زمان شستن مو بعد از رنگ مو بهترین روش و زمان شسیتن موها بعد از رنگ کردن مو


زمان شستن مو بعد از رنگ مو

تقریبا یک روز از رنگ کردن موهایت می گذرد.  اما پس از آن، این سوال در ذهن شما ایجاد می شود که چه مدت بعد از رنگ کردن مو، می توانید موهای خود را بشویید؟ شما نمی خواهید رنگ موهایتان خیلی سریع محو شود یا کدر شود، زیرا به آن زمان کافی برای ته نشین شدن ندادید. خب ناراحت نباشید ما پاسخ تمام سوالات شما از جمله زمان شستن مو بعد از رنگ مو را در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی بازگو خواهیم نمود.

همه می خواهند موهای خود را رنگ کنند اما اگر به درستی از موها مراقبت نکنید، شادابی خود را از دست می دهند. برای داشتن ماندگاری طولانی مدت، باید تغییرات لازم را در برنامه روزانه خود ایجاد کنید، مانند اجتناب از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در معرض نور خورشید، استفاده از شامپو گیاهی، اجتناب از ابزارهای حالت دهنده حرارتی و موارد دیگر.

در این مقاله به رنگ مو، نکاتی برای شستن موهای رنگ شده، حفظ موهای رنگ شده و … پرداخته ایم. پس برای چی منتظرید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد رنگ کردن مو بیاموزیم.

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی

  • بعد از رنگ کردن، چه مدت باید صبر کنید تا موهای خود را بشویید؟
  • آیا باید قبل از رنگ کردن موهای خود را بشویید؟
  • چگونه موهای خود را بعد از رنگ کردن می شویید؟
  • آیا دوش آب گرم رنگ موهای شما را کم رنگ میکند؟
  • چه محصولاتی برای استفاده در موهای رنگ شده بهتر است؟
  • از چه چیزی اجتناب کنید؟
  • سوالات متداول
  • سخن پایانی

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل کانادا، درمان فوری و قطعی برای ریزش مو و رشد مجدد مو می باشد.

محلول ضد ریزش مو و رشد مو شوک بایوفول

محلول ضد ریزش مو شوک


محلول ضد ریزش
 مو و رشد مو، انرژی، درخشش و استحکام مو را بازیابی می کند. این محلول ضد ریزش مو غنی شده با پروکپیل کمپلکس برای محافظت و تقویت مو می باشد.

 سرم ضد ریزش و رشد مجدد سریع مو بایوفول دارای ترکیباتی صد در صد ارگانیک است.

سرم ضد ریزش مو و رشد مو مناسب برای استفاده افراد با بیماری های زمینه ای نیز می باشد.

این تونیک ضد ریزش مو  فوری مناسب درمان انواع الگوهای ریزش مو و رشد مجدد مو نیز می باشد.

زمان شستن مو بعد از رنگ مو

بعد از رنگ کردن، چه مدت باید صبر کنید تا موهای خود را بشویید؟

متداول ترین مشکلی که ممکن است بعد از رنگ کردن موهای خود داشته باشید این است که تا شستشوی موی بعدی چقدر طول می کشد؟ بسیاری از متخصصان مو می گویند که بهتر است حداقل ۲ تا ۳ روز پس از رنگ کردن موهای خود را نشویید. این پنجره ۳ روزه باعث می شود که رنگ مو به خوبی روی موهای شما قرار بگیرد. از آنجایی که شستن رنگ مو بخشی از فرآیند رنگرزی است، دیگر نگران کثیف شدن موهایتان نخواهید بود.

بنابراین، قبل از شستن موهای خود، چند روز صبر کنید. همچنین بهتر است از انجام کارهایی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید زیرا عرق کردن نیز می تواند رنگ مو را از بین ببرد.

آیا باید قبل از رنگ کردن باید موهای خود را بشویید؟

روغن های طبیعی موجود در موهای شما اغلب از پوست سر در طول فرآیند رنگ کردن محافظت می کنند. از این رو، از شستن موهای خود قبل از رنگ کردن آن خودداری کنید، به خصوص اگر فرآیند رنگ کردن شامل دکلره کردن موهای شما باشد . همچنین خوب است دستورالعمل های داده شده در مورد رنگ خاصی را که استفاده می کنید دنبال کنید.

