سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن بهترین روش های طبیعی برای سفت کردن پوست


سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن

کاهش وزن و لاغر شدن فرآیند آسانی نیست. برای رسیدن به وزن مورد نظر باید از نظر جسمی و روحی قوی باشید. اما اگر در این فرآیند پوست شما شل شده است، نگران نباشید. راه هایی برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن وجود دارد. پوست شما ممکن است در طول کاهش وزن سریع دچار افتادگی شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد، زیرا زمان کافی برای جمع شدن آن ندارد. با این حال، شیوه های صحیح می تواند کمک کند. برای دانستن بیشتر به خواندن این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی ادامه دهید.

چرا پوست بعد از کاهش وزن و لاغر شدن شل می شود؟

در زیر پوست یک لایه چربی و در زیر آن لایه ای از ماهیچه ها وجود دارد. شل شدن پوست در واقع با افزایش وزن شروع می شود. برای جا دادن سلول های چربی جدید، پوست شما باید کشیده شود. و وقتی مقدار زیادی چربی از دست می دهید، پوست کشیده می ماند، اما فضای خالی زیر پوست وجود دارد. این دلیلی است که پوست شما شل می شود.

سفت کردن پوست افتاده پس از کاهش وزن امکان پذیر است، اما بسته به وزن قبلی، وزن فعلی، سن و دوره ای که پوست شما کشیده باقی مانده است، زمان می برد.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی
کرم لاغر کننده بدن هات چیلی باعث کاهش وزن فوری و چربی سوزی موضعی شده و به دلیل داشتن ترکیباتی چون کلاژن و الاستین از افتادگی بافت بعد از کاهش وزن پیشگیری میکند.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل لاغری هات چیلی

کرم لاغری هات چیلی، محصول کشور تایوان بوده و و با داشتن ترکیباتی کاملا گیاهی و قوی از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین شروع به چربیسوزی موضعی میکند.

ژل لاغری هات چیلی، بدون ایجاد حساسیت از طریق منافذ باز پوست به عمق چربیها نفوذ کرده و در نتیجه منجر به چربیسوزی موضعی میشود.

جلوگیری از افتادگی بافت پس از کاهش وزن با ژل لاغر کننده هات چیلی

کرم لاغری موضعی هات چیلی، با داشتن ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین از افتادگی پوست پس از کاهش وزن موضعی، پیشگیری کرده و در نتیجه به اندام شما پس از کاهش وزن فرم زیبایی میدهد.

رفع سلولیت با ژل لاغری هات چیلی

ژل لاغری موضعی بدن هات چیلی با داشتن ترکیباتی که به آن اشاره شد چون کافئین، کاتچین و الکارنتین، چربیهای موضعی را از بین برده و از این نظر کرم ضد سلولیت بوده و برای درمان سلولیت های بدن قابل استفاده میباشد.

از خواص منحصر به فرد ژل لاغر کننده هات چیلی میتوان لاغری فوری، چربیسوزی موضعی، کاهش سایز موضعی، سفت کننده بدن، رفع سلولیت، ضد حساسیت بودن و لاغری بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش اشاره نمود.

توجه: به دلیلی ارگانیک بودن ژل لاغری هات چیلی، این کرم لاغری، برای تمام نواحی برن قابل استفاده میباشد به غیر از نواحی باز بدن، زخم،نواحی تناسلی و اطراف چشم.

این نکات را دنبال کنید تا پوست خود را سفت کنید و مانند همیشه جذاب به نظر برسید.

نکاتی برای سفت کردن پوست پس از کاهش وزن

سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن و لاغر شدن


۱٫ هیدراته بمانید

روزانه ۲ لیتر آب بنوشید . این به سفت شدن و صاف شدن پوست شما و دفع سموم کمک می کند. این سم زدای طبیعی اکسیری برای کسانی است که می خواهند وزن کم کنند، پوست خود را بعد از کاهش وزن و لاغر شدن سفت کنند و به طور کلی بدنی سالم داشته باشند.

