ فنجان روغن نارگیل یا زیتون
  • ½ قاشق چایخوری پودر قهوه فوری

روش 

  • تمام مواد را در یک کاسه با هم مخلوط کرده و در ظرف در بسته نگهداری کنید.
  • خالکوبی موقت خود را خیس کنید و یک لکه کوچک از محصول لایه بردار را بمالید.
  • به آرامی با حرکات دایره ای به مدت ۳۰ تا ۴۰ ثانیه مالش دهید تا لکه های خالکوبی شما شل و شکسته شود.
  • محل را با آب خنک بشویید و خشک کنید.

۲٫ دهان شویه

دهانشویه معمولی شما می تواند کاری بیشتر از کشتن میکروب های دهان و خوشبو کردن نفس شما انجام دهد . اگر با لکه های سرسختی از یک خالکوبی موقت روبرو هستید که به خودی خود از لایه برداری خودداری می کند، در اینجا یک ترفند کوچک برای کمک به شما وجود دارد.

روش

  • کمی دهانشویه روی تاتوی موقت خود بزنید.
  • به آرامی آن را برای چند ثانیه بمالید تا لکه های خالکوبی شروع به کنده شدن کنند.
  • محل را با آب معمولی (با دمای اتاق) بشویید.

۳٫ روغن بچه

راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست
راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست

اگر فکر می کردید روغن بچه فقط برای ماساژ دادن پوست کودکتان است ، در اشتباهید. روغن بچه می تواند به عنوان یک پاک کننده موقت تاتو دو برابر عمل کند. محلول های مبتنی بر روغن به پاک کردن آسان آرایش کمک می کنند و در عین حال پوست را مرطوب و انعطاف پذیر نگه می دارند.

روش

  • تاتو را با روغن بچه اشباع کنید و بگذارید چند دقیقه روی آن بماند.
  • با استفاده از حرکات دایره ای و ملایم، طرح را با یک پارچه نرم مالش دهید.
  • اگر روغن بچه در دسترس نیست، می توانید به جای آن از روغن نارگیل یا روغن زیتون استفاده کنید.

۴٫ پاک کننده لاک ناخن

اکثر پاک کننده های لاک ناخن حاوی استون هستند، یک ماده شیمیایی که برای حل کردن مواد دیگر استفاده می شود. استون علاوه بر پاک کردن لاک ناخن ، جوهر مورد استفاده در تاتوهای موقت را نیز حل می کند. شما باید یک توپ پنبه ای را در یک پاک کننده ناخن بر پایه استون آغشته کنید و خالکوبی خود را تا زمانی که تمام آثار پاک شود پاک کنید.

۵٫ کرم سرد

کرم های سرد پاک کننده های آرایشی به راحتی در دسترس هستند. همچنین، وبلاگ نویسان زیبایی از این امولسیون غنی برای یک هدف کاملاً متفاوت استفاده می کنند – برای پاک کردن خالکوبی های موقتی ناخواسته.

روش

  • روی تاتوی موقت خود کرم سرد بزنید و بگذارید یک دقیقه بماند.
  • خالکوبی را با یک پارچه نرم با حرکات دایره ای و ملایم به مدت ۳۰-۴۰ ثانیه پاک کنید. این باعث می شود که لکه های خالکوبی شل شده و سطح پوست شما باقی بماند.
  • محل را با یک پارچه تمیز پاک کنید.

۶٫ مالیدن الکل

اگر چه در بسیاری از خانه‌ها به عنوان ضدعفونی‌کننده دست استفاده می‌شود، اما اگر می‌خواهید  خالکوبی موقت را به طور طبیعی پاک کنید، می‌توان از الکل مالیدن به خوبی استفاده کرد. یک تکه پنبه را به الکل آغشته کنید و به آرامی خالکوبی موقت خود را پاک کنید.

توجه: در حالی که مالش الکل بی خطر است، افرادی که پوست حساس دارند باید از استفاده از آن برای پاک کردن خالکوبی خودداری کنند.

۷٫ پاک کننده آرایش

اگر خالکوبی موقت جدیدتان دیگر برایتان جذاب نیست، آن را با مقداری پاک کننده آرایش اشباع کنید و به آرامی آن را بمالید. منطقه را با آب خنک بشویید، و می توانید بروید. محلول پاک کننده آرایش رنگ خالکوبی شما را کاهش می دهد و ذرات را می شکند.

