درخشان کردن پوست کودک روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک


روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک و درخشان کردن پوست کودک

بیشتر مردم به دنبال نکاتی برای روشن کردن پوست نوزاد حتی قبل از زایمان هستند.  بهتر است مراقبت از پوست کودک خود را از همان روزهای اولیه شروع کنید. این برای آنها یک هدیه مادام العمر از پوست روشن و سالم مفید خواهد بود . برای دانستن نکاتی برای شادابی و سلامت پوست کودکتان، ادامه این مطلب را از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی سلامتی و زیبایی با موضوع روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک و درخشان کردن پوست کودک بخوانید.

نکاتی برای روشن کردن پوست نوزاد از جمله مواردی است که والدین تازه وارد بیشترین جستجو را داشته اند. اعتقاد بر این است که اگر کودک شما از همان ابتدا مراقبت از آن را شروع کنید، پوستی سالم و شاد خواهد داشت. بنابراین، اکثر مردم چندین درمان خانگی را برای روشن و درخشان نگه داشتن پوست کودک امتحان می کنند. ماساژ با روغن داغ، بسته های بدن ملایم خانگی، مرطوب کننده های ملایم و حمام آفتاب به بهبود پوست کودک شما کمک می کند. همچنین آلودگی ها را پاک کرده و از پوست کودک خود در برابر عفونت ها، آلودگی ها و بیماری ها محافظت کنید. همیشه برای حمام کردن نوزاد از آب در دمای مطلوب استفاده کنید و به جای صابون از پاک کننده های طبیعی پوست استفاده کنید. نکات ذکر شده در مقاله ما را دنبال کنید تا پوستی سالم و روشن برای کودک خود داشته باشید.

کرم حجم دهنده سینه با ترکیباتی ارگانیک کوچکی، شلی و افتادگی سینه را بدون عوارض درمان می کند.

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای بزرگ کردن سینه و لیفت سینه

کرم حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

استفاده از کرم بزرگ کننده سینه میبلین گزینه خوبی برای افزایش سایز سینه و خاصیت ارتجاعی آن است.

این لوسیون حجم دهنده سینه، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت سینه را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

چگونه پوست کودک خود را درخشان کنیم؟ ۹ نکته برتر

روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک و درخشان کردن پوست کودک
روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک و درخشان کردن پوست کودک

۱٫ ماساژ با روغن گرم

ماساژ روغن گرم با روغن زیتون یا روغن بادام برای پوست کودک شما عالی است. روغن را کمی گرم کنید و آن را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. این روغن ها به عنوان مرطوب کننده عمیق، برای محافظت و تقویت پوست کودک شما شناخته شده اند.

روغن نارگیل نیز یک گزینه عالی برای استفاده به عنوان روغن ماساژ است. به طور چشمگیری رنگ پوست کودک شما را بهبود می بخشد و باعث درخشش آن می شود. برای رشد بهتر بدن و خوابی آرام، بعد از ماساژ، ورزش های ملایم را امتحان کنید.

همچنین می توانید کودک خود را با روغن گلرنگ، دانه انگور، جوجوبا یا گل سرخ با تمام عشق و علاقه خود ماساژ دهید تا پوست را تسکین و آبرسانی کند.

۲٫ یک ماسک بدن ملایم خانگی را امتحان کنید

ماسک های بدن برای بهبود سلامت پوست کودک و محافظت از آن در برابر عفونت ها عالی هستند. یکی از این بسته های بدن ایده آل برای نوزادان، چوب صندل، زردچوبه و خمیر زعفران است .

خمیر را روی پوست کودک خود بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس، به آرامی آن را با یک پارچه نخی مرطوب پاک کنید.

این ماسک، رنگ پوست کودک شما را روشن می کند و آلودگی را به طور موثری از بین می برد.

همچنین می توانید شیر خام، گلاب یا روغن بچه را به بسته بدن اضافه کنید تا پوست کودکتان تمیز و نرم بماند.

