چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه


چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی های سلامتی به دلیل فواید چای سبز است. بسیاری از ما از فواید آن آگاه هستیم و شروع به مصرف آن می‌کنیم، اما به دلیل طعم تلخ، ملایم و علف‌دارش آن را ترک می‌کنیم. فرآیندی که برای تهیه چای سبز دنبال می‌کنید مهم است زیرا می‌تواند طعم آن را بهبود بخشد و به شما کمک کند از تمام فوایدی که ارائه می‌کند بهره ببرید. در ادامه این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی با موضوع چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه همراه ما باشید تا مراحل گام به گام تهیه چای سبز را بدون به خطر انداختن طعم و از دست دادن فواید آن و همچنین تفاوت چای سبز با چای سیاه را بدانید.

این نوشیدنی سالم می تواند با بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های کلیوی، اختلالات پوستی، چاقی، بیماری های عصبی و بیماری های قلبی مبارزه کند و خطر سرطان را کاهش دهد. آنتی اکسیدان های مفید موجود در این چای مسئول تمام این فواید هستند.

چای سبز می تواند از DNA در برابر آسیب محافظت کند، خستگی را کاهش دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و خطر سرطان را کاهش دهد. همچنین از تجمع چربی جلوگیری می کند و خطر ابتلا به عفونت های میکروبی را کاهش می دهد. در حالی که ممکن است طعم آن تلخ، ملایم و علف باشد، می توانید با استفاده از روش های آماده سازی ذکر شده در این مقاله بر طعم آن غلبه کنید. یاد بگیرید که چگونه چای سبز درست کنید و شروع به مصرف آن کنید و از تمام فواید آن بهره مند شوید.

چای سبز چیست؟

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه
چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

عادت نوشیدن چای سبز در چین آغاز شد. افسانه ها حاکی از آن است که در سال ۲۷۳۷ قبل از میلاد توسط شانونگ، امپراتور چین، زمانی که چند برگ درخت چای در فنجان آب جوشیده او افتاد، کشف شد. بعدها، راهبان چینی شروع به نوشیدن چای سبز برای طراوت و کمک به مدیتیشن کردند. آنها اغلب برای گسترش آیین بودا به هند و جاهای دیگر سفر می کردند و این نوشیدنی معجزه آسا را ​​با خود می بردند. پس از آن، چای سبز محبوبیت پیدا کرد.

چای سبز یا Camellia sinensis یک چای تخمیر نشده است که سرشار از آنتی اکسیدان است. اگرچه چای سبز، چای سیاه و چای اولانگ همگی از یک گیاه چای به دست می آیند، کاملیا سیننسیس، برگ های چای سبز باید متفاوت چیده شوند. چای‌چین‌ها باید برگ‌های تازه را از راس بچینند. سپس این برگ های شل چای به گونه ای پردازش می شوند که از اکسیداسیون بیش از حد جلوگیری می کند. و این مراسم چیدن و فرآوری است که چای سبز را غنی از آنتی اکسیدان می کند.

ژل لاغری هات چیلی بهترین روش برای لاغری فوری و چربی سوزی موضعی

خرید بهترین ژل لاغری برای کاهش وزن فوری بدون رژیم غذایی

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این کرم لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در این ژل لاغری پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

این ژل لاغری شکم و پهلو جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود.

کرم ضد سلولیت هات چیلی را برای هر قسمت از بدن که قصد چربی سوزی و لاغری و درمان سلولیت دارید استفاده نمایید.