همچنین می‌توانید از ضدعفونی‌کننده دست یا نوار چسب برای پاک کردن خالکوبی‌های موقت در زمانی که گزینه‌های دیگر در دسترس نیستند، استفاده کنید.
در حالی که همه روش‌های ذکر شده در بالا معمولاً ایمن در نظر گرفته می‌شوند، مالش مداوم پوست برای پاک کردن خالکوبی ممکن است منجر به قرمزی یا سوزش موقتی شود. در اینجا نحوه تسکین پوست خود پس از پاک کردن خالکوبی موقت آورده شده است.

رژ لب مات مینرال ارگانیک سمپیور انگلستان سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و غنی شده با روغن های معدنی می باشد.

رژ لب مات سمپیور انگلستان

رژ لب مینرال ارگانیک سمپیور انگلستان

رژ لب اصل مینرال و ارگانیک سمپیور انگلستان، با ترکیبات گیاهی، خاص و منحصر به فرد خود علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف

رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند.

رژ لب ویتامینه سمپیور، سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و غنی شده با روغن کرچک، روغن جوجوبا و روغنهای معدنی، باعث ویتامینه شدن لبها شده

و با ماندگاری طولانی پوششی شیک و مخملی را بر روی لبها ایجاد می کند و باعث حجیم تر نشان دادن لبها میشود. رژ لب بدون سرب سمپیور

برای انواع پوست مخصوصا پوستهای حساس بسیار مناسب می باشد.

سمپیور انگلستان، اولین برند آرایشی اروپایی است که گواهی حلال دارد.

رژ لب جامد و مات مینرال سمپیور انگلستان کاملا ارگانیک بوده، فاقد سرب، پارابن، تالک، الکل، مواد آرایشی تهاجمی و هر گونه مواد شیمیایی می باشد و با پوششی لطیف و سبک زیبایی لبها را تشدید  می کند. رژ لب مات سمپیور، برای تمام سنین قابل استفاده می باشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایش سمپیور انگلستان در ایران و امارات می باشد.

۵ نکته برای تسکین پوست پس از پاک کردن تاتو موقت

راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست
راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست

۱٫ از کمپرس سرد استفاده کنید

برای تسکین سریع، پس از برداشتن خالکوبی موقت ، کمپرس سرد یا کیسه یخ را روی ناحیه ملتهب قرار دهید. این فرآیند را دو یا سه بار در روز با توجه به نیاز خود تکرار کنید. با این حال، اگر پوست شما شکسته است، از پارچه مرطوب استفاده نکنید.

۲٫ از درمان جوش شیرین استفاده کنید

در حالی که هیچ مدرک علمی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد، وبلاگ نویسان زیبایی بیان می کنند که استفاده از خمیر جوش شیرین و آب در ناحیه ملتهب به تسکین پوست کمک می کند. این خمیر را بعد از چند دقیقه با آب خنک بشویید.

۳٫ از ژل آلوئه ورا استفاده کنید

ژل آلوئه ورا را پس از برداشتن خالکوبی موقت روی پوست خود بمالید تا قرمزی و سوزش را کاهش دهید. می توانید از آب آلوئه ورا تازه استخراج شده یا ژل خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید.

۴٫ درمان با جو

بلغور جو دوسر می تواند به تسکین خارش، سوزش و تورم پوست کمک کند. در اینجا نحوه استفاده از جو دوسر برای حفظ پوست صاف، نرم و بدون آسیب پس از پاک کردن خالکوبی آورده شده است.

روش

  • یک قاشق چایخوری بلغور جو دوسر آسیاب شده را با یک قاشق غذاخوری شیر نارگیل مخلوط کنید.
  • این خمیر را روی ناحیه آسیب دیده بمالید.
  • بعد از پنج دقیقه با آب خنک بشویید.

۵٫ مرطوب کنید

پس از پاک کردن خالکوبی موقت خود، یک پوشش نازک از مرطوب کننده معمولی خود بمالید. این به هیدراته نگه داشتن ناحیه کمک می کند و سوزش و قرمزی را سریعتر به حداقل می رساند.

سایه چشم پودری مینرال ارگانیک سمپیور انگلستان، از آنجا که ترکیبات کاملا طبیعی دارد هیچگونه حساسیتی را برای چشم و پوست بسیار حساس پلک ها، ایجاد نمی کند.

سایه چشم سمپیور انگلستان

سایه چشم پودری مینرال ارگانیک سمپیور انگلستان

سایه چشم سمپیور انگلستان، دارای ماندگاری طولانی است.