حالا بیایید دریابیم که چگونه موهای خود را بعد از رنگ کردن آن بشویید.

چگونه موهای خود را بعد از رنگ کردن می شویید؟

رنگ کردن مو، زمان شستن مو بعد از رنگ مو
  • بعد از رنگ کردن موها باید مراقب موهایتان باشید تا رنگ موها ماندگاری بیشتری داشته باشد. توصیه می شود به جای هر روز، یک یا دو بار در هفته موهای خود را بشویید.
  • یکی دیگر از مضرات شستشوی روزانه موها این است که روغن های طبیعی تولید شده توسط پوست سر را که موها و پوست سر شما را مرطوب، شاداب و سالم نگه می دارد، از بین می برد. به همین دلیل است که شامپو رشد مو گیاهی یک راه عالی برای خلاص شدن از شر کثیفی و چربی موهای شما بین شستشو است.
  • نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که از استفاده از شامپو و نرم کننده معمولی روی موهای خود خودداری کنید . موهای رنگ شده نیاز به محصولاتی دارند که برای رنگ مو مناسب هستند و به طور خاص فرموله شده اند تا آن را مرطوب نگه دارند و از محو شدن رنگ مو جلوگیری کنند.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

شامپو رشد مو بایوفل کانادا، با ترکیباتی کاملا ارگانیک باعث قطع ریزش مو و رشد مجدد موها، بدون بازگشت می شود.

شامپو ضد ریزش و رشد مجدد مو بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو بایوفل کانادا

 شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

یک امتیاز بسیار مهمی که شامپو رشد مو و ضد ریزش فوری ویتامینه، گیاهی و ارگانیک بایوفول داراست خاصیت رشد مجدد مو آن است.

شامپو ضدریزش گیاهی و ارگانیک، ضدشوره و ضد پیری بایوفول دارای ترکیبات مؤثر ارگانیک بوده و به عنوان شامپو ضد شوره مو سر هم می توان از آن استفاده کرد

همچنین به خاطر دارا بودن ترکیبات پروتئین کراتین ارگانیک نیز به عنوان شامپو کراتینه ارگانیک مو کاربرد دارد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو  فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

درمان قطعی و فوری ریزش مو و رشد مجدد آن در کوتاه ترین زمان

افزایش ضخامت تارهای مو

فاقد ترکیبات شیمیایی

آیا نمی دانید که آیا باید از آب سرد یا آب گرم برای شستن موهای خود استفاده کنید؟ 

برای حفظ رنگ موهای خود می توانید در طول شستشو کمی رنگ به نرم کننده موی محافظ رنگ خود اضافه کنید.

آیا دوش آب گرم رنگ موهای شما را کم رنگ و کدر می کند؟

بله، آب داغ می تواند رنگ موهای شما را کمتر زنده کند. آب داغ کوتیکول مو را باز می‌کند، که در نتیجه رنگ از بین می‌رود و موهای شما را کدر می‌کند. از طرف دیگر، آب سرد به مهر و موم شدن کوتیکول کمک می کند. از این رو، استفاده از آب سرد برای شستن موهایتان یک راه عالی برای محافظت از موهای رنگ شده است. اگر می خواهید دوش آب گرم بگیرید، از کلاه دوش استفاده کنید تا از موهایتان در برابر آب گرم محافظت کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، موهای رنگ شده به محصولاتی مطمئن نیاز دارند. در بخش بعدی در مورد آنها بیشتر بدانید.

چه محصولاتی برای استفاده در موهای رنگ شده بهتر است؟

پس از رنگ کردن موهای خود، باید استفاده از محصولات معمولی مو را متوقف کنید. موهای رنگ شده به محصولاتی نیاز دارند که به طور خاص برای آن فرموله شده باشند. این به این دلیل است که در طول فرآیند رنگ کردن، کوتیکول موهای شما به دلیل مواد شیمیایی آسیب می بیند. محصولات ایمن برای رنگ با ترکیباتی فرموله شده اند که سطح مو را ترمیم می کنند و در عین حال از از دست دادن شادابی رنگ مو جلوگیری می کنند.