چای سبز چینی برگ های کوچک تری دارد در حالی که چای سبز آسام هند برگ های بزرگ تری دارد. با این حال، هر دو فواید سلامتی یکسانی دارند. اما، واقعاً چای سبز چگونه به سلامت بدن کمک می کند؟

چای سبز چگونه سلامت شما را بهبود می بخشد؟

کاتچین های موجود در چای سبز آنتی اکسیدان هایی هستند که مسئول تمام فواید سلامتی هستند. کاتچین های اصلی موجود در چای سبز عبارتند از اپی کاتچین (EC)، اپی گالوکاتچین (EGC)، اپی کاتچین-۳ گالات (ECG) و اپی گالوکاتچین-۳ گالات (EGCG). اما قوی ترین کاتچین EGCG است. از آنجایی که EGCG یک آنتی اکسیدان است، رادیکال های مضر اکسیژن آزاد را از بین می برد و از DNA در برابر آسیب محافظت می کند، از تکثیر نامحدود سلولی جلوگیری می کند، مسیرهای سیگنال دهی سرطان را مسدود می کند، از تجمع چربی جلوگیری می کند، از عفونت های میکروبی محافظت می کند، خستگی را کاهش می دهد و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

طرز تهیه چای سبز در خانه

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه
چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

درست کردن یک فنجان چای سبز کامل تنها شامل چند مرحله است. شما می توانید چای سبز را عمدتاً به دو روش مختلف تهیه کنید، اما می توانید بسیاری از مواد مفید دیگر را به همراه چای سبز اضافه کنید. بیایید با دستور العمل های اولیه شروع کنیم.

۱٫ طرز تهیه چای سبز با برگ

طرز تهیه چای سبز با چای سیاهی که در خانه درست می کنیم متفاوت است. شما باید چند مرحله ساده را دنبال کنید. هنگام تهیه چای سبز، به خاطر داشته باشید که اگر برگ های چای را در آب جوش با دمای بالای ۹۰ درجه سانتیگراد قرار دهید، چای تلخ می شود. بنابراین، آن را در آبی که خیلی گرم نیست قرار دهید. در اینجا مراحل دم کردن چای سبز با برگ آورده شده است.

آنچه شما نیاز دارید

  • برگ های چای سبز، مقدار اولیه آن ۱ قاشق چایخوری برای ۱ فنجان چای سبز است. می توانید از مرواریدهای چای سبز نیز استفاده کنید.
  • یک صافی چای. آن را بشویید و خشک کنید اگر از این صافی برای تهیه چای سیاه معمولی استفاده می کنید این مرحله ضروری است.
  • یک فنجان
  • یک قابلمه استیل ضد زنگ
  • ۱ فنجان آب

روش

مرحله ۱

یک قاشق چایخوری از برگ چای سبز را مصرف کنید. اگر می خواهید بیش از یک فنجان چای سبز درست کنید، برای هر فنجان ۱ قاشق چایخوری برگ چای سبز مصرف کنید. بنابراین، ۴ قاشق چایخوری از برگ چای سبز را به ازای ۴ فنجان چای سبز مصرف کنید.

گام ۲

حالا برگ های چای را در یک صافی/الک بردارید و کنار بگذارید.

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

۳

حالا یک قابلمه یا قابلمه فولادی ضد زنگ بردارید و آب را بجوشانید. اگر می خواهید به جای آن از قوری شیشه ای استفاده کنید، ادامه دهید. دمای ایده آل برای چای سبز ۸۰ تا ۸۵ درجه سانتی گراد است، بنابراین مراقب آب باشید تا از جوشیدن آن مطمئن شوید. اگر به هر حال شروع به جوشیدن کرد، فقط گاز/حرارت را خاموش کنید و بگذارید کمی خنک شود (مثلاً ۳۰-۴۵ ثانیه).

۴

اکنون، الک / صافی را روی فنجان یا لیوان قرار دهید.

۵

سپس آب داغ را در فنجان چای بریزید و بگذارید چای به مدت ۳ دقیقه دم بکشد. این مرحله ای است که باید بسیار مراقب باشیم. همه افراد چای خود را قوی دوست ندارند، بنابراین، برای بررسی اینکه آیا چای درست است یا خیر، یک قاشق در دسترس داشته باشید و هر ۳۰ تا ۴۵ ثانیه یک قاشق چای خوری بنوشید تا متوجه شوید که آیا طعم آن برای شما مناسب است یا خیر.