بافت پودری سایه چشم ارگانیک سمپیور انگلستان، بسیار نرم و لطیف است و از آنجا که ترکیبات کاملا طبیعی دارد هیچگونه حساسیتی را برای چشم و پوست بسیار حساس پلک ها، ایجاد نمی کند.

از سایه چشم اصل سمپیور،می توان هم به عنوان سایه و هم به عنوان خط چشم استفاده کرد. سمپیور انگلستان

اولین برند آرایشی اروپایی است که گواهی حلال دارد و سرشار از مواد معدنی و کاملا ارگانیک میباشد.

سایه چشم پودری سمپیور انگلستان ،فاقد سرب، پارابن، تالک، الکل و مواد آرایشی تهاجمی است و قابل استفاده برای تمام سنین میباشد.

با توجه به پوست نرم و لطیف و حساس دور چشم از بهترین سایه چشم استفاده نمایید.

راه های آسان برای پاک کردن خالکوبی یا تاتو موقت بدون آسیب رساندن به پوست

خالکوبی موقت یک راه عالی برای آزمایش تاتو بدون انجام خالکوبی دائمی است. با این حال، با گذشت روزها، این خالکوبی ها ممکن است ظاهر ناخوشایندی داشته باشند و ممکن است روزها طول بکشد تا کاملا پاک شوند. برای یادگیری نحوه پاک کردن ایمن خالکوبی های تقلبی، می توانید نکاتی را که در مقاله مطرح شده است را دنبال کنید و از روغن بچه، دهانشویه یا آرایش پاک شده استفاده کنید و ظاهر آنها را کاهش دهید. از آنجایی که مالش مداوم می تواند منجر به تحریک یا قرمزی موقت شود، می توانید از کمپرس سرد، آلوئه ورا یا مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست خود را مرطوب و نرم نگه دارد.

پاسخ به سوالات متداول

آیا پراکسید هیدروژن خالکوبی های موقت را پاک می کند؟

همانطور که می دانید لایه برداری، پوست مرده و ناخواسته را از بین می برد. هنگامی که با پراکسید هیدروژن ترکیب می شود، این پتانسیل را دارد که جوهر تاتو را به طور طبیعی محو کند. علاوه بر این، همچنین می تواند خالکوبی های قدیمی یا موقت را کاملا محو کند.

آیا نمک و کره کاکائو خالکوبی های موقت را از بین می برد؟

اگر می خواهید خالکوبی را با نمک در خانه پاک کنید، هشدار داده شود که این روش خطرناکی است که می تواند خشن باشد و تقریباً به طور قطع شکست خواهد خورد. علاوه بر این، مالیدن نمک به پوست می تواند باعث جاری شدن یا محو شدن جوهر شود و در نتیجه زخم و عفونت ایجاد شود. ارجاع به نمک و کره کاکائو که برای پاک کردن خالکوبی استفاده می شود، تصورات نادرستی است. احتیاط کنید.

آیا کرم ضد آفتاب خالکوبی های موقت را پاک می کند؟

استفاده از هرگونه لوسیون یا کرم ضد آفتاب روی یا اطراف تاتوهای موقت به پاک کردن سریعتر آنها کمک می کند.

آیا می توانید روی خالکوبی موقت وازلین بزنید؟

بله، استفاده از وازلین روی خالکوبی موقت می تواند به مهر و موم شدن تاتو و دفع آب کمک کند. بهتر است قبل از تماس با آب آن را اعمال کنید تا عمر تاتو طولانی شود.

آیا برداشتن خالکوبی های موقت خطراتی دارد؟

معمولاً ایمن در نظر گرفته می شود. با این حال، اگر پوست حساسی دارید، ممکن است دچار سوزش خفیف شوید.

خالکوبی های موقت معمولا چقدر طول می کشد؟

خالکوبی های موقت معمولا بین ۳ تا ۵ روز دوام می آورند. دو هفته بیشتر طول نمی کشد.

سخن پایانی
  • پاک کردن خالکوبی موقت بدون آسیب رساندن به پوست زمانی که روش دقیق آن را نمی دانید می تواند سخت باشد.
  • با این حال، با استفاده از اسکراب لایه بردار، دهان شویه، روغن بچه و پاک کننده لاک ناخن می توانید آنها را به راحتی پاک کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد، جوش شیرین و ژل آلوئه ورا ممکن است به تسکین پوست شما پس از پاک کردن خالکوبی کمک کند.

منبع



Source link