بنابراین، محصولاتی را انتخاب کنید که نه تنها از رنگ موهای شما محافظت می کند، بلکه موهای شما را تغذیه کرده و به آنها درخشندگی می بخشد.

یکی دیگر از محصولات ضروری که در کنار شامپو و نرم کننده ایمن رنگ وجود دارد، ماسک موی مرطوب کننده است. مواد شیمیایی موجود در رنگ ممکن است موهای شما را خشک به نظر برساند. یک ماسک مو کراتینه موهای شما را تغذیه کرده و آنها را نرم و صاف می کند. یک ماسک ترمیم کننده مو نیز به آن درخشندگی بالایی می بخشد.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی

ماسک مو کراتینه اولتراشاین بایوفل کانادا، با ترکیباتی ارگانیک، موها را ابریشمی کرده و خشکی، وزی و آسیب دیدگی موها را درمان می کند.

ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول

این ماسک مو کراتینه طبیعی و درمان خشکی ، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده و املاح مورد نیاز ریشه مو را به آن می رساند و تأمین می کند.

همچنین ماسک ترمیم کننده مو و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

این ماسک مو کراتینه، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

این ماسک کراتینه، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده ، موخوره مو را به صورت عمقی درمان می کند.

همچنین ماسک ابریشمی اولتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود .

همچنین در مورد موهای رنگ شده باید از چند چیز اجتناب کنید. در بخش بعدی بیشتر بدانید.

بعد از رنگ کردن مو از چه مواردی باید اجتناب کنید؟

زمان شستن مو بعد از رنگ مو،
  • از آفتاب دور بمانید: اشعه ماوراء بنفش خورشید رنگ را از موهای شما پاک می کند. از این رو باید از ماندن طولانی مدت در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید. علاوه بر آن، استفاده از کرم ضد آفتاب مو که به طور خاص برای موهای شما ساخته شده است نیز در کاهش آسیب های ناشی از نور خورشید مفید است. همچنین می توانید برای در امان ماندن از آفتاب از کلاه استفاده کنید.
  • از مواد شیمیایی دوری کنید: از آنجایی که موهای شما هنگام رنگ کردن در معرض مواد شیمیایی قرار می گیرد، بهتر است از قرار گرفتن موهای خود در معرض مواد شیمیایی بیشتر خودداری کنید. استفاده از اسپری های حاوی الکل یا سشوار کشیدن موهایتان می تواند رنگ موهای شما را به سرعت محو کند.
  • اجتناب از کلر: کلر یک عامل سفید کننده محبوب است که می تواند به موهای رنگ شده شما آسیب برساند. از این رو، به هر قیمتی باید از آب کلردار استخر خودداری کنید. اگر موهای بلوند دارید، کلر می تواند آنها را سبز کند، در حالی که موهای تیره تر درخشش خود را از دست داده و کدر می شوند.

زمان شستن مو بعد از رنگ مو

  • خشک کردن خشن: بسیاری از ما عادت داریم موهای خود را با حوله پارچه ای خشک کنیم. با این حال، این شستشوی سخت ممکن است باعث شود که رنگ مو سریعتر محو شود. علاوه بر این، باعث می شود تا انتهای موهای شما خشک به نظر برسد. بنابراین، به آرامی موهای خود را با یک حوله میکروفایبر لمس کنید و اجازه دهید در هوا خشک شود.
  • از محصولات حالت دهنده حرارتی خودداری کنید: موهای رنگ شده به گرما حساس هستند. استفاده بیش از حد از ابزارهای حالت دهنده حرارتی مانند صاف کننده یا فر کردن روی موهای رنگ شده می تواند آن را سرخ کند. از این رو، از استفاده منظم از محصولات حالت دهنده حرارتی خودداری کنید. اگر کاملاً مجبور به استفاده از آنها هستید، برای ایمن نگه داشتن موهای خود از یک اسپری محافظ حرارت استفاده کنید.
زمان شستن مو بعد از رنگ مو

تغییر رنگ مو یکی از هیجان انگیزترین تجربه هاست. با این حال، برای شستن موهای خود پس از رنگ کردن، باید ۲ تا ۳ روز صبر کنید. همچنین بهتر است از انجام کارهایی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید زیرا تعریق می تواند رنگ را از موهای شما پاک کند. در نهایت برای حفظ شادابی رنگ موهایتان باید آن را فقط یک یا دو بار در هفته بشویید. امیدواریم ایده های این مقاله به شما کمک کند موهای رنگ شده خود را حفظ کنید و آنها را زنده، شاداب و درخشان نگه دارید.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما مخاطبین محترم

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس بایوفل کانادا، با ترکیباتی خاص، ارگانیک و منحصر به فرد باعث درمان موخوره و درمان آسیب دیدگی موها می شود.