۶

حالا الک را بیرون بیاورید و کنار بگذارید. در صورت تمایل می توانید ۱ قاشق چایخوری عسل اضافه کنید.

۷

عسل را هم بزنید و بگذارید نوشیدنی برای چند ثانیه خنک شود. از فنجان چای سبز خود لذت ببرید.

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

۲٫ طرز تهیه چای سبز با کیسه های چای

چای سبز کیسه ای برای بسیاری از مردم راحت است. آنها قابل حمل هستند و می توانند به سرعت به یک فنجان داغ تبدیل شوند تنها چیزی که نیاز دارید یک فنجان آب داغ است. بنابراین، در اینجا نحوه تهیه یک فنجان چای سبز با یک چای سبز کیسه ای آورده شده است.

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه
چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

آنچه شما نیاز دارید

  • ۱ عدد چای سبز کیسه ای با کیفیت
  • ۱ فنجان آب گرم
  • ۱ فنجان فولاد ضد زنگ / خاک رس
  • یک درپوش برای پوشاندن فنجان
  • یک قابلمه استیل ضد زنگ

روش

۱

آب را در یک قابلمه فولادی ضد زنگ گرم کنید. دقت کنید که به نقطه جوش یعنی ۱۰۰ درجه سانتیگراد نرسد دمای آب باید حدود ۸۰-۸۵ درجه سانتیگراد باشد.

۲

کیسه چای سبز را در فنجان خاک رس یا فولاد ضد زنگ قرار دهید.

۳

آب داغ را داخل فنجان بریزید و آن را با یک درب کوچک بپوشانید. بگذارید ۳ دقیقه دم بکشد.

۴

بعد از گذشت ۳ دقیقه درب آن را بردارید و چای کیسه ای را بردارید.

۵

با قاشق هم بزنید و یک جرعه جوان کننده بنوشید!

درمان ریزش مو با چای سبز را اینجا بخوانید.

۳٫ نحوه دم کردن چای سبز با پودر

همچنین می توانید چای سبز را با استفاده از پودر چای سبز که به راحتی در بازار موجود است تهیه کنید. در اینجا بهترین راه برای تهیه چای سبز با استفاده از پودر چای سبز آورده شده است.

آنچه شما نیاز دارید

  • پودر چای سبز – ۱ و ½ قاشق چایخوری
  • آب – ۱ فنجان
  • ۱ قاشق چایخوری عسل

روش

۱

یک فنجان آب را در یک کاسه استیل یا کاسه شیشه ای بریزید و آن را گرم کنید. به یاد داشته باشید، چای سبز زمانی که بیش از حد گرم می شود تلخ می شود، بنابراین فقط دمای آن را بررسی کنید. از یک دماسنج آشپزخانه استفاده کنید تا ببینید آیا حدود ۸۵ درجه سانتیگراد است یا خیر.

۲

وقتی به نقطه جوش رسید حرارت را خاموش کنید. حالا بگذارید چند ثانیه خنک شود.

۳

پودر چای سبز را به آب اضافه کنید. زمان ایده آل دم کردن چای سبز برای خیساندن حدود ۳ دقیقه است، اما می توانید بعد از ۱ ½ دقیقه یک جرعه بنوشید تا بررسی کنید که آیا طعم آن به اندازه کافی قوی است یا خیر.

۴

بعد از ۳ دقیقه، رنگ باید به قهوه ای تغییر کند. آن را از صافی بریزید.

۵

عسل را به چای اضافه کنید و در فنجان بریزید.

بنابراین، همه چیز در مورد تهیه چای سبز در سه روش ساده بود. اگرچه این ممکن است آسان به نظر برسد، اما راز درست کردن یک فنجان چای سبز عالی در نحوه دم کردن آن نهفته است. بنابراین، در اینجا چند تکنیک دم کردن چای سبز وجود دارد که به شما کمک می کند طعم مناسب را بدست آورید.