۲٫ به آرامی وزن کم کنید

هنگامی که از یک رژیم غذایی محدود پیروی می کنید و برای کاهش چند پوند ورزش می کنید، مطمئن شوید که در طول یک دوره به آرامی وزن کم می کنید. مردم اغلب به دنبال برنامه های رژیم غذایی غیرواقعی هستند که ممکن است در ابتدا موثر باشند، اما قطعا در دراز مدت به آنها آسیب می رسانند. خوردن غذاهای مغذی و انجام تمرینات مناسب و منظم از عوامل کلیدی برای از دست دادن چربی و عضله سازی است. اگر به آرامی وزن کم کنید، پوست شما زمان برای کوچک شدن پیدا می کند. کاهش وزن سریع این اجازه را به شما نمی دهد و شما را مسن تر از آنچه هستید نشان می دهد.

۳٫ سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن، خوب بخورید

هنگام کاهش وزن، مطمئن شوید که غذاهای دارای کالری منفی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. غذاهایی مانند کلم پیچ، کرفس، کلم بروکلی، گوشت بدون چربی، ماهی، اسفناج و غیره بخورید. لازم است حتی پس از کاهش چند کیلویی رژیم غذایی سالمی داشته باشید. آب میوه تازه فشرده بدون شکر بنوشید. شما همچنین باید کربوهیدرات های خوبی مانند سبزیجات و غلات کامل و چربی های سالم مانند آووکادو، روغن آووکادو ، روغن زیتون و روغن زیتون داشته باشید. 

میوه های محلی بهترین ها برای بدن شما هستند. هر میوه مقداری قند طبیعی به همراه ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر دارد که از سلامت کلی شما حمایت می کند و به سفت شدن پوست بعد از کاهش وزن کمک می کند می توانید انواع توت ها، انگور، موز، پاپایا، کیوی، هندوانه، خربزه مشک، انبه، پرتقال، سیب و غیره بخورید. بهترین زمان برای خوردن میوه ها صبح یا درست بعد از ورزش است. همچنین می‌توانید آب میوه‌ها را بگیرید یا اسموتی درست کنید و هر زمان که میل به میان‌وعده دارید بنوشید.

سبزیجات سرشار از مواد مغذی هستند. به خودتان اجازه دهید هر تعداد که دوست دارید سبزیجات سبز برگ بخورید! می توانید ساندویچ، سالاد یا آبمیوه سبزیجاتی درست کنید. همچنین می توانید مقداری بیکن بوقلمون، سینه مرغ یا ماهی همراه با سبزیجات بریزید تا مصرف سبزیجات شما لذت بخش شود. گرما باعث غیرفعال شدن ویتامین های موجود در سبزیجات می شود. بنابراین، خوردن سبزیجات خام بهترین است. این تضمین می کند که بدن شما تمام مواد مغذی را به شکل خالص دریافت می کند. اطمینان حاصل کنید که سبزیجات را به درستی قبل از مصرف خام بشویید.

اگر خوردن سبزیجات خام برای شما سخت است، ترکیبی از غذاهای پخته و خام را مصرف کنید. پخت و پز به آزاد شدن و جذب برخی از مواد مغذی کمک می کند.

سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن و لاغر شدن

اگر گیاهخوار هستید، منبع اصلی پروتئین رژیم غذایی شما باید حبوبات، لوبیا، سویا و آجیل باشد. اگر شما یک غیر گیاهخوار هستید، در کنار منابع پروتئین گیاهی، باید پروتئین های بدون چربی مانند ماهی، سینه مرغ و بوقلمون را انتخاب کنید.

  • کربوهیدرات ها و چربی ها

فکر می کنید که قطع کامل کربوهیدرات ها و چربی ها برای شما مفید است، در اشتباهید. بدن شما از آب، پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها (همراه با سایر مواد شیمیایی) تشکیل شده است. سلول ها از چربی ها و پروتئین ها تشکیل شده اند. هرچه سلامت پوست شما بهتر باشد، سفت تر خواهد بود. بنابراین، مصرف چربی اندازه گیری شده سلامت پوست را تضمین می کند. شما باید کربوهیدرات های خوب (مانند برنج چند دانه ای یا بدون پولیش) و چربی ها (کره شفاف یا آجیل بادام هندی) را به نسبت های اندازه گیری شده مصرف کنید.

