آزمایش هلیکوباکتر پیلوری برای افراد در محیط های اجتماعی امکان پذیر است


آزمایش هلیکوباکتر پیلوری برای افراد در محیط های اجتماعی امکان پذیر است

انجمن هلیکوباکتر پیلوری بر اساس مطالعه ای که به صورت آنلاین در 3 آوریل منتشر شد، آزمایش (HP) در افراد پرخطر از نظر فنی امکان پذیر است. گوارش بالینی و کبد.

دکتر شریا کومار از دانشگاه میامی و همکارانش نتایج آزمایش HP مبتنی بر جامعه را در یک جمعیت در معرض خطر و کم خدمات ارزیابی کردند. تجزیه و تحلیل شامل 155 شرکت کننده بود که تحت آزمایش با استفاده از دستگاه تست تنفس اوره قابل حمل قرار گرفتند.

محققان دریافتند که 34 درصد از شرکت کنندگان عفونت HP، 63 درصد منفی و 3 درصد نامشخص بودند. عفونت HP در میان شرکت‌کنندگانی که اسپانیایی/لاتینی (79 در مقابل 54 درصد)، جوان‌تر (48 در مقابل 52 سال) و غیرانگلیسی زبان (اسپانیایی زبان: 67 در مقابل 30 درصد) بودند، به طور قابل‌توجهی شایع‌تر بود. از بین 52 شرکت کننده مبتلا به عفونت، 42 درصد با ریشه کنی تایید شده مورد آزمایش مجدد قرار گرفتند، 37 درصد قادر به تماس مجدد نبودند و 19 درصد درمان کامل را انجام ندادند. موانع شناسایی شده توسط شرکت کنندگان شامل تحمل دارو، دوز مکرر و تدارکات شرکت در جلسه دوم آزمایش بود. انگیزه بالایی برای آزمایش و درمان در بین افرادی که با ارتباط بین HP و سرطان معده آشنا بودند مشاهده شد.

نویسندگان می نویسند: «در حالی که نرخ ریشه کنی متمرکز بر داروی ما 96 درصد است، که نرخ قابل قبولی از ریشه کنی بر اساس اثربخشی آنتی بیوتیک را نشان می دهد، تجزیه و تحلیل قصد درمان نتایج قابل توجهی پایین تری به دست می دهد: در بین 52 مورد مبتلا به عفونت، تنها 42 درصد ریشه کنی را تایید کرده بودند». .

اطلاعات بیشتر:
شریا کومار و همکاران، موانع ریشه‌کنی مبتنی بر جامعه عفونت هلیکوباکتر پیلوری، گوارش بالینی و کبد (2024). DOI: 10.1016/j.cgh.2024.03.008

حق چاپ © 2024 HealthDay. تمامی حقوق محفوظ است.

نقل قول: آزمایش هلیکوباکتر پیلوری برای افراد در محیط های اجتماعی امکان پذیر است (2024، 20 آوریل) در 20 آوریل 2024 از https://medicalxpress.com/news/2024-04-pylori-feasible-people-community.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.