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

شامپو رشد مو بایوفل کانادا، درمانی فوری و قطعی برای ریزش مو و رشد مجدد موها می باشد.

خرید بهترین شامپو رشد مو برای درمان انواع الگوهای ریزش مو

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش ایج دیفنس درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو  فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

شامپو رشد مو گیاهی و ارگانیک، ضدشوره و ضد پیری بایوفول دارای ترکیبات مؤثر ارگانیک بوده و به عنوان شامپو ضد شوره مو سر هم می توان از آن استفاده کرد همچنین به خاطر دارا بودن ترکیبات پروتئین کراتین ارگانیک نیز به عنوان شامپو کراتینه ارگانیک مو کاربرد دارد. در نتیجه این محصول درمانی بهترین شامپو ضد ریزش مو می باشد.

نکات دم کردن چای سبز

نسبت چای به آب را حفظ کنید

وقتی نوبت به تهیه چای سبز می رسد، باید نسبت آب به چای ۵:۳ را حفظ کنید. این بدان معناست که اگر ۳ گرم چای سبز مصرف کنید، باید ۵ اونس آب برای تهیه آن مصرف کنید.

کیفیت آب

قبلاً آب کمتر آلوده بود، اما حالا ماجرا متفاوت است. بنابراین ما بر کیفیت آب تاکید می کنیم. آبی که استفاده می کنید باید فیلتر شود. اگر به منبع آن اطمینان دارید می توانید از آب لوله کشی نیز استفاده کنید. از آب مقطر استفاده نکنید.

دمای آب

دمای آب هنگام تهیه چای سبز بسیار مهم است. آب را نجوشانید زیرا آب خیلی داغ می تواند خواص مفید چای سبز را کاهش دهد. همیشه دمای ۸۵ درجه سانتیگراد یا ۱۷۰ درجه فارنهایت را حفظ کنید.

ظرف برای دم کردن چای

یک ظرف کوچک دم آور، حدود ۱۰۰-۲۰۰ میلی لیتر، برای یک وعده انتخاب کنید. می توانید از ظروف دم کردن چای سنتی چینی یا ژاپنی استفاده کنید. آنها به نام گیوان یا شیبوریداشی شناخته می شوند .

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

زمان دم کردن

نیازی نیست آن را برای مدت طولانی خیس کنید. 2-3 دقیقه خوب کار را انجام می دهد. علاوه بر این، اگر چای سبز را بیش از ۳ دقیقه دم کنید، طعم چای سبز تلخ و علف‌دار می‌شود.

حذف چای

می توانید از یک صافی برای ریختن چای در فنجان دیگری استفاده کنید. یا می توانید از دمنده استفاده کنید.

در بخش زیر با تفاوت های کلیدی بین چای سبز و چای سیاه آشنا شوید.

زمان خیساندن چای های سبز با کیفیت پایین تر از ۳ دقیقه معمول است. چای های باکیفیت زمان خیساندن کمتری دارند.

تفاوت بین چای سبز و چای سیاه چیست؟

ویژگی چای سبز چای سیاه
در حال پردازش حداقل فرآوری شده، با برگها به سرعت بخارپز یا پخته شده در تابه برای جلوگیری از اکسیداسیون. تحت اکسیداسیون کامل قرار می گیرد و برگ ها را تیره می کند.
محتوای کافئین به طور کلی حاوی سطوح پایین تری کافئین است، حدود ۲۰-۴۵ میلی گرم در هر ۸ اونس. فنجان به طور معمول دارای محتوای کافئین بالاتری است که از ۴۰ تا ۷۰ میلی گرم در هر ۸ اونس متغیر است. فنجان
طعم و عطر طعمی سبک، چمن‌دار و کمی گس دارد. دارای طعمی غنی و پررنگ با ته مالت، گلی یا میوه ای است
محتوای آنتی اکسیدانی سرشار از آنتی اکسیدان ها، عمدتاً EGCG (اپی گالوکاتچین گالات). حاوی آنتی اکسیدان در مقادیر کم به دلیل اکسیداسیون.
چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