محصولات لبنی مانند شیر، پنیر، ماست و دوغ منبع غنی از کلسیم، فسفات معدنی و پروتئین هستند. اینها ماهیچه ها و استخوان ها را تغذیه و حفظ می کنند. می توانید ماست بخورید یا آن را به عنوان پوشش بدن یا ماسک بمالید.

تخم مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین است. هر روز یک عدد تخم مرغ کامل بخورید. همچنین می توانید سفیده تخم مرغ خام را روی پوست خود بمالید تا چین و چروک و شلی پوست از بین برود.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی
معمولا لاغر شدن و کاهش وزن باعث کوچک شدن سینه ، شلی و افتادگی سینه ها میشود، کرم حجم دهنده سینه میبلین درمان کننده کوچکی، شلی و افتادگی سینه میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه و باسن، دارای فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین میباشد.

این کرم سفت کننده، فرم دهنده و افزایش سایز سینه و باسن میبلین غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم حجم دهنده میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

۴٫ سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن، تمرینات قدرتی انجام دهید

اگر قبلاً تمرینات قدرتی را امتحان نکرده اید، همین حالا آن را انجام دهید. این به بازسازی ماهیچه هایی که درست زیر پوست قرار دارند کمک می کند و پوست شما را محکم می کند. تمرینات قدرتی یا Calisthenics را سه بار در هفته تمرین کنید، تا پایان هفته دوم متوجه تفاوت خواهید شد. همچنین مهم است که در صورت انجام تمرینات قدرتی باید کالری دریافتی خود را افزایش دهید. شما را پرانرژی نگه می دارد، احساس ضعف نمی کنید و به ساخت ماهیچه های بدون چربی کمک می کند.

۵٫ شکم خود را تقویت کنید

هنگامی که به طور ناگهانی از ناحیه شکم خود وزن زیادی کم می کنید، شکم فرو می ریزد. برای اینکه مطمئن شوید شکم ندارید، شکم خود را سفت کنید. ورزش‌های ساده مانند بلند کردن پا، دراز و نشست، کرانچ، دوچرخه‌سواری با هوا، و پل‌های کناری به شما کمک می‌کنند شکمی صاف داشته باشید. این تمرینات را روزانه حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه انجام دهید.

۶٫ حمام نمک دریایی

نمک های دریایی در مورد سفت کردن و جوان سازی پوست معجزه می کنند. آنها به گردش خون کمک می کنند ، که باعث سفت شدن پوست و همچنین درخشندگی آن می شود. حمام نمک دریایی به راحتی در بازار موجود است. می توانید آنها را با آب ولرم استفاده کنید. همچنین می توانید با مخلوط کردن دو قاشق غذاخوری نمک دریا، دو قاشق غذاخوری خاک رس سفید، دو تا سه قطره روغن نعناع و یک قاشق غذاخوری ماست اسکراب خود را درست کنید.

۷٫ ماساژ بدن

بسیاری از مردم گزارش کرده اند که انجام ماساژ بدن دو بار در هفته بهترین راه برای سفت کردن پوست پس از کاهش وزن است. می توانید آن را در یک آبگرم یا در خانه انجام دهید. می توانید از یک اسانس استفاده کنید (آن را با روغن حامل مخلوط کنید) یا به سادگی روغن نارگیل، گلبرگ های گل رز خشک و له شده و کمی کافور را مخلوط کنید. ناحیه مشکل را به آرامی و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. می توانید آن را با یک پارچه نرم مالش دهید. همچنین می توانید حمام آب گرم بگیرید. این را امتحان کنید، تا تأثیر را ببینید.

۸٫ پوشش جلبک دریایی

این یکی از بهترین و امیدوارکننده‌ترین روش‌های درمانی برای سفت کردن پوست است. جلبک های دریایی حاوی ترکیباتی هستند که به سم زدایی، مرطوب کنندگی، بازسازی پوست و کاهش سلولیت کمک می کنند. شما می توانید یک پوشش جلبک دریایی را در یک آبگرم یا در خانه تهیه کنید. خاک رس، اسانس ها، عسل (اگر پوست خشکی دارید)، جلبک دریایی و آب داغ را با هم مخلوط کنید. خمیر را روی تمام بدن خود بمالید و با یک حوله داغ بپوشانید. اجازه دهید بدن شما تمام خوبی ها را برای حدود ۲۰ دقیقه جذب کند. یک پارچه نرم و مرطوب بردارید و به آرامی خمیر را بمالید. سپس، یک حمام آب گرم بگیرید.