سرم تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس بایوفول
محلول تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس
محلول تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس

محلول تقویت کننده مو پلاسنتا پلاس بایوفول کانادا با استفاده از پلاسنتای گیاهی، روغن زیتون ارگانیک، پروتئین های گیاهی و نرم کنندگی پانتنول زیبایی را از ریشه تا ساقه به مو باز می گرداند

این درمان بدون نیاز به شست و شو، موها را از ریشه تا ساقه وهمچنین پوست سر را بازسازی می کند، فرمول فوق العاده این محلول ضد موخوره به صورت عمقی و فوری  منجر به انعطاف پذیری و نرمی ساقه مو می شود،

سرم ضد موخوره، درمان موخوره، خشکی و شکنندگی نیز می باشد نیروبخش، نرم کننده و احیاکننده حالت طبیعی مو به طوری که از ریزش آن جلوگیری و موجب رشد مجدد مو می شود و در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

پاسخ به سوالات متداول

هر چند وقت یکبار باید موهای رنگ شده را شامپو کنید؟

جسیکا شالتز ، متخصص آرایش مو، می گوید: «شما باید موهای رنگ شده را حداکثر ۱ تا ۳ بار در هفته شامپو بزنید. هر بار که موها را شامپو می کنید، هر بار کمی رنگ جدید را از بین می برید. بنابراین، هر چه کمتر موهای خود را بشویید، بیشتر می توانید رنگ را حفظ کنید.

اگر ۲۴ ساعت بعد از هایلایت موهایم را بشوییم چه اتفاقی می افتد؟

رنگ مو حداقل به ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد تا در تارهای مو جا بیفتد. بنابراین، اگر ۲۴ ساعت پس از هایلایت موهای خود را بشویید، رنگ به سرعت شسته شده و کدر می شود.

چرا سالن ها بعد از رنگ کردن موهای شما را می شویند؟

شستن موها پس از رنگ کردن باعث می شود که تمام رنگ اضافی پاک شده و به طور یکنواخت روی تارهای مو پخش شود. جسیکا شولتز می‌گوید: «آرایشگر شما پس از رنگ کردن موهایتان را می‌شوید تا مطمئن شود که تمام رنگ‌های اعمال شده روی موها گرفته می‌شود. رنگ یا رنگ مو با باز کردن کوتیکول و افزودن رنگ جدید به ساقه مو عمل می کند. پس از پردازش، می توانید موها را با شامپو بشویید تا از روی موها رنگ شود. شما با یک نرم کننده تمام می کنید تا کوتیکول را ببندید و رنگ را در موها ببندید.

آیا می توانم موهایم را بعد از رنگ کردن دو بار بشوییم؟

خیر. شامپوها هر بار که از آنها استفاده می کنید رنگ موهای شما را از بین می برند. پس بهتر است آنها را فقط یک یا دو بار در هفته روی موهای رنگ شده استفاده کنید.

سخن پایانی
  • بسیاری از متخصصان مو پیشنهاد می کنند که موهای خود را حداقل ۲ تا ۳ روز پس از رنگ کردن آن نشویید.
  • همچنین توصیه می شود موهای رنگ شده خود را یک یا دو بار در هفته بشویید تا هر روز.
  • قبل از رنگ کردن موهای خود را نشویید، به خصوص اگر روش رنگ کردن شامل دکلره کردن موهایتان باشد. موهای تمیز (شاید روز قبل شسته شده) به نفوذ بهتر رنگ کمک می کند.
  • همچنین از شستن موهای خود با شامپو و نرم کننده معمولی خودداری کنید.

منبع: stylecraze.com



Source link