۳٫ برای حمام کردن از آب در دمای مطلوب استفاده کنید

دکتر K.Harish Kumar، MD، DVL، بیان می‌کند که دمای آبی که برای حمام کردن نوزادتان استفاده می‌کنید، نقش مهمی در وضعیت پوست او دارد. دقت کنید که آب خیلی سرد یا گرم نباشد. دمای راحت و گرم را حفظ کنید که باعث ناراحتی کودک نشود. دمای زیاد می تواند باعث خشکی و تیرگی شود و به بافت پوست ظریف کودک شما آسیب برساند.

۴٫ از صابون استفاده نکنید

دکتر K.Harish Kumar، MD، DVL، توصیه می‌کند از صابون‌های تجاری موجود بر روی پوست کودک خود استفاده نکنید. آنها خشن هستند و می توانند آن را خشک کنند.

در عوض، پاک کننده های طبیعی پوست مانند آرد گرم را انتخاب کنید که بافت پوست را بهبود می بخشد . صابون ها خشن و پر از مواد شیمیایی هستند که پوست کودک شما را خشک و کدر می کند.

بیشتر بخوانید: دلایل ریزش مو در کودکان و درمان آن

۵٫ میوه ها را امتحان کنید

هیچ چیز مانند تغذیه کودک با میوه های تازه نیست (ابتدا با پزشک خود مشورت کنید). میوه ها یک مکمل عالی برای رژیم غذایی روزمره آنها است زیرا سرشار از مواد مغذی و فیبر است و به پاکسازی بدن کودک شما از درون کمک می کند و در نتیجه به بهبود کلی پوست او کمک می کند.

بر اساس یک نظرسنجی ۲۰۱۵-۲۰۱۸ ، ۷۵٫۳ درصد از کودکان و نوجوانان ۲ تا ۱۹ ساله در ایالات متحده هر روز میوه مصرف می کردند. از این تعداد ۹۰ درصد کودکان ۲ تا ۵ ساله، ۸۰٫۶ درصد کودکان ۶ تا ۱۱ ساله و ۶۴٫۳ درصد نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ ساله بودند. علاوه بر این، ۴۹٫۷٪ از آنها میوه های کامل، ۴۶٫۹٪ آب میوه ها را ترجیح می دادند و ۳۲٫۱٪ خربزه، انواع توت ها یا مرکبات داشتند.

۶٫ از مرطوب کننده ملایم استفاده کنید

استفاده از مرطوب کننده ضروری است. این رطوبت را در پوست کودک شما قفل می کند و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.

مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که روی پوست ملایم باشد و برای استفاده در نوزادان طراحی شده باشد. برای بهترین نتیجه توصیه می شود پوست کودک خود را هر ۴ ساعت یکبار مرطوب کنید.

۷٫ اطمینان حاصل کنید که کودک شما هیدراته شده است

سطح هیدراتاسیون کودک خود را بررسی کنید. نوشیدن آب به دفع سموم کمک می کند، و در مورد کودک شما نیز چنین است. با این حال، با پزشک خود مشورت کنید که چه مقدار برای او مناسب است.

۸٫ یک حمام آفتاب ملایم را انتخاب کنید

نور خورشید منبع انرژی زندگی است. اجازه دادن به فرزندتان در آفتاب صبح زود برای پوست او عالی است. کودک شما دوز خوبی از ویتامین D دریافت می کند که پوست او را غنی می کند و از آن در برابر عفونت ها و بیماری ها محافظت می کند. همچنین برای ماندگاری بهتر، کرم ضد آفتاب کودک را انتخاب کنید (در این مورد با پزشک خود مشورت کنید).

۹٫ دستمال مرطوب کودک تهیه کنید

نوزادان تمایل دارند با همه چیز بازی کنند، خواه غذا یا خاکشان. بنابراین، بسیار مهم است که در مورد بهداشت و نظافت آنها بسیار آگاه باشید. تمیز کردن پوست آنها کاری است که باید اغلب انجام دهید و استفاده از دستمال مرطوب نرم و طبیعی کودک ایده خوبی است.

همچنین، دستمال مرطوب کودک در طول سفر به کارتان می آید و کمک می کند پوست کودکتان تمیز و بدون جوش باشد. دستمال مرطوب بچه که سرشار از گلیسیرین است گزینه خوبی برای جلوگیری از آلرژی است .