همچنین می‌توانید یکی از روغن‌های دلخواه خود، از جمله روغن زیتون یا آرگان را به خمیر جلبک دریایی DIY (به همراه چند قطره روغن ضروری) اضافه کنید.

۹٫ مرطوب کننده

مرطوب کننده پوست شما را آبرسانی، نرم، صاف و سفت می کند. از یک مرطوب کننده خوب موجود در بازار استفاده کنید یا می توانید از مواد گیاهی نیز استفاده کنید. می توانید از روغن بادام، روغن نارگیل یا روغن زیتون استفاده کنید. روغن میخک یا روغن نعناع را اضافه کنید تا اثر خنک کننده و آرام بخش داشته باشید. پس از استفاده از روغن در سراسر منطقه مشکل، ۱۰-۱۵ دقیقه خیس کنید. آن را با یک خمیر کوچک آرد به صورت دورانی مالش دهید. بلافاصله یک اثر روشن کننده و سفت کننده را تجربه خواهید کرد.

۱۰٫ سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن، به خورشید نه بگویید

سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن و لاغر شدن

اگر از خود در برابر اشعه های مضر UV خورشید محافظت نکنید، خاصیت ارتجاعی پوست شما می تواند بدتر شود. از عینک آفتابی و کلاه های مد روز استفاده کنید یا چتر به همراه داشته باشید. همیشه ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، یک کرم ضد آفتاب با SPF بالا روی تمام نواحی در معرض آفتاب بزنید.

برای اطمینان از عملکرد بهینه چندین عملکرد بدن و آبشارهای هورمونی، از جمله تولید سروتونین و ملاتونین، روزانه حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید. اگر این مقدار کم باشد، نمی‌توانید خوب بخوابید و نمی‌خواهید ورزش کنید. علاوه بر این، استفاده از ضد آفتاب های شیمیایی به کبد استرس وارد می کند. زمانی که کبد نتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد، کاهش وزن بسیار دشوار است. بنابراین، یافتن ضد آفتاب فیزیکی مبتنی بر روی را در نظر بگیرید.

۱۱٫ بدون کلر

کلر پوست شما را خشک می کند و با گذشت زمان، پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. خاصیت ارتجاعی عامل تعیین کننده ای است که آیا می توانید پوست خود را بدون جراحی سفت کنید یا نه. زمان شنای خود را در استخر محدود کنید. می توانید در دریاچه یا دریای مجاور شنا کنید. همچنین همیشه بعد از شنا در استخر دوش بگیرید.

۱۲٫ مکمل ها

خاصیت ارتجاعی پوست به کلاژن بستگی دارد، پروتئینی که تاندون ها را تقویت می کند و پوست را صاف و محکم می کند. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می یابد. این همچنین می تواند به دلیل مصرف الکل، سیگار کشیدن، درست غذا نخوردن، کم خوابی و قرار گرفتن در معرض آفتاب و آلودگی اتفاق بیفتد. تنها راه جبران ضرر، استفاده از شیوه های سالم خوردن غذای کامل است. اگر این گزینه نیست، مصرف مکمل های ویتامین را در نظر بگیرید. ویتامین های A، C، E، K و B کمپلکس پوست را تغذیه می کند و خواص آنتی اکسیدانی آن رادیکال های فعال اکسیژن را از بین می برد. این باعث می شود پوستی سفت تر، صاف تر و روشن تر داشته باشید.

توجه: برخی از این مکمل‌ها را می‌توان به راحتی با مصرف بیش از حد ویتامین A مصرف کرد. بنابراین، مهم است که قبل از هر پروتکل مکمل با متخصص تغذیه یا ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود مشورت کنید.