دستور العمل های تهیه چای سبز سالم

۱٫ چای سبز دارچین

مواد لازم

  • ۱ اینچ دارچین 
  • ۱ قاشق چایخوری برگ چای سبز
  • ۱ لیوان آب

نحوه تهیه

  1. آب را به یک قابلمه فولادی ضد زنگ منتقل کنید.
  2. چوب دارچین را داخل قابلمه بریزید و آب را به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید.
  3. حالا بگذارید خنک شود تا دمای آب به ۸۵ درجه سانتیگراد برسد.
  4. ۱ قاشق چایخوری چای سبز را به قابلمه اضافه کنید و بگذارید ۲ تا ۳ دقیقه دم بکشد.
  5. چای را در فنجان خود صاف کنید و لذت ببرید!

۲٫ چای سبز علف لیمو

مواد لازم

  • ۲ قاشق چایخوری لیموترش خرد شده
  • ۱ قاشق چایخوری برگ چای سبز
  • ۱ لیوان آب
  • ۱ قاشق چایخوری عسل

نحوه تهیه

  1. آب را به یک قابلمه فولادی ضد زنگ منتقل کنید.
  2. علف لیمو را درون آن بریزید و آب را به جوش بیاورید. بگذارید ۵ دقیقه بجوشد.
  3. قابلمه را از روی شعله بردارید و اجازه دهید آب خنک شود تا دمای آن به ۸۰-۸۵ درجه سانتیگراد برسد.
  4. حالا چای سبز را اضافه کنید و بگذارید ۳ دقیقه دم بکشد.
  5. چای را در فنجان خود صاف کنید.
  6. عسل را اضافه کنید و قبل از نوشیدن خوب هم بزنید.

می توانید هر ماده دیگری را اضافه کنید و انواع چای سبز خوش طعم را تهیه کنید. اما، افرادی هستند که اصلاً چای سبز دوست ندارند. این بدان معنا نیست که آنها باید خود را از این نوشیدنی شگفت انگیز محروم کنند. بنابراین، در اینجا چند ایده برای دستور العمل چای سبز برای کسانی که چای سبز دوست ندارند، آورده شده است.

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

انواع چای سبز

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه
چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

برای داشتن بهترین طعم و مرغوبیت چای سبز واقعی، باید سعی کنید آن را از فروشگاه های چای اصیل چینی خریداری کنید. چینی ها همیشه بهترین دستور العمل های چای سبز را دارند ! 

چای سبز چینی

  • Dragonwell یا Lung Ching: یکی از گران ترین چای های سبز است. رنگ آن سبز روشن است و در تعداد بسیار کمی تولید می شود به همین دلیل قیمت بالایی دارد.
  • چای سبز یاس: چای سبز یاسمن چیزی نیست جز چای سبز با طعم گل یاس. طعم شیرین و معطر دارد. حاوی مقدار زیادی کاتچین است.
  • باروت: به آن چای مروارید نیز می‌گویند زیرا برگ‌های این چای به شکل‌های گرد کوچک در می‌آیند و به همین دلیل به آن باروت می‌گویند. چای باروتی فشرده به عنوان بهترین چای در نظر گرفته می شود.
  • Pi Lo Chun (bi Luo Chun): این چای در کوه های Dongting در چین کشت می شود و طعم میوه ای دارد. رایحه گلی و موهای سفید آن را از همه چای های دیگر متمایز می کند.

برخلاف چای سبز چینی، چای های ژاپنی به جای پختن در تابه بخارپز می شوند و در نتیجه طعم شیرین تر و علف تری دارند.

