بیانیه علمی راهنمایی در مورد نیروی انسانی، منابع مورد نیاز برای مراکز سکته مغزی ارائه می دهد


سکته

اعتبار: CC0 دامنه عمومی

بیانیه علمی جدید انجمن قلب آمریکا راهنمایی هایی را در مورد نیروی انسانی، رهبری و منابع مورد نیاز مراکز سکته مغزی بیمارستانی برای کاهش تنوع و بهبود کیفیت مراقبت در مراکز سکته مغزی در سراسر ایالات متحده ارائه می دهد. بیانیه جدید امروز در مجله معتبر انجمن قلب آمریکا منتشر شده است. سکتهو در ساعت 2:00 بعد از ظهر سی تی فردا، چهارشنبه، 8 فوریه 2023، در یک جلسه سمپوزیوم دعوت شده، ” پرستاری عروق مغزی “، در کنفرانس بین المللی سکته مغزی 2023 در دالاس ارائه خواهد شد.

مراکز سکته مغزی توسط چندین آژانس مختلف در چهار سطح تایید شده اند: بیمارستان های آماده سکته حاد، مراکز سکته اولیه (PSCs)، مراکز سکته مغزی با قابلیت ترومبکتومی (TSCs) و مراکز سکته مغزی جامع (CSCs). از زمانی که صدور گواهینامه در ایالات متحده در سال 2003 آغاز شد، پیشرفت های قابل توجهی در راهبردهای تشخیصی، پیشگیری و درمان صورت گرفته است که تقاضا برای تشخیص مرکز سکته مغزی از طریق صدور گواهینامه را افزایش داده است.

در حالی که الزامات صدور گواهینامه و برخی از آژانس های دولتی استانداردهای کلی را ارائه می دهند و محدوده عملکرد را وابسته به سطح خدمات سکته مغزی تعیین می کنند، در مورد اجزای ساختاری مهم مراکز سکته مغزی جزئیات کافی وجود ندارد. تفاوت در این مناطق به این معنی است که مراکز سکته مغزی دارای اعتبار در یک سطح ممکن است بسیار متفاوت عمل کنند.

این بیانیه باید به عنوان یک فراخوان برای اقدام در نظر گرفته شود که الزامات بنیادی ایده آلی را برای مراکز سکته مغزی پیشنهاد می کند که ممکن است به به حداقل رساندن ناهماهنگی ها و بهبود خدمات ارائه شده توسط مراکز تایید شده سکته مغزی در همه سطوح کمک کند. اینها شامل پیشنهاداتی برای رهبری برنامه سکته مغزی، منابع پرسنلی، قابلیت های تصویربرداری عصبی، قابلیت های رویه ای، منابع تخت بیمارستانی، بهبود کیفیت و تحقیقات بالینی، و پاسخگویی سیستم سکته مغزی است. راهنمایی بر اساس سطح گواهینامه است. به عنوان مثال، در حالی که برنامه های بهبود عملکرد برای هر چهار سطح از مراکز سکته مغزی پیشنهاد می شود، تحقیقات بالینی سکته مغزی به عنوان یک نیاز اساسی فقط برای TSC ها و CSC ها توصیه می شود. همچنین، یک واحد سکته مغزی اختصاصی برای همه گواهینامه ها به جز سطح آماده سکته حاد مورد نیاز است، و یک واحد مراقبت عصبی برای یک مرکز جامع سکته مغزی مورد نیاز است.

این بیانیه علمی، “نیازهای بنیادی ایده آل برای توسعه و رشد برنامه سکته مغزی” توسط گروه نگارش داوطلبانه به نمایندگی از شورای پرستاری قلب و عروق و سکته مغزی انجمن قلب آمریکا و شورای سکته مغزی تهیه شده است. بیانیه های علمی انجمن قلب آمریکا آگاهی بیشتر در مورد بیماری های قلبی عروقی و مسائل مربوط به سکته مغزی را ارتقا می دهد و به تسهیل تصمیم گیری های آگاهانه مراقبت های بهداشتی کمک می کند. بیانیه های علمی آنچه را که در حال حاضر در مورد یک موضوع شناخته شده است و در چه زمینه هایی نیاز به تحقیقات اضافی دارد، تشریح می کند. در حالی که بیانیه های علمی از توسعه دستورالعمل ها خبر می دهد، آنها توصیه های درمانی را ارائه نمی دهند. دستورالعمل های انجمن قلب آمریکا توصیه های رسمی بالینی انجمن را ارائه می دهد.

نویسندگان همکار عبارتند از رئیس وندی دوسنبری، دکترای DNP، FAHA. نایب رئیس کلارن ماتیسن، MSN، FAHA؛ میشل ویلی، ام اس ان؛ Opeolu Adeoye، MD، MS، FAHA؛ Thabele Leslie-Mazwi، MD; شاون ویلیامز، MN; سزار ولاسکو، BSN؛ سمرث شاه، فارم.د. نیکول گونزالس، دکتر. و آن دبلیو الکساندروف، Ph.D.

اطلاعات بیشتر:
سکته (2023). DOI: 10.1161/STR.00000000000000424

ارائه شده توسط انجمن قلب آمریکا

نقل قول: بیانیه علمی راهنمایی در مورد کارکنان، منابع مورد نیاز برای مراکز سکته مغزی ارائه می دهد (2023، 7 فوریه) بازیابی شده در 7 فوریه 2023 از https://medicalxpress.com/news/2023-02-scientific-statement-guidance-staffing-resource.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.