آبشار نومل و آشنایی با طبیعت بکر این منطقه


در استان گلستان و شهر زیبای گرگان جاذبه های دیدنی مختلفی در انتظار شما هستند. یکی از این دیدنی های آبشار نومل در روستایی با همین نام می باشد. آبشاری در ۷ کیلومتری جاده اصلی گرگان که در این بخش با زیبایی های آن آشنا می شوید.

آبشار دیدنی نومل

معرفی آبشار نومل:

در سفر به این روستای تفریحی علاوه بر تماشای جاذبه های طبیعی می توانید با ویژگی های فرهنگی جدیدی از این نواحی نیز آشنا شوید. اغلب مردمان این روستا به شغل دامداری و کشاورزی مشغول هستند و زندگی خود را از این طریق می گذرانند. این آبشار از دیدنی های گرگان می باشد.

 روستای نومل

ویژگی های آبشار:

این مجموعه دارای ۶ آبشار بزرگ بوده که مسیر دسترسی نسبتا دشواری دارند. برای تماشای این نواحی زیبا و لذت بردن از طبیعت زیبای آن باید توانایی بالا رفتن از کوه و دره را داشته باشید. این نواحی با وجود سختی هایی که دارند، برای گردشگران بسیار جذاب و بکر می باشند.

منطقه نومل

بلندترین آبشار در این منطقه ۳۰ متر ارتفاع داشته که با عنوان “نومل” شناخته می شود. این نواحی دارای آبشارهای دیگری است که ارتفاع کمتری دارند. آبشار دو قلو، ایستگاه ۱ و ۲ از دیگر آبشارهایی هستند که با این نام ها شناخته می شوند.

دیدنی نومل

طبیعت بکر آبشار:

بزرگ ترین و مرتفع ترین آبشارهای این منطقه دست نخورده هستند. شما برای رسیدن به این آبشارها و تماشای زیبایی آن باید مسیر طولانی تری را پیاده روی کنید. این آبشارها که از نواحی جنگلی چهل گیسو سرچشمه می گیرند دارای طبیعت بکر و مراتع سرسبزی هستند.

آبشار دو قلو در این نطقه بسیار بکرتر بوده و علاقه مندان زیادی دارد. ارتفاع این آبشارها ۵ متر بوده و در یک ناحیه جنگلی قرار گرفته است. مسیر دسترسی به این آبشارها ممکن است، کمی ناهموار و مشکل باشد.

طبیعت بکر نومل

آبشاری که در ایستگاه ۲ قرار دارد، ۱۵ متر ارتفاع داشته و برای بازدید از آن بهتر است یک راهنمای محلی همراه داشته باشد. آبشار نومل یک مجموعه آبشار وسیع و بزرگ با ویژگی های منحصر به فرد بوده که علاقه مندان زیادی را به سوی خود جلب می کند.

تفریحات آبشار:

این منطقه ویژه علاقه مندان به کوهنوردی است. شما در این نواحی می توانید، تجربه پیاده روی و کوهنوردی های گروهی و خانوادگی را داشته باشید. لذت بردن از طبیعت پیرامون نیز یکی دیگر از تجربه های جذاب برای علاقه مندان است.

در این بخش به معرفی یکی از مکان های دیدنی گرگان پرداختیم که شما علاقه مندان می توانید در لینک هم جاذبه های بیشتری از آن را بشناسید. این نواحی چشم اندازهای بسیار زیبایی برای علاقه مندان و گردشگران دارند.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

منبع :

برچسب :



Source link