چای سبز ژاپنی

  • سنچا: اگر می‌خواهید انواع شیرین‌تری از چای سبز داشته باشید، سنچا را تهیه کنید، چای سبز شیرین و ارزان‌تر از چاه اژدها . 
  • سینچا: این چای سبز در ژاپن رایج است و از اولین برداشت فصل تهیه می شود. این چای کاملا فرآوری شده است که آن را تازه و معطر نگه می دارد. با این حال، حاوی کاتچین و کافئین کمتری است .
  • بانچا: این یک نسخه ارزانتر از سنچا است و همچنین طعم کمتری دارد.
  • کوچیکا: چای کوچیکا یا چای سرشاخه با نام بوچا نیز شناخته می شود و چایی است که از شاخه ها، ساقه ها و ساقه ها درست می شود. طعم آجیلی و شیرینی دارد و می توانید آن را ۳ تا ۴ دم کرده دم کنید.
  • تنچا: تنچا برگ چایی است که برای تهیه ماچا استفاده می شود. رنگ آن سبز کم رنگ و طعم ملایمی دارد.
  • ماچا: یکی از شیرین ترین چای های سبز موجود است. این چای در مراسم سنتی ژاپن است . گران است و بسیاری آن را سلطان چای سبز می دانند.
  • Gyokuro: برگ های این چای سبز در سایه رشد می کنند و طعمی غنی دارند اما گس آن کم است. این یکی از گران ترین چای های ژاپن است.
  • Genmaicha: یکی از محبوب ترین دمنوش ها در ژاپن است و ترکیبی از برنج بوداده و چای سنچا یا بانچا دارد.
  • هوجیچا: این چای از برگ‌های چای آماده شده به مدت چند دقیقه برشته شده تهیه می‌شود و برای وعده‌های غذایی ایده‌آل است.

یکی را انتخاب کنید که بهترین آن را دوست دارید اما چگونه می توانید بفهمید که آیا بهترین چای سبز را خریده اید یا خیر؟ خوب، ما تمام اطلاعات را در اینجا داریم.

نحوه خرید و نگهداری چای سبز

  • همیشه چای سبز با برگ کامل بخرید.
  • منشا چای سبز را بررسی کنید.
  • برگها پس از دم کشیدن باید سبز باقی بمانند.
  • به جای چای کیسه ای، چای سبز شل بخرید.
  • پس از دم کشیدن چای سبز، پس از مدتی برگ ها باید قهوه ای یا سیاه شوند.
  • از یک فروشنده یا برند معتبر چای خرید کنید.
  • چای سبز را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید و از نور محافظت کنید.
  • چای سبز را در کیسه های قابل بسته بندی مجدد نگهداری کنید. این کیسه ها را در ظروف دربسته قرار دهید.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، درمانی بدون عوارض و نیاز به تیغ جراحی برای بزرگ کردن سینه

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای بزرگ کردن سینه بدون هیچگونه عوارض جانبی

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین
کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین

بزرگ کردن سینه با کرم حجم دهنده سینه، یک روش عالی و طبیعی برای بهبود اندازه سینه، درمان افتادگی سینه و به طور کلی اصلاح فرم سینه ها است.

کرم بزرگ کننده سینه، روشی ایمن، مؤثر و بدون عوارض جانبی بوده که باعث افزایش وزن نمی شود و فقط ناحیه سینه را هدف قرار می دهد.

لوسیون حجم دهنده سینه میبلین، مستقیماً روی سینه‌ها اعمال می‌شوند و دارای ترکیباتی خاص و کاملا ارگانیک بوده که هدفشان تقلید از هورمون طبیعی استروژن به منظور تحریک سینه‌ها برای رشد و بزرگ کردن سینه ها است. 

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده باسن، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

پاسخ به سوالات متداول

از چه نوع صافی می توانید استفاده کنید؟

برای صاف کردن چای سبز می توانید از یک صافی استیل استفاده کنید.

چه مدت باید برگ های چای را در فنجان دم کنید؟

چای سبز را به مدت ۳ دقیقه و نه بیشتر از آن دم کنید. اگر بیش از ۳ دقیقه آن را دم بکشید طعم آن تلخ و علف می شود.

