درمان گرفتگی بینی کودک با روش های طبیعی


از راه های درمان گرفتگی بینی در کودک می توان به عسل، لیمو، زنجبیل، حمام آب گرم، سوپ مرغ و … اشاره کرد. البته اینها درمان خانگی هستند و ما در مطلب به دارو هایی که برای درمان احتقان فایده دارد اشاره کردیم.

احتقان یا گرفتگی بینی کودکان هنگامی اتفاق می افتد که بافت های پوششی بینی متورم شوند، این مشکل امکان دارد شامل ترشحات بینی یا آبریزش بینی باشد. اگر مخاط اضافی در پشت گلو هم وجود داشته باشد، امکان دارد موجب سرفه یا گلو درد شود. اگر گرفتگی بینی در بچه ها اتفاق بیفتد، کارهایی را باید انجام دهیم. ما در این مطلب در مورد درمان گرفتگی بینی کودک صحبت می کنیم.

آشنایی با درمان گرفتگی بینی در کودک

آشنایی با درمان گرفتگی بینی کودک

برای رفع گرفتگی بینی کودکان می توانید از داروها و روش های درمان خانگی گرفتگی بینی کودکان استفاده کنید که در ادامه این روش ها را برای شما بیان می کنیم:

شما نباید به کودکان نو پا دارو های ضد احتقان OTC بدهی. سازمان غذا و داروی آمریکا توصیه می کند که از دارو های ضد احتقان برای گرفتگی بینی در کودکان زیر دو سال استفاده نکنید و برای کودکان زیر ۸ سال از داروهای ضد احتقان که دارای کدئین یا هیدروکودون هستند، استفاده نکنید. ضد احتقان ها برای کودکان زیر ۴ سال مزایا کمی دارد یا هیچ مزیتی ندارد و امکان دارد عوارض جانبی جدی نیز داشته باشد. برای درمان گرفتگی بینی در کودکان زیر یک سال می توانید با مشورت پزشک از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید. آنتی بیوتیک ها نمی توانند سرماخوردگی را درمان کنند، ولی قادر هستند سایر عفونت هایی که موجب احتقان می شوند، مثل عفونت سینوسی را درمان کنند.

معرفی درمان گرفتگی بینی درکودک

حال که این مطلب پایان یافت برای آشنایی با مطالب بیشتر در زمینه کودک و والدین نظیر درمان سرماخوردگی کودکان و آلرژی در کودکان می توانید کلیک نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

منبع :

برچسب :



Source link