نکات ذکر شده در بالا بسیار ساده هستند، اینطور نیست؟ اگر آنها را با جدیت دنبال کنید، نتایج شگفت انگیزی به شما می دهند و پوست کودک شما شروع به درخشش می کند. حال، بیایید نگاهی به برخی اقدامات احتیاطی که باید در هنگام مراقبت از پوست کودک خود رعایت کنید، بیاندازیم.

اقدامات احتیاطی که باید در نظر داشته باشید

روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک و درخشان کردن پوست کودک
روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک و درخشان کردن پوست کودک
  • همیشه با پوست خود به آرامی برخورد کنید. خیلی سریع مالش یا خیلی سخت نمالید.
  • پوست او را خیس نگذارید. با استفاده از یک حوله تمیز و نرم آن را خشک کنید.
  • هرگز از محصولات مخصوص بزرگسالان روی پوست کودک خود استفاده نکنید.
  • همیشه از هر اسکراب یا بسته‌ای که می‌خواهید روی پوست کودکتان استفاده کنید، پچ تست کنید.
  • شرایط آب و هوایی را در نظر داشته باشید و رژیم مراقبت از پوست کودک خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
  • لباس تمیز، راحت و قابل تنفس به کودک بپوشانید تا از تحریکات پوستی جلوگیری کنید.

ژل لاغری هات چیلی، فاقد مواد شیمیایی بوده و دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک می باشد که به چربی سوزی و کاهش وزن فوری کمک می کند.

خرید بهترین ژل لاغری برای چربی سوزی و سفت کردن بدن بعد از کاهش وزن

ژل لاغری هات چیلی، با حمله به سلول های چربی در مدت زمان ۲ هفته بدون نیاز به رژیم غذایی یا ورزش کاهش سایز چشمگیری را خواهد داشت علاوه بر این کرم ضد سلولیت بوده و بدن را سفت کرده و فرم زیبایی به بدن می دهد.

ماساژی که هنگام استفاده از این کرم لاغری موضعی انجام می شود باعث بهبود گردش خون،دستیابی به متابولیسم چربی سوزی و افزایش تخلیه و دفع سموم از بدن می شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری شکم و پهلو از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در بهترین کرم لاغری شکم پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

پاسخ به سوالات متداول
روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک و درخشان کردن پوست کودک
روش های ساده و خانگی برای سلامت پوست کودک و درخشان کردن پوست کودک

چه زمانی رژیم مراقبت از پوست را برای نوزادم شروع کنم؟

توصیه های پزشک خود را در نظر بگیرید و مطابق با آن عمل کنید.

برای پوست نوزادم بهتر است از محصولات خانگی طبیعی استفاده کنم یا از محصولاتی که در بازار خریداری می کنم؟

هر چیزی که برای شما مناسب است و هر چیزی که برای پوست کودک شما خوب است، گزینه بهتری است. مزیت استفاده از محصولات خانگی این است که می دانید چه چیزی در آنها وجود دارد.

آیا شیر مادر بر روی پوست کودک تاثیر می گذارد؟

فقدان شواهدی وجود دارد که نشان دهد شیر مادر بر چهره کودک تأثیر می گذارد.

چه کسی رنگ پوست نوزاد را تعیین می کند؟

ژن های هر دو والدین رنگ پوست نوزاد را تعیین می کند.

چقدر طول می کشد تا رنگ پوست نوزاد مشخص شود؟

ممکن است بین ۶ تا ۲۰ ماه طول بکشد تا رنگ صورت نوزاد ظاهر شود.

سخن پایانی
  • از استفاده از صابون های شیمیایی خشن و مرطوب کننده ها برای نوزاد خودداری کنید. همچنین به آرامی مالش دهید و پوست نوزاد را مالش ندهید.
  • کودک خود را در معرض هوای تازه و آفتاب صبح زود قرار دهید تا یک دوز ویتامین D برای پوست عاری از عفونت داشته باشید.
  • برای ماساژ کودک با روغن های طبیعی قبل از حمام، برنامه ای روتین برنامه ریزی کنید.
  • بسته خانگی را به مدت ده دقیقه قبل از حمام روی کودک بمالید تا پوستی لطیف داشته باشید.

منبع



Source link