چه مقدار چای سبز باید در هر فنجان استفاده کرد؟

در هر فنجان باید از ۱ قاشق چایخوری چای سبز استفاده کنید.

چگونه چای سبز سرد درست کنیم؟

آب را در یک قابلمه فولادی ضد زنگ گرم کنید. دما را به ۸۵ درجه سانتیگراد برسانید. آب را جوش ندهید. قابلمه را از روی شعله بردارید و چای سبز را اضافه کنید. قبل از صاف کردن آن در یک فنجان، آن را به مدت ۳ دقیقه دم کنید. بگذارید خنک شود. چند ساعت در یخچال بگذارید. اگر دوست دارید کمی آب لیمو و چند تکه یخ اضافه کنید. لذت ببرید!

چگونه با شیر چای سبز درست کنم؟

چای سبز با شیر برای نوشیدن چای سبز مفید نیست. با این حال، اگر چای خود را با شیر ترجیح می دهید، شیر گرم را به یک فنجان چای سبز اضافه کنید و خوب هم بزنید. شیر داغ اضافه نکنید.

چرا چای سبز بعد از نوشیدن آن حالت تهوع در من ایجاد می کند؟

احتمالاً به دلیل کافئین موجود در چای سبز است. کافئین می تواند باعث تهوع، بی خوابی، اضطراب، اسهال و غیره شود. چند قطره لیمو یا ⅙ قاشق چایخوری پودر میخک را به چای سبز خود اضافه کنید تا حالت تهوع نداشته باشید. 

آیا می توانم در یک روز هم چای سبز و هم چای زنجبیل بنوشم؟

بله، میتوانید. حتما بعد از ۲ تا ۳ ساعت از نوشیدن چای سبز آن را بنوشید.

آیا استفاده مجدد از برگ های چای سبز بی خطر است؟

بله، می توانید ۲ تا ۳ بار از برگ های چای سبز استفاده مجدد کنید اما نه بیشتر از آن. با این حال، اگر از چای سبز کیسه ای استفاده می کنید، از استفاده مجدد از آنها خودداری کنید.

چای سبز کیسه ای یا برگ کدام بهتر است؟

همیشه برگ های چای سبز را ترجیح دهید زیرا کیسه های چای سبز حاوی مواد نگهدارنده و شیمیایی هستند و البته مواد کیسه ای استفاده شده نیز می تواند مضر باشد.

آیا چای سبز می تواند باعث اسهال یا یبوست شود؟

کافئین موجود در چای سبز می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. اما گاهی اوقات، می تواند باعث یبوست نیز شود. اگر از هر یک از این موارد رنج می برید فوراً نوشیدن چای سبز را متوقف کنید.

چند فنجان چای سبز در روز بنوشم؟

شما می توانید ۳-۴ فنجان چای سبز در روز و نه بیشتر از آن بنوشید.

چه زمانی چای سبز بنوشیم؟

بهتر است چای سبز را در فواصل ۲-۳ ساعت بنوشید. صبح با یک فنجان چای سبز شروع کنید و سپس یک فنجان قبل از غذا میل کنید.

چای سبز چیست؟ فواید و انواع چای سبز، طرز تهیه چای سبز و تفاوت آن با چای سیاه

سخن پایانی
  • چای سبز به کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان کمک می کند و ایمنی را تقویت می کند.
  • می توانید چای سبز را با خیساندن یک چای کیسه ای یا دم کردن برگ های تازه چای درست کنید.
  • برای تهیه چای سبز باید نسبت ۳:۵ چای سبز به آب را حفظ کرد.
  • همیشه برگ کامل یا چای سبز شل را انتخاب کنید و آن را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید تا از خراب شدن آنها جلوگیری کنید.
  • سنچا، اژدها، تنچا، ماچا و هوجیچا چند نوع چای سبز هستند که می توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

منبع



Source link