۱۳٫ خوب بخوابید

خواب نقش حیاتی در حفظ سلامت پوست دارد. وقتی احساس خوبی داشته باشید، خوب به نظر می رسید. اگر نخوابید سلول های شما دائما در حال کار هستند. از آنجایی که شما در حالت کاهش وزن هستید، احتمالاً کمتر غذا می خورید. این یک ترکیب کشنده است و می تواند سلول های بدن شما را از تغذیه و انرژی محروم کند. حداقل هفت ساعت خوابیدن به جوانسازی سلول‌های شما کمک می‌کند تا عملکردهای مختلف را به درستی انجام دهند و همچنین به سلامت پوست کمک میکند.

۱۶٫ سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن، سیگار نکشید

سیگار کشیدن می تواند پوست شما را خشک کند که در نهایت بر خاصیت ارتجاعی پوست شما تأثیر منفی می گذارد. همانطور که قبلا ذکر شد، زمانی که پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، تقریبا غیرممکن است که آن را به حالت طبیعی خود بازگردانید. مهم نیست چقدر جالب یا مهم است، اگر می خواهید پوست خود را سفت کنید، فقط باید این عادت را کنار بگذارید.

پاسخ به سؤالات متداول:

آیا پوست شل در نهایت پس از کاهش وزن سفت می شود؟

بستگی دارد. اگر کمی تا متوسط ​​وزن کم کنید، پوست شما به خودی خود سفت می شود. از سوی دیگر، کاهش وزن عمده ممکن است به مداخلات پزشکی برای سفت کردن یا برداشتن پوست شل نیاز داشته باشد.

آیا کافئین به سفت شدن پوست بعد از کاهش وزن کمک می کند؟

شواهد حکایتی نشان می دهد که کافئین ممکن است به سفت شدن پوست کمک کند زیرا سلولیت را کاهش می دهد.

معرفی ۳ نمونه از محصولات سایت سلامتی و زیبایی

WWW.SALAMATIVAZIBAEI.COM

شامپو ضد ریزش و رشد مجدد مو بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو

محصولات تخصصی ضد ریزش مو بایوفول رتبه یک کانادا را در لاین تخصصی درمان فوری ریزش مو و ترمیم آن را دارا می باشند.

یک امتیاز بسیار مهمی که شامپو رشد مو گیاهی و ضد ریزش فوری ویتامینه ارگانیک بایوفول داراست خاصیت رشد مجدد مو آن است.

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

شامپو رشد مو و ضدریزش گیاهی و ارگانیک، ضدشوره و ضد پیری بایوفول دارای ترکیبات مؤثر ارگانیک بوده و به عنوان شامپو ضد شوره مو سر هم می توان از آن استفاده کرد

همچنین به خاطر دارا بودن ترکیبات پروتئین کراتین ارگانیک نیز به عنوان شامپو کراتینه ارگانیک مو کاربرد دارد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو  فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

محلول رشد مو، ضد ریزش و تقویت مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

محلول رشد مو، تقویت مو و  آبرسان مو سی کمپلکس به تارهای بلند مو آبرسانی و رطوبت رسانی می کند و سرعت رشد مو را بالا می برد.

سرم رشد مو بایوفول مدل سی کمپلکس کمک به پیشگیری از ریزش مو و افزایش ضخامت مو می کند.

محلول رشد مو و آبرسان موهای نازک و کم حجم سی کمپلکس بایوفول کانادا رطوبت مو را تعدیل می کند و بافت کوتیکول آسیب دیده ساقه مو را ترمیم می کند و به ساقه مو برای جلوگیری از شکستگی و خرد شدن استحکام می بخشد.

اگر مدت طولانی است که موهایتان رشد نکرده است سرم ژل سی کمپلکس بایوفول بهترین راه درمان آن است.

رژ لب میبلین آمریکا

رژلب اصل میبلین آمریکا، با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد

و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند. رنگ زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و کیفیت خوب از ویژگی‌های رژلب میبلین میباشد.

که از یک رژلب انتظار می‌رود و رژلب برند میبلین این ویژگی‌ها را فراهم کرده است.

این رژلب بدون سرب ویتامینه و مرطوب کننده لب است.

رژلب میبلین اصل را می توانید از تهیه کنید.

با رژلب بادوام میبلین آرایش لب به راحتی پاک نمی شود.

رژلب ویتامینه میبلین دارای ویتامین E,A و روغن های مغذی است.

منبع: stylecraze.com



Source link